(stiu, stiu, nu mai intra in atributiile soferilor sa faca control; pacat, era misto ca posibilitate)
Linia 33 barat
#141
Postat 15 iunie 2014 - 04:36
(stiu, stiu, nu mai intra in atributiile soferilor sa faca control; pacat, era misto ca posibilitate)
#143
Postat 26 august 2015 - 15:18
#144
Postat 26 august 2015 - 19:16
#145
Postat 26 august 2015 - 20:10
#146
Postat 26 august 2015 - 20:15
#148
Postat 27 august 2015 - 21:12
Cert este ca daca sari o tura vor fi mai multi calatori. Stiu, nu-i vine nicicui sa trimita un articulat pentru ca apoi sa faca inca X ture gol. Atunci sa fi trimis o duba strict pentru 1-2 semiture, nu stiu ... datul din umeri a paguba sigur nu-i o solutie faina
#149
Postat 27 august 2015 - 22:12
#150
Postat 27 august 2015 - 23:42
dAImon, la 27 august 2015 - 21:12, a spus:
Cert este ca daca sari o tura vor fi mai multi calatori. Stiu, nu-i vine nicicui sa trimita un articulat pentru ca apoi sa faca inca X ture gol. Atunci sa fi trimis o duba strict pentru 1-2 semiture, nu stiu ... datul din umeri a paguba sigur nu-i o solutie faina
Primo. Dezobișnuiți-vă de a mai folosi expresia "s-a sărit o tură". E improprie. Dacă se mai PIERDE câte o tură, aceasta se întâmplă din motive tehnice sau foarte bine întemeiate. Călătorul timișorean a rămas cu ideea că șoferii SAR TURE pt a face economie de motorină. Același călător nu știe că toate unitățile sunt monitorizate prin GPS, sau dacă știe, îi place să se victimizeze și să bată apa-n piuă.
Secundo. Nici măcar în garaj nu există autobuze de rezervă, și nici șoferi de rezervă. Darămite în traseu. Foarte mulți șoferi sunt solicitați să vină la lucru din libere, pt a se putea acoperi traseele. De rezerve, nici pomeneală. Din câte cunosc, avem un deficit de vreo 20 de șoferi.
#151
Postat 28 august 2015 - 08:35
Pentru calatorul din statie, este irelevant motivul din care nu-i vine lui masina. Important e ca 1) intarzie unde avea treaba, si 2) ajunge mult mai inghesuit daca asteapta urmatoarea cursa.
#152
Postat 28 august 2015 - 11:58
emilut, la 27 august 2015 - 23:42, a spus:
Iar soferul roman, in general, inca a ramas cu imperisa ca pe calator il doare undeva de problemele "nevazute" ale regiei. SI spun nevazute, pentru ca inafara de un cerc restrans de pe forum, nu multi stiu ce si cum functioneaza. El stie ca plateste un abonament, si ca pentru acei bani are unele servicii incluse. Si cam atat!
Calatorul NU trebuie sa aiba nici intelegere si nici "mila" fata de regie. Daca regia se confrunta cu probleme, este strict propria-i problema.
#153
Postat 29 august 2015 - 00:24
"E usor a scrie versuri/ Cand nimic nu ai a spune/ Insirand cuvinte goale/ Ce din coada au sa sune".
Aceasta postare a fost editata de emilut: 29 august 2015 - 00:25
#154
Postat 29 august 2015 - 10:06
#156
Postat 29 septembrie 2015 - 19:21
Ca si amanunt soferul, care avea o conferinta telefonica azi dimineata, ii spunea celui de la celalt capat al firului ca el a trecut prin statie chiar daca a vazut ca sunt oameni acolo. Asta spunea omul cand a plecat din statie de la Mocioni la 8:18. Acum nu stiu daca povestea el nazdravanii din trecut sau vorbea cu alt sofer de pe linie despre ceea ce deja a facut si doreste sa mai faca, dar vreau sa stiu daca mai e statie acolo pentru barat sau nu.
#157
Postat 29 septembrie 2015 - 19:53
#158
Postat 29 septembrie 2015 - 21:21
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 29 septembrie 2015 - 21:21
#160
Postat 29 septembrie 2015 - 22:49
Citeaza

Ajutor









