@ Florin.B RATT
Citeaza
Daca ei cred ca aceasta era o directie prioritara, se inseala, majoritatea vehiculelor virand stanga spre centru sau dreapta spre gara. Cele mai putine vehicule isi urmau drumul drept, pe Jiul. (parerea mea, bazata pe ce am vazut la fata locului)
Folosesc des traseul dinspre Circumvalatiunii catre Titulescu si pot spune (dupa parerea mea

) ca aprox 60-65 % merg inainte spre Titulescu (unde apoi se despart cam in doua) si 35-40 % fac stanga spre centru (nu ma refer deloc la cei care merg spre gara, acestia fiind cei mai numerosi)...
Apoi trebuie avut in vedere si faptul ca prin construirea noului pod pe Bega, s-ar putea ca numarul celor care merg spre Titulescu-Vladimirescu sa creasca...
Insa n-am uitat si la trotuare (prin pasaj) care mi se par prea inguste (din nou!) avand in vedere ca se face o investitie nou si atat de mare. Mai ales trotuarul dinspre gara...Se pare ca nu putem invata nimic din problemele avute in trecut...Ar trebui sa avem trotuare cel putin de 2,5 m + 1 m pentru pista...pe ambele parti...Se poate observa lipsa pistei pe partea dinspre gara, adica cei care vin cu bicicleta dinspre Circumvalatiunii mergand spre gara vortrebui sa treaca pe partea cealalta si apoi se revina dupa ce trec de pasaj?...Adica o chestiune facuta cu
curu dosu...
LE O astfel de investitie trebuie gandita pentru urmatorii 100 de ani chiar, avand in vedere ca vine si un mall in apropiere...
Din cate vad in desen, se pare ca doar un pilon al actualului pasaj va fi demolat si "mutat" mai incolo. Respectiv cel dinspre INCUBOXX desi personal ma gandeam ca celalalt sau amandoua.
Apoi daca nu va fi un pilon si pe mijloc, deschiderea viitorului pasaj fiind mult mai mare, mi-e teama ca si grosimea podului se va mari si astfel inaltimea pasajului se va micsora daca nu se vor supra-inalta pilonii, ceea ce va afecta calea ferata in plan orizontal...
Deci, lucrurile mi se par ceva mai complicate decat par la prima vedere...