București
#1081
Postat 13 octombrie 2014 - 14:03
#1084
Postat 21 februarie 2015 - 10:26

#1085
Postat 16 aprilie 2015 - 21:10
ATENTIE! Contine limbaj vicios!
#1087
Postat 17 aprilie 2015 - 08:19

Ca idee: o doamna fumeaza o tigara electronica intr-un troleibuz (?) din Bucuresti. Un calator in varsta o apostrofeaza fara sa-si dea seama ca nu e vorba de o tigara reala. Se ajunge la injuraturi si lovituri. Toata lumea ramane cu impresia ca a avut dreptate in disputa ..
#1088
Postat 01 septembrie 2015 - 15:30
Veşti bune pentru cei care folosesc mijloacele de transport în comun în Bucureşti. Nu doar că nu va fi scumpit biletul aşa cum doresc directorii RATB, mai mult, Primăria vrea să cumpere tramvaie noi.
Trei sferturi dintre vagoanele care circulă în aceste momente pe străzile Capitalei au peste 30 de ani.
Însă nu toate lucrurile decurg aşa cum ar trebui: primarul a anunţat că nu va cumpăra tramvaie produse la uzina Regiei de Transport, pentru că muncitorii nu pot produce mai mult de 4-5 pe an. Dar, problema este că un vagon achiziţionat din străinătate costă şi două milioane de euro, dublu faţă de cel autohton. Aşa că, Primăria trebuie să ia un credit uriaş.
sursa: www.presalibera.net
#1089
Postat 01 septembrie 2015 - 15:36

#1090
Postat 02 septembrie 2015 - 08:56
Daca achizitia se face pe bani europeni, ar fi foarte bine ca acesti bani sa ramana in tara, la un producator intern de tramvaie. Din acest lucru ar decurge mult mai multe aspecte pozitive decat ne putem imagina asa la prima vedere...Dar daca judecam cu picioarele, le vom cumpara din strainatate si banii se vor duce acolo de unde au venit...
Eu nu-mi pot inchipui ca Zagrebul va cumpara vreodata tramvaie noi din strainatate atat timp cat au fabrica lor de tramvaie,...
De fapt, problema enuntata de primar ar fi productia scazuta la producatorul roman, de 5 tramvaie pe an, deci pentru 50 de tramvaie de exemplu ar trebui sa se astepte 10 ani de zile. Si asta daca producatorul nu produce tramvaie si pentru alte orase...
Insa eu sunt aproape sigur ca daca producatorul roman ar primi o comanda sigura si atat de mare de tramvaie, s-ar mobiliza si si-ar mari capacitatile de productie prin credite si astfel, in paralel, s-ar produce tramvaie si pentru alte orase din tara sau pentru export...
De altfel, nici un producator de tramvaie nu poate onora o comanda mare intr-un timp scurt, fie el si un an de zile...
Sunt curios in cat timp au fost livrate tramvaiele noi la Cluj sau Szeged, de la livrarea primului pana la livrarea ultimului?...
#1091
Postat 02 septembrie 2015 - 10:45

#1092
Postat 02 septembrie 2015 - 10:50

#1093
Postat 03 septembrie 2015 - 11:49
https://en.wikipedia...wiki/Pesa_120Na
https://pl.wikipedia...wiki/Pesa_Twist
... si sunt ferm hotarati sa livreze catre cat mai multe orase (inclusiv din Romania)...
#1097
Postat 03 septembrie 2015 - 20:11
#1098
Postat 03 septembrie 2015 - 21:54
#1100
Postat 04 septembrie 2015 - 09:57
Pentru Varsovia au castigat licitatia (in fata CAF si Solaris) in 2012, cu oferta pentru un bi-directional de 32,5 metri lungime, la 2,6 mil. dolari.