STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#941 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 09 august 2015 - 09:54

Pascani.
0

#942 Useril este offline   rarestimisoara 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 12
  • Inregistrat: 02 iunie 15

Postat 09 august 2015 - 20:16

7 august 2015

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20150805_121334.jpg

2

#943 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 20 august 2015 - 12:28

:naughty1: :naughty1: Hai sa ma iau si eu un pic in gura cu sustinatorii modernizarii in defavoarea achizitie de produse noi...

Nu mai bine luam noi cu 200.000€ in plus ceva nou, si ne scapam de muuulta bataie de cap cu aceste teste, omologari, plimbari desfintari de linii fantoma etc....

Cine inca nu e convins, de prostia cu modernizarea, e invitatul meu sa ma contrazica!
0

#944 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 august 2015 - 13:34

Modernizarea costa 500k euro, un tramvai nou costa de la 1.500k de euro in sus (PESA, Citelis). De unul nou modernizezi minim 3.
0

#945 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 20 august 2015 - 14:33

Tu ai citit cat a costat aceasta modernizare? Intre 700 si 800k... Nici macar 2 nu cumparai.
0

#946 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 august 2015 - 19:26

:up:

Ca si parere personala la cele spuse mai sus:

-tramvaiele de orice provenienta oricum trebuiau omologate, trebe sa tinem cont si de cat de inapoiati am ajuns, sa ne gandim de ce "omologare" au avut parte tramvaiele nemtesti dupa revolutie? poate de aia si dureaza atat de mult, ca nici cei care le modernizeaza si nici cei care le vor opera nu au mai tinut asa de des pasul cu technologia.
-ideea de baza este ca indiferent daca au sau nu tramvaiele noi probleme, pe 6 au circulat 2 trenuri vechi inainte sa intre cele noi, deci "maslina" asta cu "calatori bla bla bla..." sa o zica directorul general la gradinita la el in cartier, dar peretilor ca si copii aia cred ca se prind de minciuna lui.
-discutia asta "pai mai bine luam noi ca erau mai bune" "dar stai ca de banii aia facem 3 din astea modernizate" se desfasoara fara a lua in calcul urmatorul lucru:
un tramvai nou de la Pesa cum au cei de la Cluj sau Szeged e cat un tren cu remorca dealnostru de acuma, deci e normal sa fie mai scump un vehicul mai mare, un tren modernizat la Arad/Pascani e doar un vagon articulat deci jumatate din capacitate, chiar si daca aceste 2 prototipuri au fost mai scumpe si celelalte modele de serie vor fi mai ieftine pretul se justifica datorita dimensiunii.
Totodata sa tinem cont de asta, stie regia ce vrea sa faca? Timisoara ca si oras deacursul istoriei s-a bazat mai mereu pe trenuri mari la intervale fie mai maricele fie mai medii deci 10-12-15 minute (situatia de azi o ignor din caze lesne de inteles), cu tramvaiele de acum ce se doreste sa se faca? schimbam "trendul" exista vreo logica? vrea regia sa faca intervale mai mici, s-au dam mere pe pere? tramvaie vechi scurte pe tramvaie modernizate scurte, dar intervalele din statie si frica (virgula) ca vor disparea linii raman?

Nu sunt ridicol dar dupa modenizare ma asteptam sa aud "avem 2 vagoane in plus la care vom adauga...", nu sa aud iara aceleasi baliverne pe care le aud de ani de zile si care au inceput odata cu scoaterea remorcilor pe timpul verii si s-a continuat cu nesimtire pana la a se scoate linii intregi cu tot cu trenuri.
1

#947 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 20 august 2015 - 19:31

Daca au costat mai mult de 500 de mii e pentru ca a vrut caposul ala de Blidar de la Astra sa-si puna ***** LUI de caroserie lf peste sasiul ala de tramvai cu podea inalta. Daca ar fi lasat caroseria care exista in pace, asa cum a vrut Pascaniul, costurile ramaneau mici si nici nu dadeati cu capul de tavan. Ca parere personala, chiar si aspectul mastilor de la capete ar fi fost mult mai placut decat al celor de la produsul finit pe care il cunoasteti, daca Blidar ar fi acceptat una dintre propunerile de design ale Pascaniului.

Nu incepe iar, Cehule, cu prostiile tale cu modernizarea! Ti-am mai spus cu o ocazie sa te uiti si sa vezi cum si de ce au procedat si inca procedeaza si altii si sa-ti pui naibii problema ca e un motiv pentru care s-a intamplat si se intampla asa. Ia uite la Milano si vezi ce fac aia cu tramvaiele Seria 4900...

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 20 august 2015 - 22:18

0

#948 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 20 august 2015 - 20:03

Vezi postareadAImon, la 20 august 2015 - 13:34, a spus:

un tramvai nou costa de la 1.500k de euro in sus (PESA, Citelis)


Citelis este caroseria celor de la Iveco pentru autobuze si troleibuze.
0

#949 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2376
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 20 august 2015 - 20:49

Mda...strugurii sunt acri..nu? Toti care nu ne ridicam la nivelul luminii de la rasaritul tarii suntem prosti, vorbim prostii, caposi in cel mai bun caz...si oricum avem numai idei de ***** In general ar fi bine sa ne punem si noi naibii problema de ce totusi toleram asa limbaj si asa "specialisti" pe acest forum...un pic de moderare nu ar strica ...

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 20 august 2015 - 22:46

0

#950 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 20 august 2015 - 21:08

Mizerie ("mizerie de caroserie"). Si, da, sa te apuci sa adaptezi o caroserie lf pentru a face un tramvai cu trepte mi se pare o treaba de o prostie indecenta. Si nu trebuie sa fii cine stie ce specialist ca sa-ti dai seama de absurditate, trebuie doar sa ai putina minte si sa renunti la orgolii. Si, da, Pascaniul a gandit cu totul altfel acest proiect si abordarea lor ar fi avut multe avantaje. E o realitate, puiut, n-are nimic de-a face cu estul sau vestul (dar, na, daca pe tine te gadila placut sa dai cu capul de tavan si sa zici ca e o treaba bine gandita in Imperiu, esti liber s-o iei si asa). Faci acum legaturile intre vorbele mele si felul in care am vrut sa accentuez o imbecilitate?

Cu strugurii, habar n-am ce-ai vrut sa zici, dar ai mei din frigider sunt cat se poate de dulci...

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 20 august 2015 - 22:13

-1

#951 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 20 august 2015 - 22:40

Florin, daca tot mi-ai editat mesajul si m-ai pus in inferioritate, desi l-am plesnit pe musteriul ce s-a luat aiurea de dosul meu, treci cu foarfeca si prin mesajul 'mnealui... Asa, ca sa fii corect...
0

#952 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30206
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 august 2015 - 22:48

Pai asta faceam... :) Am fost pe drum si cum pe autostrada nu prea aveam internet (si daca aveam, era cam greu sa si moderez in timp ce conduceam :D ), am cam fost depasit de "evenimente". Acum incerc sa recuperez. :04:

Oricum, pe unde am fost, am facut o gramada de poze cu tramvaie si maine o sa le aveti si voi. Erau faine, erau LF si bine intretinute, totusi scartaiau in curbe si motoarele cam "piuiau" cand treceau pe langa tine, chiar daca nu asa de tare ca cele realizate la Craiova.
0

#953 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 21 august 2015 - 00:19

Craiova?
0

#954 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30206
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 august 2015 - 10:09

Scuze, m-am incurcat eu. :Facepalm_emote_gif: Cu cele ale UMEB (Bucuresti) le comparam .
0

#955 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 21 august 2015 - 11:03

Cred ca astea de la UMEB (si cele de la Craiova de pe al "nostru") sunt niste monstri pe langa cele care echipeaza tramvaiele lf.
0

#956 Useril este offline   Mari Timisoara 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 22 august 15

Postat 22 august 2015 - 18:58

Vezi postareaGygyman6, la 20 august 2015 - 19:26, a spus:


-ideea de baza este ca indiferent daca au sau nu tramvaiele noi probleme, pe 6 au circulat 2 trenuri vechi inainte sa intre cele noi, deci "maslina" asta cu "calatori bla bla bla..." sa o zica directorul general la gradinita la el in cartier, dar peretilor ca si copii aia cred ca se prind de minciuna lui.



Domnule... GyGy priveste secunda 0:24 din acest film:

https://www.youtube....h?v=9R1xF1BVZ2M

Astept scuze publice referitoare la ceea ce ai scris mai sus.

Aceasta postare a fost editata de Mari Timisoara: 22 august 2015 - 18:59

0

#957 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 22 august 2015 - 19:28

Pai si care-i contradictia intre cele scrise de Gygyman6 si filmulet (sec 24)?...

Directorul sustine ca linia 6 a fost suspendata din lipsa de calatori iar Gygyman6 spune ca acest lucru nu-i adevarat...calatori ar fi daca frecventa ar fi corespunzatoare.

Si eu cred ca nu te poti astepta la multi calatori pe aceasta linie la o frecventa de 30 minute sau mai mare, cu un tramvai pe sens...Daca tocmai ti-a plecat tramvaiul din fata, esti prost sa mai astepti jumate de ora pana vine din nou acelasi tramvai (vagon)...


Atentie! Gygyman6 nu sustine ca vagoanele modernizate n-au circulat pe Linia 6!
0

#958 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 22 august 2015 - 19:40

Binenteles ca nu va avea multi calatori la aceasta frecventa. Si eu as folosi-o dar la intervale decente.
0

#959 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 22 august 2015 - 19:53

O linie "in circuit" are dezavantajul ca trebuie foarte bine gestionata, sa se respecte cu strictete distanta intre vehicule. Spre deosebire de liniile care au "capat de linie", in cazul celor in circuit vatmanii nu se vad intre ei astfel ca sa se poata "apropia" sau "indeparta" dupa nevoi...

Si daca ar fi doua trenuri pe sens pe linia 6 iar unul dintre ele sa circule foarte apropiat de celalalt, tot n-am facut nimic!...
0

#960 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30206
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 august 2015 - 20:13

Da, clar ca Gigi nu a afirmat ca vagoanele Armonia nu au circulat pe linia 6. Am anuntat acest lucru si eu si chiar am pus poze cu panoul de afisare lovit in timp ce vagonul Armonia se afla pe traseul liniei 6. Ar fi culmea ca cineva sa conteste acest lucru. -_-

Sunt si poze pe forum, relizate de Rares si Doppler.
0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi