Extinderea liniei de tramvai pana la Shopping City Timisoara (Finalizat) - Finantare: NEPI, Constructor: RATT
#81
Postat 13 septembrie 2015 - 22:11
1. Vor exista 2 statii, unul inainte de bucla, si unul dupa. In acest caz in cel de dinainte vor oprii tramvaiele care vin, iar in cealalta cele care pleaca.
2. Va exista o singura statie.
In ambele cazuri, introducere liniei 7 este cea mai mare dobitocenie inventata. Si asta pentru simplul fapt, ca la noi nu se afiseaza si destinatia tramvaiului, ba mai mult la linia 7 nici nu ar fi prea de folos, avand de a face cu o linie circuti, cu 2 sensuri.
Ma intreb si eu, cum s-a gandit cel care a lansat ideea cu linia 7 ca va diferentia liniile....?
#82
Postat 14 septembrie 2015 - 19:14
Fantoma Tramvaiului 3, la 13 septembrie 2015 - 22:04, a spus:
cseh_17, la 13 septembrie 2015 - 22:11, a spus:
1. Vor exista 2 statii, unul inainte de bucla, si unul dupa. In acest caz in cel de dinainte vor oprii tramvaiele care vin, iar in cealalta cele care pleaca.
2. Va exista o singura statie.
In ambele cazuri, introducere liniei 7 este cea mai mare dobitocenie inventata. Si asta pentru simplul fapt, ca la noi nu se afiseaza si destinatia tramvaiului, ba mai mult la linia 7 nici nu ar fi prea de folos, avand de a face cu o linie circuti, cu 2 sensuri.
Ma intreb si eu, cum s-a gandit cel care a lansat ideea cu linia 7 ca va diferentia liniile....?
Eu aveam impresia ca se introduce bucla intre statiile Veteranilor si Chisodei, adaugand o noua statie la mall (dupa care tramvaiele isi vor continua mersul normal):
Sensul spre Dambovita: Chisodei -> Mall -> Veteranilor
Sensul spre Drubeta: Veteranilor -> Mall -> Chisodei
#83
Postat 14 septembrie 2015 - 19:17
Explica-mi tu te rog, pentru cel care sta in statie la mall, de unde va stii unde merge 7-le care tocmai intra in statie? Catre Drubeta, sau catre Dambovita?
#84
Postat 14 septembrie 2015 - 20:19
#85
Postat 14 septembrie 2015 - 20:33
LE: am stat si am mai urmarit discutia pe acest topic si pot trage o concluzie. Ca este foarte multa isterie in privinta carei linii va circula, de ce? de bine ce a fost administrata reteaua de transport, de traseele si decizile luate fara cap. Chiar nu inteleg ce e asa greu...?
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 14 septembrie 2015 - 20:38
#86
Postat 14 septembrie 2015 - 20:51
cseh_17, la 14 septembrie 2015 - 19:17, a spus:
Explica-mi tu te rog, pentru cel care sta in statie la mall, de unde va stii unde merge 7-le care tocmai intra in statie? Catre Drubeta, sau catre Dambovita?
Nu-mi era clar initial ca avem aceeasi intelegere asupra problemei.
Sunt de acord ca situatia creata nu va fi ideala , dar ma gandesc la cateva optiuni in privinta diferentierii:
- 7A si 7B. Dar asta presupune educarea calatorilor. Cel mai probabil, cel putin la inceput va exista confuzie si vatmanii vor avea nevoie de multa rabdare.
- Nu stiu daca sistemul de afisare din statii (si integrarea acestuia cu MTC) e suficient de inteligent pentru a afisa directia. Ar fi si asta o posibilitate si n-ar implica schimbari la nivelul numerotarii. Dar cred ca situatia devine mai dificila in momentul cand in statia de la mall ajung concomitent 2 garnituri - cate una din fiecare sens.
Gygyman6, la 14 septembrie 2015 - 20:33, a spus:
In opinia mea, vizibilitatea nu e un argument nici la Arcade Sud. Calatorii care tocmai ies din magazin cand autobuzul e deja intrat pe platforma Arcade nu pot face diferenta. Iar cei care sunt deja in statie pot la fel de bine sa-si indrepte atentia spre altceva.
#87
Postat 14 septembrie 2015 - 21:01
#88
Postat 14 septembrie 2015 - 21:08
mio, la 14 septembrie 2015 - 20:51, a spus:
La statia Girocului de pe Linia 9 (spre Dambovita) apare tot timpul pe panou (nu stiu de ce) " spre Drobeta (nu Drubeta), Dambovita. Deci se poate afisa. Sau se foloseste stilul romanesc: "Fă, vatmane, ăsta încotro mere?"
#93
Postat 20 septembrie 2015 - 22:24
#94
Postat 21 septembrie 2015 - 15:44
Poze facute intre 10:47 - 11:08:











La intoarcere:



























Oare comisia de circulatie poate sa se intruneasca pentru a rezolva problema?

#95
Postat 21 septembrie 2015 - 18:16


#96
Postat 21 septembrie 2015 - 19:07
#97
Postat 21 septembrie 2015 - 20:17
brioti, la 21 septembrie 2015 - 19:07, a spus:
E o dovada de nepasare si indiferenta din partea autoritatilor fata de un santier major al orasului; se vede si in centrul istoric.
Pe de alta parte, intr-o zona sufocata de masini in urma mansardarilor locurile de parcare civilizate sunt oricum insuficiente, deci daca nu vor mai fi masini acolo, le vom vedea cocotate pe trotuare sau spatii verzi. Ar fi trebuit sa fie amenajate temporar cateva locuri in functie de dinamica lucrarilor.
#98
Postat 21 septembrie 2015 - 20:21
Ce naiba păzește primăria, de ce nu-și coordonează lucrările în așa fel încât să nu se desfășoare mai mult de una pe același tronson? Pe celălalt sens, circulația a fost gâtuită de cei care sapă niște șanțuri.
Există niște imbecili în conducerea primăriei.
Am lucrat astăzi la 33 barat. Conform graficului, la fiecare tură aveam cca 20 de minute de staționare la Metro sau la platforma Incontro. Ei bine, toate aceste staționări le-am petrecut în trafic, cu motorul pornit. Cine îmi decontează mie motorina consumată suplimentar????
Evident, nimeni. Și voi aduce bani de acasă.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 21 septembrie 2015 - 20:22
#99
Postat 21 septembrie 2015 - 20:34
emilut, la 21 septembrie 2015 - 20:21, a spus:
Nebunii cu fibra optica (bine, nu ei sunt nebuni, ci cei care au demarat nebunia in oras)
P.S. Off topic ...si strada Filipescu, una foarte circulata, era azi total inchisa (am trecut pe acolo in jurul orei 15:30), desigur fara nici presemnalizare, soferii observand asta cand dadeau cu ochii de lama utilajului.

mio, la 21 septembrie 2015 - 20:17, a spus:
O alta greseala de care oamenii ce au acceptat asa ceva in schimbul unei iluzorii izolari termice, practic niste simple bucati de polistiren si a unor geamuri termopan... pe casa scarii, o sa-si dea seama repede, dar va fi prea tarziu, din pacate.

#100
Postat 21 septembrie 2015 - 20:53
Florin.B RATT, la 21 septembrie 2015 - 20:34, a spus:

Asa este. Privind si mai adanc, cred ca nu suntem chiar offtopic: din punctul meu de vedere problema traficului din zona Sagului si problema mansardarilor au ambele aceeasi sursa in fond: autoritatile locale.
Locatarii care au acceptat sau chiar mai mult, au cerut mansardarile poarta vina de a fi naivi. Dar functionarii din aparatul primariei care le-au autorizat ocupa functiile pe care le ocupa pentru ca se presupune ca au niste notiuni de planificare si organizare urbana si bunavointa de a le aplica.
Exact aceste notiuni puse in practica in santierul de pe Sagului ar fi asigurat fluenta traficului pe durata lucrarilor.
Aceasta postare a fost editata de mio: 21 septembrie 2015 - 20:54