Extinderea liniei de tramvai pana la Shopping City Timisoara (Finalizat) - Finantare: NEPI, Constructor: RATT
#63
Postat 10 septembrie 2015 - 19:50
Gygyman6, la 10 septembrie 2015 - 18:47, a spus:

Pai probabil ca cei din autobuz care vorbeau de Rebreanu l-au auzit pe Robu cand a pomenit ca se studiaza si varianta prelungirii liniei pana la Rebreanu, insa nu acum ci intr-un viitor nu stiu care...

Dar, iarasi avem un non sens ca si in cazul Liniei 7 daca ea va fi deviata pana la mall...
Logica ar fi o linie care sa vina de la Kuttl (Sinaia) pe Sagului pana la mall si nu aceste bucle ciudate ale lui 7 sau 9...Cine are timp sa faca (parcurga) aceste bucle cu tramvaiul daca n-are treaba la mall?...
#64
Postat 10 septembrie 2015 - 20:59
O solutie si mai logica ar fi ca 10 sa mearga pana la noua locatie.
#65
Postat 10 septembrie 2015 - 22:20
Gygyman6, la 10 septembrie 2015 - 20:59, a spus:
Crearea unui nou traseu pentru linia 10 nu are logica daca va avea ca punct de plecare Torontalului, pentru ca NU exista piata. Toti potentilaii clienti aleg Iulius Mall din considerentul distantei. Eu as propune sa se infiinteze o linei noua (sau una din cele exsitente sa fie deviata) pe traseul: Gara de Est - Piata Train - Banatim - Olimpia - Balcescu - Drubeta si de acolo pana la Mall. Ar avea potential sa atraga multa lume. Desi nu vad sa se realizeze...
Aceasta postare a fost editata de alex_19: 11 septembrie 2015 - 10:37
#66
Postat 11 septembrie 2015 - 15:13
#68
Postat 11 septembrie 2015 - 18:30
alex_19, la 10 septembrie 2015 - 22:20, a spus:
Fie, eu unul am gandito umpic mai diferit problema, oricum 10 ar putea fi redistribuit altcumva ca si linie spre noul mall deoarece in momentul de fata e o aiureala. Dupa parerea mea calatori care sa foloseasca linia care va circula pana la mall nu vor prea fi, din simplul motiv ca se ocoleste mult, iar tramvaiul are o viteza (din pacate) mica de deplasare. Daca va circula 2-ul, e mai rentabil ca si timp sa te dai jos la Mocioni si sa iei un 33, decat sa mergi pana la Dambovita si pe urma sa o iei in jos pe linia lui 9 apoi 7 si in cele din urma sa ajungi la destinatie.
Acei potentiali clienti vor fi probabil cei care stau prin apropiere si au de mers 2-3 sau 4 statii, de aceea am si zis de 10 cu capat in Torontal, oricum procentul acelora care ar strabate orasul cu tramvaiul sa ajunga la mall ar fi mic, iar o linie o gandesti (mai ales in situatia in care ne aflam noi) astfel incat sa deserveasca mai mult de o locatie. E ca si cum am spune ca 40 defapt exista pentru Iulius mall nu pentru a lega un cartier rezidential de centru.
#70
Postat 13 septembrie 2015 - 00:02
#71
Postat 13 septembrie 2015 - 12:00
#72
Postat 13 septembrie 2015 - 14:49
#73
Postat 13 septembrie 2015 - 15:04

#74
Postat 13 septembrie 2015 - 15:32
O linie noua (12) care sa circule pe un singur sens al linie 7, 2 trenuri si servus.
Dar asta ar fi solutia 'penibila' sa zic asa. Alti colegi au dat exemplu mult mai bune, precum linia 10 prelungita, sau preferata mea, o linie noua de la Gara de Est la mall.
#75
Postat 13 septembrie 2015 - 17:41
#76
Postat 13 septembrie 2015 - 18:24
Simplu.
#77
Postat 13 septembrie 2015 - 20:23
#78
Postat 13 septembrie 2015 - 21:05
Fantoma Tramvaiului 3, la 13 septembrie 2015 - 20:23, a spus:
Apropo, exista la nivelul RATT-ului o simulare/estimare a decalajului introdus prin aceasta deviere intre statiile Veteranilor si Chisodei (sau invers) ? Sau se merge pe principiul "om trai si om vedea" ?
#80
Postat 13 septembrie 2015 - 22:04
mio, la 13 septembrie 2015 - 21:05, a spus:
Adica intre Veteranilor si Veteranilor. Adica pur si simplu bucla. Ca banuiesc ca va avea statie si la dus si la intors, ca 10-le in Traian
Aceasta postare a fost editata de Fantoma Tramvaiului 3: 13 septembrie 2015 - 22:04