STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#921 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 august 2015 - 20:20

Scriam ieri ca panoul de la Olimpia a fost lovit si l-am repozitionat (in plan orizontal, pana ce teava pe care e fixat a depasit carcasa panoului). Iata si vinovatul :)

Imagine atasata: IMG_20150805_140726851_HDR.jpg Foto: T. Mihai

Solutia: o echipa de interventie se va deplasa si va mai taia din teava orizontala.
0

#922 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 06 august 2015 - 23:40

Nu a patit nimic Armonia ?
0

#923 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 07 august 2015 - 15:29

De ce e frant la mijloc 3517 inca (cel putin) din ziua prezentarii publice?
0

#924 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 august 2015 - 20:54

Vezi postareaFerraryTm, la 06 august 2015 - 23:40, a spus:

Nu a patit nimic Armonia ?

Ba da. A lovit initial panoul. Acum s-a taiat din teava orizontala si totul e ok.

Vezi postarearadub, la 07 august 2015 - 15:29, a spus:

De ce e frant la mijloc 3517 inca (cel putin) din ziua prezentarii publice?

Mile a observat asta in 8 iulie, la prezentare, dar nu stim de ce arata asa.
0

#925 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 07 august 2015 - 20:56

Hm... Pai, nu i-ati intrebat pe cei de la Arad care-i explicatia? Mi-e greu sa cred ca n-au una si circula cu vagonul asa...

Si-a regasit identitatea vagonul ala sau umbla tot cu numarul 3504 aplicat la interior?

Aceasta postare a fost editata de radub: 07 august 2015 - 21:17

1

#926 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 august 2015 - 21:28

Sunt in concediu deja si nu am cum sa-i intreb, dar o sa incerc sa aflu prin intermediul colegilor mei. Din cate am observat, autocolantul a ramas neschimbat, deocamdata.
0

#927 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 07 august 2015 - 22:30

Vezi postarearadub, la 07 august 2015 - 20:56, a spus:

Si-a regasit identitatea vagonul ala sau umbla tot cu numarul 3504 aplicat la interior?


Daca este cel care CIRCULA azi pe linia 6 atunci da, inca scrie 3504.
0

#928 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 08 august 2015 - 04:59

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 07 august 2015 - 20:54, a spus:



Mile a observat asta in 8 iulie, la prezentare, dar nu stim de ce arata asa.


Din ceea ce am auzit faptul ca arata asa se datora lipsei unei piese de la imbinarea burdufului. Piesa era deja comandata in Germania dar termenul de livrare era dupa ziua transportatorului. Cum primaria a facut presiuni sa fie adus la prezentare s-a montat provizoriu piesa veche care desigur nu corespundea cu proiectul... Se pare ca din acest motiv a si circulat doar gol..daca se suiau pasageri in el pateam ca si cu LF de la Arad...se rupea in doua la prezentare...
0

#929 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 08 august 2015 - 06:57

Cred ca am spus de vreo 10 ori pe acest forum: Imperio nu s-a "rupt" la Arad, ci a fost nevoie sa fie "rupt". Deci, constient si voit, pentru a reusi transferul in depoul CTP (din cate imi amintesc, a fost o problema cu raza de curbura a liniei si cu treburile facute romaneste). De altfel, nici nu-mi imaginez cum si de ce s-ar rupe, avand in vedere cum arata prinderea sectiunilor, pe cat de simpla, pe atat de rezistenta. Daca ar fi ajuns sa se rupa la propriu, ar fi fost ceva avarii in acea zona si nu stiu daca s-ar fi reusit repararea in timp util.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_2630 copy.jpg
  • Imagine atasata: IMG_2616 copy.jpg

Aceasta postare a fost editata de radub: 08 august 2015 - 07:24

2

#930 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 08 august 2015 - 07:20

Vezi postareaBogdanTm, la 08 august 2015 - 04:59, a spus:

Din ceea ce am auzit faptul ca arata asa se datora lipsei unei piese de la imbinarea burdufului. Piesa era deja comandata in Germania dar termenul de livrare era dupa ziua transportatorului. Cum primaria a facut presiuni sa fie adus la prezentare s-a montat provizoriu piesa veche care desigur nu corespundea cu proiectul... Se pare ca din acest motiv a si circulat doar gol..daca se suiau pasageri in el pateam ca si cu LF de la Arad...se rupea in doua la prezentare...

In acest caz, din moment ce acum circula cu pasageri, inseamna ca acea problema a fost remediata. Totusi, in continuare pare frant de mijloc...

Aceasta postare a fost editata de radub: 08 august 2015 - 07:26

0

#931 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 august 2015 - 12:17

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 07 august 2015 - 20:54, a spus:

Ba da. A lovit initial panoul. Acum s-a taiat din teava orizontala si totul e ok.


Mile a observat asta in 8 iulie, la prezentare, dar nu stim de ce arata asa.



1) Intrebarea era daca a patit ceva Armonia, daca este sau daca a fost deteriorat in urma lovirii panoului?...




2) Se vede dupa linia de mijloc...ca jumatatile de vagon nu sunt "la linie"...Al doi-lea tramvai este "la linie"...

Imagine atasata: 1 8 iulie 2015.jpg



Iata si cateva poze realizate (de mine) cu ocazia evenimentului din 8 iulie 2015...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 3 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 4 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 5 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 6 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 7 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 8 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 9 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 10 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 11 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 12 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 13 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 14 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 15 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 16 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 17 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 18 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 19 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 20 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 21 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 22 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 23 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 24 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 25 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 41 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 42 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 43 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 44 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 45 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 46 8 iulie 2015.jpg
  • Imagine atasata: 47 8 iulie 2015.jpg

4

#932 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 08 august 2015 - 13:43

Pare tot mai evident ca Astra, pentru efectul de prim moment, a venit cu tramvaiul asamblat si frumos impachetat, l-a dat jos de pe trailer, l-a pus imediat in priza (ca sa ma exprim plastic), beculetele din pom s-au aprins, lumea a zis "Uau, ce frumos!" si... cam atat. Pare ca au tratat acest proiect cu lejeritate si termenul limita i-a cam prins in fundul gol...

Incerc sa fiu obiectiv, de aceea voi spune ca, desi pe partea tehnica am observat niste chestiuni ce nu mi-au placut deloc la cel de la Arad, totusi, pe partea estetica si functionala pentru pasageri, cei de la Arad au niste plusuri comparativ cu Pascaniul (cel mai mare plus il reprezinta faptul ca au tras cat au putut pentru a obtine mai multi centimetri la inaltimea salonului si a-si repara, cumva, prostia de a adapta caroseria de tramvai cu podea coborata pentru a se potrivi unui vehicul cu podea ridicata). Insa, trebuie tinut cont ca Pascaniul evolueaza in domeniul vehiculelor destinate pasagerilor, in timp ce Astra vine cu experienta de zeci de ani din acest punct de vedere.

Diferentele dintre cele doua vagoane arata, insa, ceva ce sper sa dispara odata cu lucrarile la urmatoarele tramvaie: lipsa de comunicare si lipsa constiintei ca cele doua firme lucreaza la un proiect comun, ce se trag din rivalitatea dintre ele.

Aceasta postare a fost editata de radub: 08 august 2015 - 14:15

3

#933 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 august 2015 - 18:05

Mile, spuneam ca a lovit panoul si la Armonia ma refeream. De patit nu a patit mare lucru, doar o zgarietura in partea superioara.

@ radub Ce e mai nasol pentru noi ca beneficiari, e ca (cel putin la partea electrica din cabina) nu seamana deloc unul cu celalalt, deci la intretinere va fi cam ciudat pentru cei ce vor lucra la asta.
Dulapurile cu echipament din spatele vatmanului sunt diferite, componentele fiind amplasate diferit. Sper ca urmatoarele sa fie totusi absolut identice intre ele.
0

#934 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 08 august 2015 - 18:16

Din pacate, n-am apucat sa vad deschis dulapul celui de la Arad, dar am presupus ca arata la fel ca al celui de la Pascani, banuind ca au fost echipate de SAERP. Ma surprinde ce spui.

Aceasta postare a fost editata de radub: 08 august 2015 - 18:25

0

#935 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 august 2015 - 18:36

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 08 august 2015 - 18:05, a spus:

Mile, spuneam ca a lovit panoul si la Armonia ma refeream. De patit nu a patit mare lucru, doar o zgarietura in partea superioara.



Pai ne asteptam ca de la o asemenea lovitura sa aiba urme (mai) serioase pe caroserie. Este bine ca nu s-a intamplat nimic deosebit pentru tramvai...
0

#936 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 august 2015 - 20:25

Vezi postarearadub, la 08 august 2015 - 18:16, a spus:

Din pacate, n-am apucat sa vad deschis dulapul celui de la Arad, dar am presupus ca arata la fel ca al celui de la Pascani, banuind ca au fost echipate de SAERP. Ma surprinde ce spui.

Nu am intrebat de ce sunt diferentele respective, dar sunt. Adica sa nu se inteleaga ca lipsesc echipamente, doar ca sunt altfel amplasate, am vazut tipuri diferite de reglete, etc. Nici monitoarele din cupeu nu sunt la fel (pana la final e posibil sa mai apara modificari, nu zic nu). Cel de la Pascani are monitoarele camerelor exterioare la nivelul ochilor vatmanului (mai logic si mai ergonomic), pe cand cel de la Arad le are in partea superioara a cabinei. Culorile firelor cablului de date (cu astea am avut treaba) ale afisajelor nu sunt la fel in ambele vagoane... Asta am observat eu. Probabil un expert al uneia dintre firme, va observa mai multe diferente la firma partenera.

P.S. Nu cred ca echipamente de genul OBC (Radcom-Romcom), sistem anuntare statii (R&G), routere, etc, au fost amplasate de SAERP. :eusa_think: Poze comparative nu am facut ca sa nu fiu acuzat de mai stiu eu ce...
1

#937 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 08 august 2015 - 21:56

Echipamentele mentionate de tine (care n-au legatura cu SAERP, categoric, decat cel mult la faza de integrare) ocupa doar o parte a spatiului din tabloul electric. Cea mai mare parte ar trebui sa fie ocupata de blocul cu microprocesor de comanda generala a tramvaiului si de sigurante, iar toate astea au legatura directa cu SAERP.
________________

Modificare: M-am uitat acum pe fotografii si vad ca blocul de comanda al celor de la SAERP e pus in bord, in partea stanga, sub controler. In tablou vad, pe langa sigurante, echipamentele de control al franarii de la H&K. Desigur, ma refer la 3504. La cel de la Iasi blocul cu microprocesor e tot in tabloul electric.

Aceasta postare a fost editata de radub: 09 august 2015 - 16:43

0

#938 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 august 2015 - 23:05

Tablourile, chiar privite de cineva care habar nu are ce reprezinta echipamentele respective, ar trebui sa fie absolut identice si nu sunt. Sper ca la urmatoarele vehicule ce vor fi reabilitate, sa se aleaga o solutie si sa se mearga doar pe ea, indiferent ca e varianta Pascani sau Arad. Mie mi-a placut mai mult cum e lucrat unul dintre tablouri, dar ma abtin (deocamdata) sa spun care. :)
0

#939 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 09 august 2015 - 02:04

Atunci, sa vedem unul neutru, dar cat de cat apropiat de cel de la 3504 (desigur, de la GT4M). Ce se vede la mijloc e "creierul" tramvaiului, care la 3504 (si banuiesc ca si la celalalt) se afla, cum am spus mai sus, in bord, sub controler (ca sa-si faca o idee ceilalti utilizatori, sa spunem ca partea frontala a placilor componente arata aproximativ la fel la GT4M si GT4MT). Sunt curios daca la GT4MT a fost pus in bord dintr-un alt motiv decat necesitatea de a organiza altfel spatiul din tabloul electric din cauza numarului mai mare de echipamente destinate functiunilor speciale pentru pasageri.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_2238.JPG

Aceasta postare a fost editata de radub: 09 august 2015 - 02:27

1

#940 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 august 2015 - 09:39

O poza facuta de mine prin 6 iulie, prezinta unul dintre dulapuri, dar nu mai stiu al carui vagon era.
0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi