STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)

#201 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 august 2015 - 18:00

Vezi postareamile, la 01 august 2015 - 16:06, a spus:

Sunt curios cum va arata varianta oficiala...

Copy/paste. :D
1

#202 Useril este offline   mio 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 19 decembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 august 2015 - 22:55

Vezi postareamile, la 01 august 2015 - 16:06, a spus:

Sunt curios cum va arata varianta oficiala...


@mile daca imi aduc aminte bine, i-ai mai facut sugestii dlui Robu pe Facebook. Cred ca merita s-o faci din nou, cu aceasta schita.
0

#203 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 02 august 2015 - 16:22

Din tema de proiectare.
Sursa
Nu am stiut cum sa atasez mai citibil :plang:

Imagine atasata: monthly_08_2015/post-2599-008475800 1438531011.txt
1

#204 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 02 august 2015 - 18:07

sper sa nu se faca acest pod!
0

#205 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 august 2015 - 18:10

Asa am zis si eu insa caut sa vad si jumatatea plina a paharului...Total inutil nu e!...
0

#206 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 august 2015 - 20:26

Vezi postareaZoltan Cs, la 02 august 2015 - 16:22, a spus:

Din tema de proiectare.

Stiam de aceasta prevedere, de aceea si spuneam ca parca nu ai unde sa descarci circulatia de pe patru benzi pe malul opus, unde acum e o strada cu sens unic, deci o singura banda si in cel mai optimist caz va fi un drum dublu sens cu doua benzi in total.
0

#207 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 02 august 2015 - 21:37

Vezi postareaThe Mechanic, la 02 august 2015 - 18:07, a spus:

sper sa nu se faca acest pod!


Oricum nu vad cum ar putea incepe santierul inainte de alegeri. Asta nu inseamna ca in vara lui 2016 o sa avem alt primar.

Vezi postareamile, la 02 august 2015 - 18:10, a spus:

Asa am zis si eu insa caut sa vad si jumatatea plina a paharului...Total inutil nu e!...


Adica nu este prioritar. :)
1

#208 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 03 august 2015 - 05:27

Vezi postareaDoppler, la 02 august 2015 - 21:37, a spus:

Oricum nu vad cum ar putea incepe santierul inainte de alegeri. Asta nu inseamna ca in vara lui 2016 o sa avem alt primar.



Adica nu este prioritar. :)


Prioritar este SF (studiul de fezabilitate). Se achita imediat, si acesta garantat se va face!. Restul...vise taica vise.... Sa fim seriosi domnilor...nu sunt in stare sa faca un pasaj la Solventul ca sa inchida inelul de circulatie si un pod peste Bega acolo...si facem mega hiper studii sa largim pasajul Jiul cu un pod nou....cat de tampiti sau de naivi ne cred? :censored: :intrebare:
0

#209 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 august 2015 - 08:48

Vezi postareaDoppler, la 02 august 2015 - 21:37, a spus:

Adica nu este prioritar. :)



Acest lucru l-am spus cu subiect si predicat inca de cand a aparut ideea construirii unui pod acolo.

Insa daca in cazul podului si pasajului de la Solventu lucrurile sunt mai complicate, atat costurile cat si proprietatea asupra terenului (cel din curtea Solventului) si nu este vorba de o suprafata neglijabila, iar prin construirea drumului cu 4 benzi (+linie de tramvai), proprietatea ar fi taiata in doua, lucru mai greu de acceptat de orice proprietar, aici la Podul Jiul lucrurile sunt mai simple sau asa par cel putin...


Daca insa este vorba doar de cheltuirea unei sume de bani pentru diverse studii, atunci chiar ca ar fi o porcarie dezagreata (si) de mine...
0

#210 Useril este offline   McLane 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 30 iulie 15
  • Sexul:masculin

Postat 01 septembrie 2015 - 22:19

Planul pasajului Jiul (Sursa: CS executie lucrari)

Imagine atasata: Image2.jpg
6

#211 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 septembrie 2015 - 22:31

Enorma prostie! Pana acum era o banda dedicata virajului la dreapta ( a celor ce veneau de pe Circumvalatiunii), spre gara. Din cate vad, acum va fi banda comuna si pentru mers inainte si pentru virajul catre gara. Asta mai mult va congestiona traficul decat sa-l fluidizeze. :Facepalm_emote_gif:
Sincer, nu vad cu ce ar ajuta modificarea (minora) configuratiei actuale cu cea din desen. Din contra, cei ce vireaza spre gara, vor sta in spatele coloanei formate de cei ce vor sa mearga drept, pe Jiul. Daca ei cred ca aceasta era o directie prioritara, se inseala, majoritatea vehiculelor virand stanga spre centru sau dreapta spre gara. Cele mai putine vehicule isi urmau drumul drept, pe Jiul. (parerea mea, bazata pe ce am vazut la fata locului)
1

#212 Useril este offline   th3lurker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 487
  • Inregistrat: 11 decembrie 13

Postat 01 septembrie 2015 - 22:35

Si tot nu poti sa faci stanga legal de pe 2 benzi daca vii dinspre gara????
1

#213 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 septembrie 2015 - 22:39

Asa s-ar parea, conform desenului. Cum spuneam, realizarea configuratiei din desen, nu aduce nicio imbunatatire majora, doar bani aruncati si disconfort. Posibil sa fi consumat prea multa "racoritoare" proiectantii, sau sa nu le mearga clima din birou si asta sa le fi afectat performantele... :eusa_think:
Imi cer scuze daca comentariul e cam dur, dar chiar nu ma asteptam la asa o tampenie. :(
1

#214 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 01 septembrie 2015 - 23:53

Ma bucur ca sint macar 5 benzi in loc de 4 care ar fi putut fi obtinute doar prin mutarea trotuarului in lateral, printr-un tunel.

Mici corectii se pot face prin marcaje rutiere care nu apar in proiect, cum ar fi virajul la stinga de pe 2 benzi (cei care vin dinspre gara).
0

#215 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 02 septembrie 2015 - 09:13

Sa speram ca marcajele de pe asfalt nu sunt definitive!!! Marea problema astazi este pentru cei ce vin de la gara si fac stanga; cum sa le dai tot o singura banda? :Facepalm_emote_gif: :intrebare:
0

#216 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 septembrie 2015 - 10:16

@ Florin.B RATT


Citeaza

Daca ei cred ca aceasta era o directie prioritara, se inseala, majoritatea vehiculelor virand stanga spre centru sau dreapta spre gara. Cele mai putine vehicule isi urmau drumul drept, pe Jiul. (parerea mea, bazata pe ce am vazut la fata locului)



Folosesc des traseul dinspre Circumvalatiunii catre Titulescu si pot spune (dupa parerea mea :D ) ca aprox 60-65 % merg inainte spre Titulescu (unde apoi se despart cam in doua) si 35-40 % fac stanga spre centru (nu ma refer deloc la cei care merg spre gara, acestia fiind cei mai numerosi)...

Apoi trebuie avut in vedere si faptul ca prin construirea noului pod pe Bega, s-ar putea ca numarul celor care merg spre Titulescu-Vladimirescu sa creasca...


Insa n-am uitat si la trotuare (prin pasaj) care mi se par prea inguste (din nou!) avand in vedere ca se face o investitie nou si atat de mare. Mai ales trotuarul dinspre gara...Se pare ca nu putem invata nimic din problemele avute in trecut...Ar trebui sa avem trotuare cel putin de 2,5 m + 1 m pentru pista...pe ambele parti...Se poate observa lipsa pistei pe partea dinspre gara, adica cei care vin cu bicicleta dinspre Circumvalatiunii mergand spre gara vortrebui sa treaca pe partea cealalta si apoi se revina dupa ce trec de pasaj?...Adica o chestiune facuta cu curu dosu...


LE O astfel de investitie trebuie gandita pentru urmatorii 100 de ani chiar, avand in vedere ca vine si un mall in apropiere...


Din cate vad in desen, se pare ca doar un pilon al actualului pasaj va fi demolat si "mutat" mai incolo. Respectiv cel dinspre INCUBOXX desi personal ma gandeam ca celalalt sau amandoua.
Apoi daca nu va fi un pilon si pe mijloc, deschiderea viitorului pasaj fiind mult mai mare, mi-e teama ca si grosimea podului se va mari si astfel inaltimea pasajului se va micsora daca nu se vor supra-inalta pilonii, ceea ce va afecta calea ferata in plan orizontal...

Deci, lucrurile mi se par ceva mai complicate decat par la prima vedere...
3

#217 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 septembrie 2015 - 10:21

Vezi postareamile, la 02 septembrie 2015 - 10:16, a spus:

... cei care merg spre gara, acestia fiind cei mai numerosi)...

Exact asta zic si eu.(si noi nu am facut niciun studiu platit cu 'spe mii de euro) Atunci de ce sa-i blochezi, sa-i faci sa astepte pana cei ce merg inainte au verde? :Facepalm_emote_gif:
0

#218 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 septembrie 2015 - 10:53

Nu te contrazic cu nimic doar vreau sa scot in evidenta ca acolo se produce o incrucisare intre cei de pe Circumvalatiunii>Gara si cei de pe Nera>centru...
0

#219 Useril este offline   cstm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 14 ianuarie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 septembrie 2015 - 17:32

Cred ca cei din primarie inca nu realizeaza cei ii nemultumeste pe soferi, iar asta se poate observa din acel plan.

Administratia inca insista pe acest pasaj, cand in realitate necesarul e in alta parte (Solventul). Daca se va realiza mall-ul din zona, pasajul va fi iar depasit de situatie. Sa nu mai zic de necesitatea trotuarului si pistei de biciclete ce pare total neglijat.

O zona cu blocaje dese, unde se va opri o perioada (probabil lunga) circulatia din cauza santierului, si odata terminata cosmetizarea se va reveni la aceleasi blocaje. Personal mi se pare degeaba ce vor sa faca, o risipa de bani si nervi fara rost pentru soferi.
5

#220 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 03 septembrie 2015 - 06:11

Vezi postareamile, la 02 septembrie 2015 - 10:16, a spus:



Din cate vad in desen, se pare ca doar un pilon al actualului pasaj va fi demolat si "mutat" mai incolo. Respectiv cel dinspre INCUBOXX desi personal ma gandeam ca celalalt sau amandoua.
Apoi daca nu va fi un pilon si pe mijloc, deschiderea viitorului pasaj fiind mult mai mare, mi-e teama ca si grosimea podului se va mari si astfel inaltimea pasajului se va micsora daca nu se vor supra-inalta pilonii, ceea ce va afecta calea ferata in plan orizontal...




Este cumva logic sa fie mutat doar pilonul dinspre incuboxx, deoarece la celalalt capat al podului de cale ferata liniile se ramifica foarte mult imediat ce trec de pod, practic din 2 linii se ramifica in cel putin 6 sau 8 plus sistemele de macaz si semnalizare...in partea cu incuboxx ies doar 2 linii. Nu cred ca CFR va fi de acord cu modificarea in plan orizonatal, asadar o solutie ar fi "adancirea" pasajului pentru a modifica inaltimea de trecere...ceva in genul Popa Sapca...si desigur ca fara un sistem de pompe eficient categoric va fi asigurata piscina la fiecare ploaie mai puternica din pacate...
2

Arata acest topic


  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi