Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#943
Postat 20 august 2015 - 12:28


Nu mai bine luam noi cu 200.000€ in plus ceva nou, si ne scapam de muuulta bataie de cap cu aceste teste, omologari, plimbari desfintari de linii fantoma etc....
Cine inca nu e convins, de prostia cu modernizarea, e invitatul meu sa ma contrazica!
#944
Postat 20 august 2015 - 13:34
#945
Postat 20 august 2015 - 14:33
#946
Postat 20 august 2015 - 19:26

Ca si parere personala la cele spuse mai sus:
-tramvaiele de orice provenienta oricum trebuiau omologate, trebe sa tinem cont si de cat de inapoiati am ajuns, sa ne gandim de ce "omologare" au avut parte tramvaiele nemtesti dupa revolutie? poate de aia si dureaza atat de mult, ca nici cei care le modernizeaza si nici cei care le vor opera nu au mai tinut asa de des pasul cu technologia.
-ideea de baza este ca indiferent daca au sau nu tramvaiele noi probleme, pe 6 au circulat 2 trenuri vechi inainte sa intre cele noi, deci "maslina" asta cu "calatori bla bla bla..." sa o zica directorul general la gradinita la el in cartier, dar peretilor ca si copii aia cred ca se prind de minciuna lui.
-discutia asta "pai mai bine luam noi ca erau mai bune" "dar stai ca de banii aia facem 3 din astea modernizate" se desfasoara fara a lua in calcul urmatorul lucru:
un tramvai nou de la Pesa cum au cei de la Cluj sau Szeged e cat un tren cu remorca dealnostru de acuma, deci e normal sa fie mai scump un vehicul mai mare, un tren modernizat la Arad/Pascani e doar un vagon articulat deci jumatate din capacitate, chiar si daca aceste 2 prototipuri au fost mai scumpe si celelalte modele de serie vor fi mai ieftine pretul se justifica datorita dimensiunii.
Totodata sa tinem cont de asta, stie regia ce vrea sa faca? Timisoara ca si oras deacursul istoriei s-a bazat mai mereu pe trenuri mari la intervale fie mai maricele fie mai medii deci 10-12-15 minute (situatia de azi o ignor din caze lesne de inteles), cu tramvaiele de acum ce se doreste sa se faca? schimbam "trendul" exista vreo logica? vrea regia sa faca intervale mai mici, s-au dam mere pe pere? tramvaie vechi scurte pe tramvaie modernizate scurte, dar intervalele din statie si frica (virgula) ca vor disparea linii raman?
Nu sunt ridicol dar dupa modenizare ma asteptam sa aud "avem 2 vagoane in plus la care vom adauga...", nu sa aud iara aceleasi baliverne pe care le aud de ani de zile si care au inceput odata cu scoaterea remorcilor pe timpul verii si s-a continuat cu nesimtire pana la a se scoate linii intregi cu tot cu trenuri.
#947
Postat 20 august 2015 - 19:31
Nu incepe iar, Cehule, cu prostiile tale cu modernizarea! Ti-am mai spus cu o ocazie sa te uiti si sa vezi cum si de ce au procedat si inca procedeaza si altii si sa-ti pui naibii problema ca e un motiv pentru care s-a intamplat si se intampla asa. Ia uite la Milano si vezi ce fac aia cu tramvaiele Seria 4900...
Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 20 august 2015 - 22:18
#949
Postat 20 august 2015 - 20:49
Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 20 august 2015 - 22:46
#950
Postat 20 august 2015 - 21:08
Cu strugurii, habar n-am ce-ai vrut sa zici, dar ai mei din frigider sunt cat se poate de dulci...
Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 20 august 2015 - 22:13
#951
Postat 20 august 2015 - 22:40
#952
Postat 20 august 2015 - 22:48



Oricum, pe unde am fost, am facut o gramada de poze cu tramvaie si maine o sa le aveti si voi. Erau faine, erau LF si bine intretinute, totusi scartaiau in curbe si motoarele cam "piuiau" cand treceau pe langa tine, chiar daca nu asa de tare ca cele realizate la Craiova.
#954
Postat 21 august 2015 - 10:09

#955
Postat 21 august 2015 - 11:03
#956
Postat 22 august 2015 - 18:58
Gygyman6, la 20 august 2015 - 19:26, a spus:
-ideea de baza este ca indiferent daca au sau nu tramvaiele noi probleme, pe 6 au circulat 2 trenuri vechi inainte sa intre cele noi, deci "maslina" asta cu "calatori bla bla bla..." sa o zica directorul general la gradinita la el in cartier, dar peretilor ca si copii aia cred ca se prind de minciuna lui.
Domnule... GyGy priveste secunda 0:24 din acest film:
https://www.youtube....h?v=9R1xF1BVZ2M
Astept scuze publice referitoare la ceea ce ai scris mai sus.
Aceasta postare a fost editata de Mari Timisoara: 22 august 2015 - 18:59
#957
Postat 22 august 2015 - 19:28
Directorul sustine ca linia 6 a fost suspendata din lipsa de calatori iar Gygyman6 spune ca acest lucru nu-i adevarat...calatori ar fi daca frecventa ar fi corespunzatoare.
Si eu cred ca nu te poti astepta la multi calatori pe aceasta linie la o frecventa de 30 minute sau mai mare, cu un tramvai pe sens...Daca tocmai ti-a plecat tramvaiul din fata, esti prost sa mai astepti jumate de ora pana vine din nou acelasi tramvai (vagon)...
Atentie! Gygyman6 nu sustine ca vagoanele modernizate n-au circulat pe Linia 6!
#958
Postat 22 august 2015 - 19:40
#959
Postat 22 august 2015 - 19:53
Si daca ar fi doua trenuri pe sens pe linia 6 iar unul dintre ele sa circule foarte apropiat de celalalt, tot n-am facut nimic!...
#960
Postat 22 august 2015 - 20:13

Sunt si poze pe forum, relizate de Rares si Doppler.