Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#181
Postat 28 iulie 2015 - 15:10
#183
Postat 28 iulie 2015 - 18:36

Jurnalistii astia sunt cretini! De fapt nu e vorba de niciun "pod peste Jiul" ci doar de pasajul pe sub calea ferata, pe care-l stim cu totii. Sau a hotarat primaria sa se ocupe si de infrastructura CFR?
Cine nu e din Timisoara si sta mai prost cu geografia, ar putea crede ca Jiul trece prin oras si ca ne-am hotarat sa facem un pod peste acesta.

#184
Postat 28 iulie 2015 - 19:38
Am urmarit nenumarate "conferinte de presa de marti" unde dupa ce primarul explica ca la scoala diferite teme-lectii, se trezeau unii ziaristi punand intrebari tampite de-a dreptul, primarul fiind nevoit de multe ori sa revina la ceea ce explicase anteriro cu lux de amanunte...Altora li se rupea firul explicatiilor...
Si din aceste cauze apareau a doua zi articole-varza in asa zisa presa de doi bani si cu ziaristi de doi bani...
Una peste alta, nu cred ca l-am auzit vreodata pe primar sa faca confuzie intre pasajul Jiul si podul Jiul. Chiar daca prin absurd s-a intamplat o astfel de confuzie din diferite pricini de conjunctura, ea a fost reparata in timp util...
Spun toate astea nu pentru a-l preamari pe primar ci pur si simplu pentru a se respecta realitatea...
#185
Postat 28 iulie 2015 - 19:54
Ca se vor da bani pe studii si proiecte, asta e clar.

#186
Postat 28 iulie 2015 - 22:05
Florin.B RATT, la 28 iulie 2015 - 19:54, a spus:
Ca se vor da bani pe studii si proiecte, asta e clar.

Sunt de acord ca nu e o prioritate, dar in opinia mea ar fi totusi util daca s-ar executa putin oblic, pentru a permite legarea de Miron Costin:
- venind dinspre Circumvalatiunii spre Sinaia, ar scurta ocolirea de pe Titulescu, facand legatura intre Vladimirescu si 16 Decembrie, pe Miron Costin (cu inversarea sensului unic actual)
- venind dinspre Circumvalatiunii spre Parvan, ar elimina ocolirea de pe Titulescu si virajul stanga (de legalitate discutabila) sau ocolul Catedralei spre Parvan
- venind pe Vladimirescu din zona pietei Iosefin spre Circumvalatiunii, ar oferi o alternativa la virajul la stanga pe Dragalina spre gara (mergandu-se inainte pe Vladimirescu, apoi stanga pe noul pod spre pasajul Jiul)
Am in schimb indoieli ca exista spatiul necesar pentru legarea noului pod de Vladimirescu si Miron Costin.
Aceasta postare a fost editata de mio: 28 iulie 2015 - 22:11
#187
Postat 29 iulie 2015 - 17:41
Insa, cum sustinem cu totii, prioritare ar fi podul + pasajul de la Solventu si podul de la Bobalna impreuna cu o cale rutiera intre AEM - Lugojului - UMT - Lipovei...
#188
Postat 29 iulie 2015 - 18:31
#189
Postat 29 iulie 2015 - 18:54

#190
Postat 29 iulie 2015 - 19:37
Daca veti face o comparatie cu malul opus, veti constata ca este o diferenta mare...
Nu trebuie sa treaca toate masinile din pasaj si pe pod, doar o parte din ele vor folosi si podul, deci va fi o alternativa la situatia actuala...Iar orice alternativa in principiu este bine venita...
Puncta foarte bine niste lucruri mio mai sus...
Citeaza
- venind dinspre Circumvalatiunii spre Sinaia, ar scurta ocolirea de pe Titulescu, facand legatura intre Vladimirescu si 16 Decembrie, pe Miron Costin (cu inversarea sensului unic actual)
- venind dinspre Circumvalatiunii spre Parvan, ar elimina ocolirea de pe Titulescu si virajul stanga (de legalitate discutabila) sau ocolul Catedralei spre Parvan
- venind pe Vladimirescu din zona pietei Iosefin spre Circumvalatiunii, ar oferi o alternativa la virajul la stanga pe Dragalina spre gara (mergandu-se inainte pe Vladimirescu, apoi stanga pe noul pod spre pasajul Jiul)
Insa acest pod poate fi construit dupa cele pomenite mai sus de mine, pentru "umplutura" si nu ca prioritate...

#191
Postat 30 iulie 2015 - 02:59
ca exemplu: pasajul Michelangelo trebuie sa ramana exact asa timp de 5 ani, fara niciun grafitti!
#193
Postat 30 iulie 2015 - 14:36
The Mechanic, la 30 iulie 2015 - 02:59, a spus:
ca exemplu: pasajul Michelangelo trebuie sa ramana exact asa timp de 5 ani, fara niciun grafitti!
de ce sa-l modifice? pun pilele podului dupa pista de bicicleta. rezulta clar deschidere mare pt a fi necesar un tablier metalic. multi bani? bine-inteles, dar promenada pe malurile begai tre sa ramana neatinsa si ferita de trafic.
#195
Postat 30 iulie 2015 - 20:44
#196
Postat 30 iulie 2015 - 22:35

Citeaza
GALBEN- venind dinspre Circumvalatiunii spre Parvan, ar elimina ocolirea de pe Titulescu si virajul stanga (de legalitate discutabila) sau ocolul Catedralei spre Parvan
TURCOAZ- venind pe Vladimirescu din zona pietei Iosefin spre Circumvalatiunii, ar oferi o alternativa la virajul la stanga pe Dragalina spre gara (mergandu-se inainte pe Vladimirescu, apoi stanga pe noul pod spre pasajul Jiul)
VERDE - venind dinspre podul Traian spre podul "Jiul"
Modificari necesare la circulatia existenta:
- inversarea sensului unic pe Miron Costin
- eliminarea sensului unic pe Splaiul T. Vladimirescu intre podul Traian si Miron Costin (podul Jiul)
Cred ca pe pod ar fi suficiente 2 benzi, cu ramificarea acestora la baza podului pe Vladimirescu, asa cum a evidentiat si @Mile.
Aceasta postare a fost editata de mio: 30 iulie 2015 - 22:49
#197
Postat 31 iulie 2015 - 15:44
Florin.B RATT, la 30 iulie 2015 - 20:44, a spus:
Pai il vor face daca se va construi podul cel nou...
Era vorba de portiunea dintre Podul Traian si noul pod. Si pe malul opus avem dublu sens (acum) intre Podul Traian si Strada Jiul. Ar fi o chestiune "in oglinda"...
De pe Circumvalatiunii ajungi usor spre Calea Sagului prin Miron Costin si ajungi usor spre Parvan prin Tudor Vladimirescu...
Cu cat exista mai multe alternative rutiere, cu atat vor fi cozile mai scurte la semafoare iar aceste intersectii semaforizate vor fi trecute la primul verde...
Cu 3 - 4 ani in urma cand am fost la Novi Sad, am fost uimit cum de treceam mai tot timpul la primul verde al semaforului desi traficul era mare prin oras. Si mereu m-am intrebat cum de e cu putinta. Pai iata, tocmai datorita numeroaselor alternative. Toate strazile erau pline cu masini in trafic, nu se circula doar pe niste artere principale super-aglomerate, precum se intampla inca la noi...