au avut sansa sa faca totul de la zero, s-au taiat copaci, loc este... si au pus stalpii aia prea spre drum
Calea Lipovei extinsa la 4 benzi (finalizat) Constructor: Martin Rose - din bugetul local
#61
Postat 13 august 2015 - 12:58
au avut sansa sa faca totul de la zero, s-au taiat copaci, loc este... si au pus stalpii aia prea spre drum
#62
Postat 13 august 2015 - 19:41
2. Va fi o extindere nereusita, 4 benzi inguste, care ajung sa revina oricum la 2 benzi, urmate de giratorul subdimensionat de la Kaufland. La intersectoa cu inelul 4 ar fi potrivit un sens girator.
3. Nu vad nici o miscare la giratoriul de la Kaufland, care sigur trebe modificat. Cred ca varianta cea mai buna ar fi desfiintarea ei si gasirea unei alte variante de intrare/iesire din market (o legatura intre drumul aflat la sud de market cu str Constructorilor, de exemplu strada Somes pentru cei care vor sa plece spre oras. Respectiv pentru cei care vin dinspre Dumbravita o band separata de virare la stanga)
#64
Postat 16 august 2015 - 13:01
2. Constructia aia de pe colt, nu-mi place DELOC! Ce naiba va fii acolo?
3. Largirea nu trebuia sa se faca pana la sens?
#66
Postat 20 august 2015 - 10:36
#69
Postat 24 august 2015 - 15:19
Din aceste unghiuri nu reiese clar acest lucru!
In actualele conditii cred ca stalpii puteau fi pusi la distanta ceva mai mare intre ei...pentru a nu fi lipiti de borduri.
#70
Postat 27 august 2015 - 22:43
mile, la 24 august 2015 - 15:19, a spus:
Pe sensul de iesire din Timisoara:
Pe sensul de intrare in Timisoara:
Spatiul "verde" are 1,2m:
Am mai masurat:
-trotuarul - 3,2m
-drumul, din bordura in bordura - 13m. Deci o banda va avea 3,25m.
Am masurat si un sens de mers de pe Cal. Lipovei. O banda are 3,5m.
Aceasta postare a fost editata de marius2002: 27 august 2015 - 22:49
#72
Postat 27 august 2015 - 23:08
#73
Postat 28 august 2015 - 10:00
#74
Postat 28 august 2015 - 12:40
#76
Postat 28 august 2015 - 20:14
#78
Postat 28 august 2015 - 23:26
#80
Postat 31 august 2015 - 14:44
Ideea in sine, de transport nepoluant, e buna, dar modul de realizare (ma refer in mod special la numarul de stalpi) si dovada ca toata infrastructura din jurul acestor proiecte e dezastruoasa (drumuri, cabluri, ...).
Oricum e total aiurea ca largirea se face pana la str. Constructorilor si apoi nimic, si tind sa cred ca nici nu se va face prea curand (dovada de adevarata cooperare administrativa).

Ajutor










