STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#961 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 27 august 2015 - 20:00

Si eu ma intrebam de ce nu sunt trimise pe alte linii tramvaiele modernizate?...


Citeaza

De ce sunt tinute in depou noile tramvaie modernizate ale Timisoarei? Explicatia este uluitoare!




OT


PS Am sesizat si eu inca din data de 8 iulie ca scartaiau si in linie dreapta... cel putin vagonul cu care am mers eu (primul din coloana)...
0

#962 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 august 2015 - 20:37

Eu revin cu o intrebare: astia chiar il citeaza pe primar, sau baga de la ei? :uimit2: Nu pot sa cred ca alea sunt citate, parand o adunatura de fraze si propozitii disparate, franturi, fara nicio coerenta sau fluenta.
0

#963 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 august 2015 - 21:08

Autor, Roxana Diaconescu, care ne-a mai incantat si de alte dati cu perle.

Totusi, daca declaratiile sunt adevarate (cele legate de verificarea paralelismului sinelor), nu pot decat sa ma bucur :) Prea multe chestii se exploateaza pe principiul "lasa ba ca merge si asa".

Aceasta postare a fost editata de dAImon: 27 august 2015 - 21:08

0

#964 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 27 august 2015 - 21:52

Blidar scartaie, ca, deh... Dar ce nastrusnic e primarele ala cand tese tapiserii narative... Si ce nasol e s-o tii din tesatura in tesatura...

Ce bine ar fi fost sa se ocupe doar Pascaniul de contractul asta... Prototipul era gata de luni bune, era omologat, nu scartaia, circula acum pe trasee, fara vrajeli cu "linia 6" si "paralelismul liniilor", nu dadeati cu capul de tavan, acum se tragea tare pe productia de serie, s.a.m.d. Dar, na,...
0

#965 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 27 august 2015 - 22:19

Priviti aici:

Imagine postata

Arad. Imperiile lui Blidar parcurg la fiecare cursa cca 1,5 km de linie in halul asta. GT4MT e un tramvai simplu dpdv mecanic, deci nu cred ca teama de garantie e problema...
2

#966 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 27 august 2015 - 22:58

In articol scria ca s-a stabilit ca se mai trimit 5 tramvaie. Se stie deja care sunt?
0

#967 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 august 2015 - 23:01

@radub
Asta e clar. E ca si cand ai spune ca nu circuli cu Loganul proaspat cumparat, de frica sa nu dai intr-o groapa si sa pierzi garantia.
0

#968 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1293
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 28 august 2015 - 10:33

„Sa fim seriosi! Sa vina un cetatean care a mers cu ele si sa spuna ca scartaie. Va garantez ca aia care comenteaza pe forumuri nu au fost cu tramvaiele noi. Cum sa scartaie? Sunt exceptionale, merg exceptional. Acesti indivizi sunt niste… n-am cuvinte, nici nu mai vreau sa vorbesc despre ei, ti-e lehamite ca exista astfel de indivizi. Sigur ca oamenii nu au de unde sa stie aceste aspecte. Daca nu ar fi in garantie, nu ar fi nicio problema. Daca nu respecti normele, cu orice, poti sa-ti pierzi garantia. Asa este si cu un aparat”, ne-a mai spus Robu.
-dupa logica primarului, n-ai fost cu tramvaiul! :slap:
-ce am mai invatat din spusele lui? ca ii este lehamite de noi, cei de pe forum B)
Sper sa detronam prostia anul viitor.
0

#969 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 august 2015 - 10:55

Cred ca ziaristii au interpretat-o cum au vrut, iar primarul a reactionat la ce ii spuneau ei, nu la ce a citit pe un forum sau altul. De fapt, era vorba de scartiituri ale bandajelor rotilor la contactul cu sina (am spus deja ca asta am auzit in curbe si in Graz, in cazul unor tramvaie moderne, nu modernizate), nu de zgomote ale suspensiei, sau a mai stiu eu ce subansamble. Mai e vorba probabil si de "piuitul" invertoarelor si al motoarelor, normal in anumite limite, dar ceva nou pentru cineva care a umblat pana acum doar cu tramvaie vechi, cu motoare alimentate in curent continuu.
0

#970 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 28 august 2015 - 15:54

Un usor scartait am auzit chiar si la ULF-uri in Viena. Asta nu inseamna ca nu este bun tramvaiul.
0

#971 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 august 2015 - 20:10

Poate scartaie a nou, cand cumperi o pereche noua de adidasi si mergi cu ea pe o podea neteda, talpa ferma scartaie :naughty1: , eu unul cand am mers nu am auzit nimica, decat motoarele.

Eu imi aduc aminte (nu 100% exact), dar cand au fost cei de la Siemens parca pe la noi in oras sa faca nu stiu ce studiu, se vorbea de faptul ca pentru a cumpara tramvaie noi e nevoie sa se indeplineasca anumite conditii, in caz contrat constructorul nu poate sa vanda, Timisoarei de exemplu tramvaie noi daca nu are infrastructura pusa la punct pentru ca certificatul de garantie nu acopera stricaciuni provocate de exploatarea proasta datorita infrastructurii. Acum logic exista 2 posibilitati, ori Astra si Pascani nu sunt firme atat de riguroase si certificatul de garantie acopera si stricaciunile mentionate mai sus (desigur daca ele ar aparea), ori aceste 2 firme atat au tanjit dupa semnarea contractului incat au zis "eh lasa, luam noi banii si vedem pe urma!".

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 28 august 2015 - 20:11

0

#972 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 august 2015 - 20:58

Eu, sincer, nu cred ca linia cale sa fie o problema, mai ales ca vagoanele nu se bazeaza pe mai stiu eu ce tren de rulare SF (de exemplu: boghiu portal asa cum au ULF-urile), ci pe vechile boghiuri de GT4. Poate se vor uza bandajele prematur si alte cateva elemente ale suspensiei, dar astea oricum se schimba in garantie pe cheltuiala clientului (banuiesc), asa cum se schimba bucsele, curelele sau anvelopele uzate ale unui autoturism, adica service-ul autorizat efectueaza lucrarea in perioada de garantie, dar piesa o plateste clientul.
0

#973 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 28 august 2015 - 22:26

Gygyman6 a spus:

cand au fost cei de la Siemens parca pe la noi in oras sa faca nu stiu ce studiu, se vorbea de faptul ca pentru a cumpara tramvaie noi e nevoie sa se indeplineasca anumite conditii, in caz contrat constructorul nu poate sa vanda, Timisoarei de exemplu tramvaie noi daca nu are infrastructura pusa la punct pentru ca certificatul de garantie nu acopera stricaciuni provocate de exploatarea proasta datorita infrastructurii

A se vedea pregatirile facute la Oradea (OTL+Siemens) anterior aducerii ULF-urilor, comparativ cu ne-pregatirile facute la Cluj sau Arad pentru Pese si Imperii. Dar, nici in cazul Siemens sa nu fim chiar atat de rigurosi, pentru ca totusi au acceptat si linie OR, si linie CF nereabilitata, si macazuri damblagite. Sa nu uitam ca prima deraiere au avut-o imediat dupa primii metri parcursi in depou dupa descarcarea de pe trailer. Si au mai urmat... Asa-i in Romanica, si nemtii/austriecii ajung sa fie afectati de aerul putred care se respira in tara asta cand ajung aici...

Aceasta postare a fost editata de radub: 28 august 2015 - 22:29

2

#974 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 august 2015 - 23:19

N-au ce face, daca ne-au tinut ca pe negri pe plantatia lor (salarii de mizerie si preturi mai mari ca la ei) si acum ar vrea sa ne vanda ceva, trebuie sa accepte nivelul la care suntem.
0

#975 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 29 august 2015 - 07:17

Pai aia si fac. Asa a aparut si varianta low-end a Siemens Avenio (Combino Plus) numita Imperio. Doar ca acolo s-au bagat in afacere dupa principiul "Daca il cumpara cineva e bine, daca nu oricum n-am investit mare branza". Si din moment ce oficial nu e Siemens se pot spala pe maini in cazul unui esec.
0

#976 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 30 august 2015 - 15:16

Astazi pe la ora 15:20 a trecut Armonia pe linia 1 prin Dorobanti si din perspectiva mea ochiometrica, sectiunea de mijloc a tramvaiului este lasata...n-am idee daca s-a discutat despre asta pana acum dar in opinia mea pentru un tramvai relativ nou, este inadmisibil. La vechimea istorica pe care o are Wegmann-ul, nu tin minte sa fi vazut o astfel de situatie.
0

#977 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 30 august 2015 - 15:58

Asa este, s-a discutat acest aspect inca din ziua prezentarii lor (8 iulie 2015). Doar unul dintre tramvaie este lasat din mijloc...Se poate vedea dupa "dunga" din mijloc...linia geamurilor...


Imagine atasata: 1 8 iulie 2015.jpg
0

#978 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 30 august 2015 - 16:13

Un scurt flashback istoric:

1986 KVB decide ca actualele vagoane de tip B-Wagen (seria 21xx, cele care sunt modernizate, vezi poze in topicul potrivit), necesita intariri, si astfel pe baza celor existente se intocmeste un contract de productie a unei serii de 50 de buc de tramvaie, tot de tipul B-Wagen, insa cu imbunatatiri majore fata de cele din seria 21xx. Contractul este initial atribuit Düwag, insa in schema apare si Berliner Waggon-Union (WU).
Pentru ca conducerea de la acea vreme nu s-a putut decide, s-a intocmit o comanda de cate 10-10 vagoane catre ambele firme (5 garnituri, tramvaiele fiind unidirectionale (singurele de acest fel din Köln) si circuland cuplate cate 2, spate la spate), pentru a se efectua teste pe o durata a un an, la finele perioadei luandu-se decizia, catre care dintre cele 2 firma sa mearga si restul comenzii de 40 de tramvaie.

Cum era de asteptat cele 2 fabrici au livrat comanda, si desi pe baza aceluiasi proiect, trmavaiele erau diferite atat la anumite aspecte tehnice, cat si la aspect...



Acuma, cati dintre voi vedeti paralela? Cred ca la noi un an este mult prea optimist si mult pentru a realiza care dintre cele 2 firme si-a facut traba mai bine. Daca tot sunt probleme la cel de la Astra, de ce nu atribuim contractul pur-si-simplu catre Pascani, scurt si la obiect, terminam cu prostia asta de-a testatul...


P.S. pentru KVB, 'castigatoare' a devenit Düwag.
0

#979 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 august 2015 - 17:26

Eu, din start, cand am auzit ca doua firme din orase diferite vor reabilita vagoanele, m-am gandit ca fiecare se va ocupa de diverse subansamble, fiecare fiind specializata pe un anumit segment de productie. Cand am auzit ca fiecare va produce un tramvai de la zero, am crezut ca totusi vor fi absolut identice, pana la cel mai mic detaliu. Din pacate nu e chiar asa. Cat de rau sau de bine e asta, vom vedea ulterior.
1

#980 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 30 august 2015 - 17:31

Hai, poate nu le testezi un an, dar vro 6 luni tot le-as plimba ca sa descoperi ce probleme ascunse or mai avea. Altfel risti ca urmatorul lot sa-ti vina cu aceleasi metehne,
0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi