Inelul IV
#121
Postat 30 aprilie 2015 - 10:31
E la fel de clar ca o noua legatura intre Avram Imbroane si Lugojului este necesara.
#122
Postat 30 aprilie 2015 - 10:49

De la Imbroane la Lugojului varianta cea mai potrivita, dupa parerea mea, ar fi pe cursul Behelei.
Oricum inelul 4 este si va ramane cu multe probleme si un fiasco (inclusiv legatura Aradului-Torontalului care e un drum comunal) ... totusi ramane un drum foarte IMPORTANT si artrebui sa fie prioritar pentru a fi realizat.
#123
Postat 30 iunie 2015 - 20:13
Inelul IV se va construi pe traseul corect si anume intre MSB si TRW, apoi pe langa padure inspre Constructorilor. Este prevazut si un supra pasaj usor dublu chiar, la bifurcatia caii ferate intre linia de Bucuresti si Lipova...Asa s-a pomenit la Europa Nova...Mi-e greu sa cred ca lucrarile la pasaj vor fi "linistite"...

OT
#124
Postat 01 iulie 2015 - 09:15
Fisiere atasate
-
Strada-Grigore-Alexandrescu.pdf (3.09MB)
Number of downloads: 473
Aceasta postare a fost editata de Pelbartus: 01 iulie 2015 - 09:15
#125
Postat 01 iulie 2015 - 09:43
Linkul meu
Alte linkuri:
Puz in care apare Banuconstruct 2
Postul lui Florin B.
#126
Postat 01 iulie 2015 - 11:08


A aparut vreo noutate despre acea extindere (ex. licitatie)? Proiectul vad ca e din 2014
#127
Postat 01 iulie 2015 - 14:43
Aceasta postare a fost editata de Brutalway: 01 iulie 2015 - 14:49
#128
Postat 01 iulie 2015 - 17:29
#129
Postat 02 iulie 2015 - 09:04
Aceasta postare a fost editata de Zoltan Cs: 02 iulie 2015 - 09:05
#130
Postat 02 iulie 2015 - 12:20
#131
Postat 02 iulie 2015 - 17:09
#132
Postat 03 iulie 2015 - 13:19
#134
Postat 02 septembrie 2015 - 01:26
#135
Postat 02 septembrie 2015 - 09:30
Eram buimacit cand primarul vorbea de inelul IV, ba pe la Linde, ba pe la TRW...
Din planul postat se poate observa ca vom avea ambele variante de a ajunge pe centura Dumbravitei despre care tocmai am scris in topicul ca largirea Caii Lipovei la 4 benzi fara sa vad aceasta postare de deasupra...
Va fi foarte bine daca se va materializa aceasta investie in forma prezentata...desi traseului drumului pe la TRW imi pare un pic ciudata, deoarece cunosc situatia din zona...Mi se pare ca se intra destul de mult pe terenul UMT-ului...sau al PROMT-ului, al cui o fi...
#137
Postat 02 septembrie 2015 - 10:47
Dar nu este tarziu sa se revina la acea centura de care pomeneam, pe langa padure...
#139
Postat 22 septembrie 2015 - 22:21
#140
Postat 26 septembrie 2015 - 20:34
Dupa cum deduc din desen, vor fi ceva probleme de suprapunere in locul cu pricina sau...vor trece radiant unul pe langa celalalt...