Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE
#1701
Postat 15 iunie 2015 - 21:54
#1703
Postat 17 iulie 2015 - 17:24
#1705
Postat 17 iulie 2015 - 20:20
#1706
Postat 17 iulie 2015 - 23:36
#1707
Postat 18 iulie 2015 - 12:41
Florin.B RATT, la 17 iulie 2015 - 23:36, a spus:
Eu spun ca sunt puse bine, doar din faptul ca acolo era sa trec peste doi pietonii (vina imi apartinea in totalitate find INCEPATOR si cu o remorca + tambur de fibra optica in spate pe vremea aceea) nu am fost atent cand masina de pe banda 1 sa oprit sa le acorde prioritate si cei doi pietonii au aparut in fata mea, de atunci mi-a ramas in minte aceea trecere de pietonii si intodeauna cand trec pe acolo sunt cu piciorul pe frana orice se intampla, cred ca daca erau aceste calmatoare nu trageam aceea sperietura.
#1708
Postat 18 iulie 2015 - 13:17
#1709
Postat 18 iulie 2015 - 14:13
mile, la 17 iulie 2015 - 17:24, a spus:
Iata si "dovada"...celor sustinute mai sus..."Interpelarea" s-a facut in data de 1 iunie 2015 iar dupa o luna si jumatate s-a desfiintat zebra.
De fapt, aceasta zebra a fost marcata in urma cu multi ani, cand traficul era mult mai lejer, pentru ai introduce in legalitate pe cei care traversau aiurea pe aici. Si din aceste motive zebra are (avea) un traseu la 450 aproximativ fata de axa drumului...
#1710
Postat 18 iulie 2015 - 19:17
#1711
Postat 20 iulie 2015 - 22:59
Chagall, la 17 iulie 2015 - 16:56, a spus:
@mile: Poti sa propui primarului o alta solutie?
Propunerea ar fi ca acel pavaj (de pe aleea care inca duce acum spre acel gard nou instalat) sa fie scos si sa se refaca zona verde si chiar sa fie adaugat un rand nou din acele tufe. Gardul sa ramana momentan pe pozitie pana cand se va reface zona verde si se va obisnui lumea cu ideea, iar apoi sa fie scos. Acelasi lucru este valabil si pe partea cealalta.
Ar arata mult mai civilizat decat arata acum cu garduri si alei care duc in ele.
Aceasta postare a fost editata de zelig: 20 iulie 2015 - 23:04
#1713
Postat 21 iulie 2015 - 09:53
zelig, la 20 iulie 2015 - 22:59, a spus:
Propunerea ar fi ca acel pavaj (de pe aleea care inca duce acum spre acel gard nou instalat) sa fie scos si sa se refaca zona verde si chiar sa fie adaugat un rand nou din acele tufe. Gardul sa ramana momentan pe pozitie pana cand se va reface zona verde si se va obisnui lumea cu ideea, iar apoi sa fie scos. Acelasi lucru este valabil si pe partea cealalta.
Ar arata mult mai civilizat decat arata acum cu garduri si alei care duc in ele.
Sunt deacord cu cele propuse de tine! O minte normala ar fi facut acest lucru simultan cu montarea gardului...Daca nu se intampla nimic in urmatoarea luna, il voi aborda din nou pe primar insa acest lucru puteti face oricare dintre voi. Am mai scris pe aici ca este inutil sa ne "plangem" pe forum cand putem face acest lucru pe FB avand in vedere ca primarul si-a dorit sa se "expuna" in acest fel comparativ cu numeroase alte persoane din randul autoritatilor locale care prefera sa stea "ascunse", chitite...
#1715
Postat 20 august 2015 - 20:32
Culmea, chiar a trebuit sa trec in timpul ploii prin Pasajul Michelangelo si spre surprinderea mea, nema apa! Asta desi in fata la Politehnica si UVT erau niste balti pe carosabil de toata frumusetea, la fel si dupa iesirea din pasaj, aprox. dupa Termal.
#1716
Postat 20 august 2015 - 21:40
#1717
Postat 20 august 2015 - 23:10
Acestea ar avea rolul de a normaliza debitul apei pompate din pasaje, pentru a nu se depasi debitul canalizarii: surplusul de apa este stocat pt scurt timp in rezervoare, apoi este pompat in canalizare. In conditiile ploilor torentiale de scurta durata, cred ca ar rezolva problema inundarii.
#1718
Postat 21 august 2015 - 09:42
#1719
Postat 21 august 2015 - 12:40
mio, la 20 august 2015 - 23:10, a spus:
Acestea ar avea rolul de a normaliza debitul apei pompate din pasaje, pentru a nu se depasi debitul canalizarii: surplusul de apa este stocat pt scurt timp in rezervoare, apoi este pompat in canalizare. In conditiile ploilor torentiale de scurta durata, cred ca ar rezolva problema inundarii.
Pai tocmai asa s-a procedat la Jiul si la Popa Sapca. Numai ca aceste rezervoare nu pot fi (supra)dimensionate la marimea unei hale industriale.
Iar la o ploaie torentiala, canalizarea fiind plina (umpluta) cu apa, rezervoarele la fel, nu ne ramane decat sa asteptam circa jumatede ora, o ora, pana apa va fi evacuata prin canalizare...
Se poate aplica si solutia cu varsarea in Bega la pasajul Jiul, fiind aproape unul de celalalt si probabil ca acest lucru se va intampla cand va fi largita strada Jiul...
Iata un motiv in plus pentru construirea la Solventu' a unui pasaj SUPRAteran si nu SUBteran precum doreste primarul...
#1720
Postat 21 august 2015 - 13:02
Da au ba?

Ajutor













