Se nasolesc si pe acolo treburile sau asa erau dintotdeauna si eu nu credeam?...
Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#1541
Postat 08 august 2015 - 15:57
Se nasolesc si pe acolo treburile sau asa erau dintotdeauna si eu nu credeam?...
#1542
Postat 10 august 2015 - 17:28
#1543
Postat 07 septembrie 2015 - 21:47
În imagine este locomotiva mocăniței de la Moldovița. Voi posta un material foto-video mai detaliat și despre această mocăniță.
#1547
Postat 14 septembrie 2015 - 09:15
Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 14 septembrie 2015 - 11:39
#1548
Postat 14 septembrie 2015 - 21:38
Intrebarea mea este, are cineva informatii mai multe, circula sau nu trenul, va mai circula vreodata, cand va mai circula?
#1549
Postat 15 septembrie 2015 - 10:13
Gygyman6, la 14 septembrie 2015 - 21:38, a spus:
Acela nu a fost trenul Berzovia - Oravița, ci Timișoara - Reșița. Ziariștii cu mintea odihnită au gafat din nou. În prezent, pe linia Berzovia - Oravița nu mai circulă nicun tren de călători.
În ultima perioadă CFR Călători a reluat traficul pe patru linii abandonate de Regiotrans: Timișoara - Jimbolia, Pașcani - Târgu Neamț, Sighișoara - Odorheiu Secuiesc și Timișoara - Remetea Mică. Există zvonuri că se pregătesc să intre și pe alte linii.
#1551
Postat 15 septembrie 2015 - 10:49
Când CFR a revenit pentru prima dată (prin martie) trenurile erau compuse din LDH + vagoane 20-55. Când a revenit a doua oară (prin iunie) trenurile erau compuse din automotor Desiro. Nu știu unde sunt acum acele Desiro. Ori în depou, ori la Lugoj pentru trenurile de Margina.
#1552
Postat 15 septembrie 2015 - 18:46
andrei_tm, la 15 septembrie 2015 - 10:13, a spus:
Multumesc mult pentru informatie.
Eh uite ca Nostradamus din mine a avut dreptate acum cativa ani si iata ca se intampla "neintamplabilul". Probabil ca RT a renuntat la anumite linii si din cauza materialului rulant putin la aceasta ora mai ales dupa "raidul" de care a avut parte, dar am spus ca daca un privat renunta la o linie ce se intampla cu aceasta? exista solutii, un plan B? iata ca am aflat raspunsul la aceasta intrebare iar acesta este NU.
Nici nu vreau sa ridic praful de pe discutii vechi si sa intru in polemici, dar ca si opinie personala cred ca undeva nu s-a dat o spaga la timp si deacolo totul a cazut ca un domino.
Trist e ca in momentul de fata la cum arata regionala noastra de aici, cu vagoane de IC pe personale mie tare greu sa ma gandesc ca vom avea parte de o revenire acceptabila a companiei de stat.
#1553
Postat 15 septembrie 2015 - 23:16
Gygyman6, la 15 septembrie 2015 - 18:46, a spus:
Nu din cauza materialului rulant puțin au renunțat la linii. Ei au declarat că nu pot să asigure trenuri pe aceste linii pentru că s-a schimbat formula de calcul a subvenției. Astfel, unele linii au devenit neprofitabile. Și cum linii profitabile, de exemplu Radna, Jimbolia, etc. au fost luate la pachet cu altele neprofitabile, au fost nevoiți ori să asigure transport pe toate liniile din pachet, ori să renunțe la ele. Ei au ales să renunțe la ele. Din acest motiv linii cu mulți călători (Jimbolia, Radna, Odorhei, etc.) au rămas fără trenuri. Acum multe automotoare și rame RIB sunt nefolosite.
Este foarte tris că Banatul, care era împânzit de linii de cale ferată, a mai rămas doar cu câteva linii.
Sper să se gândească CFR Călători la un tren de legătură pentru Anina pe ruta Berzovia - Oravița. Ca să poată ajunge din Reșița și din Timișoara la Oravița pentru a lua trenul turistic spre Anina.
Și, dacă tot am ajuns la Anina, vagoanele și locomotiva trenului Oravița - Anina au fost vopsite într-un mod diferit. Este postată aici o poză cu vagoanele: http://www.forumtren...5-oravita-anina
Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 15 septembrie 2015 - 23:18
#1554
Postat 16 septembrie 2015 - 18:37
Interesanta poza cu vagoanele de la Oravita, schema imi aminteste de schema unei companii private din Ungaria.
#1555
Postat 16 septembrie 2015 - 19:07
#1556
Postat 16 septembrie 2015 - 23:40
Gygyman6, la 16 septembrie 2015 - 18:37, a spus:
La Jimbolia sunt automotoare LVT, la Remetea Mică sunt automotoare Malaxa 900, la Odorheiul Secuiesc sunt automotoare Desiro, iar la Târgu Neamț sunt rame electrice și trenuri cu locomotivă și vagoane, depinde de tren și de zi.
#1557
Postat 24 septembrie 2015 - 20:36
Între Curtici și km. 614 lucrările sunt aprope finalizate. Sper că vă voi putea prezenta câteva poze cât de curând.
Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 24 septembrie 2015 - 20:37
#1559
Postat 25 octombrie 2015 - 20:23
http://www.tvr.ro/ca...14148.html#view
Episoadele se pot urmări și aici:
http://www.tvrplus.r...-poveste-379176
#1560
Postat 25 octombrie 2015 - 22:01
https://www.google.r...!7i13312!8i6656
https://www.google.r...!7i13312!8i6656
https://www.google.r...!7i13312!8i6656
Oradea
https://www.google.r...!7i13312!8i6656
https://www.google.r...!7i13312!8i6656
intre timp Oradea construieste doua pasaje supraterane la actuala centura,
http://www.bihon.ro/...sajului/1551789
si un pasaj peste calea ferata
http://www.bihon.ro/...fiabila/1572447
Dar si ei au planuri de lucrat in subteran.Probail o sa le vedem realizate inaintea centurii Timisoarei.
Si prin orasele mici trece trenul pe strazi:
Bocsa,Radauti(ma rog acolo nu circula trenul)
https://www.google.r...!7i13312!8i6656
si altele,

Ajutor











