STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)

#181 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 28 iulie 2015 - 15:10

Eu astept semnarea contractului de executie, nu doar de proiectare.
0

#182 Userul este online   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1285
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 28 iulie 2015 - 16:28

NU avem nevoie de pod la jiul ! :excl:
1

#183 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 iulie 2015 - 18:36

Imagine atasata: Untitled-1.jpg
Jurnalistii astia sunt cretini! De fapt nu e vorba de niciun "pod peste Jiul" ci doar de pasajul pe sub calea ferata, pe care-l stim cu totii. Sau a hotarat primaria sa se ocupe si de infrastructura CFR?
Cine nu e din Timisoara si sta mai prost cu geografia, ar putea crede ca Jiul trece prin oras si ca ne-am hotarat sa facem un pod peste acesta. :crazy:
0

#184 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 iulie 2015 - 19:38

Da, aici este vorba de o gafa a ziaristilor insa in ultima vreme primarul a vorbit (din nou) si de PODUL din dreptul strazii Jiul care este in faza de proiectare parca...


Am urmarit nenumarate "conferinte de presa de marti" unde dupa ce primarul explica ca la scoala diferite teme-lectii, se trezeau unii ziaristi punand intrebari tampite de-a dreptul, primarul fiind nevoit de multe ori sa revina la ceea ce explicase anteriro cu lux de amanunte...Altora li se rupea firul explicatiilor...

Si din aceste cauze apareau a doua zi articole-varza in asa zisa presa de doi bani si cu ziaristi de doi bani...

Una peste alta, nu cred ca l-am auzit vreodata pe primar sa faca confuzie intre pasajul Jiul si podul Jiul. Chiar daca prin absurd s-a intamplat o astfel de confuzie din diferite pricini de conjunctura, ea a fost reparata in timp util...

Spun toate astea nu pentru a-l preamari pe primar ci pur si simplu pentru a se respecta realitatea...
2

#185 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 iulie 2015 - 19:54

Pai, nici eu nu credeam sa dea rateuri chiar asa, de asta ii si criticam pe ziaristi, chiar daca par sa-l citeze pe primar. Cat despre pod peste Bega in continuarea strazii Jiul, nu cred sa se faca asa ceva. Ar fi un non-sens.
Ca se vor da bani pe studii si proiecte, asta e clar. ;)
0

#186 Useril este offline   mio 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 19 decembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 iulie 2015 - 22:05

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 28 iulie 2015 - 19:54, a spus:

Pai, nici eu nu credeam sa dea rateuri chiar asa, de asta ii si criticam pe ziaristi, chiar daca par sa-l citeze pe primar. Cat despre pod peste Bega in continuarea strazii Jiul, nu cred sa se faca asa ceva. Ar fi un non-sens.
Ca se vor da bani pe studii si proiecte, asta e clar. ;)


Sunt de acord ca nu e o prioritate, dar in opinia mea ar fi totusi util daca s-ar executa putin oblic, pentru a permite legarea de Miron Costin:
- venind dinspre Circumvalatiunii spre Sinaia, ar scurta ocolirea de pe Titulescu, facand legatura intre Vladimirescu si 16 Decembrie, pe Miron Costin (cu inversarea sensului unic actual)
- venind dinspre Circumvalatiunii spre Parvan, ar elimina ocolirea de pe Titulescu si virajul stanga (de legalitate discutabila) sau ocolul Catedralei spre Parvan
- venind pe Vladimirescu din zona pietei Iosefin spre Circumvalatiunii, ar oferi o alternativa la virajul la stanga pe Dragalina spre gara (mergandu-se inainte pe Vladimirescu, apoi stanga pe noul pod spre pasajul Jiul)

Am in schimb indoieli ca exista spatiul necesar pentru legarea noului pod de Vladimirescu si Miron Costin.

Aceasta postare a fost editata de mio: 28 iulie 2015 - 22:11

0

#187 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 iulie 2015 - 17:41

M-am uitat zilele trecute la cel spatiu insuficient de care pomeneste toata lumea, inclusiv eu, si am ajuns la concluzia ca daca s-ar demola toate acareturile de acolo, spatiu ar fi. Distanta dintre Bega si Vladimirescu este substantiala insa acum este ocupata de tot felul de "ciudatenii" care daca s-ar elimina, s-ar crea un spatiu suficient pentru artere de circulatie...

Insa, cum sustinem cu totii, prioritare ar fi podul + pasajul de la Solventu si podul de la Bobalna impreuna cu o cale rutiera intre AEM - Lugojului - UMT - Lipovei...
2

#188 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 29 iulie 2015 - 18:31

Se pare ca sunt hotarati sa construiasca podul. Cel putin proiectantul nu e o "firma de casa" , VCE fiind intre altele si realizatorii proiectului pentru noul pod peste Sava din Beograd.
1

#189 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 iulie 2015 - 18:54

Ok. Daca articolul din ziar este corect si de fapt se face referire la un pod peste Bega, (noi crezand ca de fapt e vorba despre pasaj) unul cu patru benzi, plus piste si trotuare, atunci chiar nu vad unde ar descarca traficul de pe patru benzi, pe malul opus. Vom avea un super-pod care duce spre ... o straduta cu sens unic. :blink:
1

#190 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 iulie 2015 - 19:37

Dupa cum ziceam mai sus, loc ar fi daca se demoleaza tot ce este intre Bega si Vladimirescu...Este vorba de vreo 60 m...

Daca veti face o comparatie cu malul opus, veti constata ca este o diferenta mare...

Nu trebuie sa treaca toate masinile din pasaj si pe pod, doar o parte din ele vor folosi si podul, deci va fi o alternativa la situatia actuala...Iar orice alternativa in principiu este bine venita...

Puncta foarte bine niste lucruri mio mai sus...

Citeaza

Sunt de acord ca nu e o prioritate, dar in opinia mea ar fi totusi util daca s-ar executa putin oblic, pentru a permite legarea de Miron Costin:
- venind dinspre Circumvalatiunii spre Sinaia, ar scurta ocolirea de pe Titulescu, facand legatura intre Vladimirescu si 16 Decembrie, pe Miron Costin (cu inversarea sensului unic actual)
- venind dinspre Circumvalatiunii spre Parvan, ar elimina ocolirea de pe Titulescu si virajul stanga (de legalitate discutabila) sau ocolul Catedralei spre Parvan
- venind pe Vladimirescu din zona pietei Iosefin spre Circumvalatiunii, ar oferi o alternativa la virajul la stanga pe Dragalina spre gara (mergandu-se inainte pe Vladimirescu, apoi stanga pe noul pod spre pasajul Jiul)



Insa acest pod poate fi construit dupa cele pomenite mai sus de mine, pentru "umplutura" si nu ca prioritate...


Imagine atasata: pod jiul 01.jpg
0

#191 Userul este online   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1285
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 30 iulie 2015 - 02:59

daca se apuca sa faca podul asta, vor modifica malurile Begai (un proiect pe fonduri europene)- lucru care este interzis
ca exemplu: pasajul Michelangelo trebuie sa ramana exact asa timp de 5 ani, fara niciun grafitti!
0

#192 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 30 iulie 2015 - 09:58

In opinia mea legatura ar trebui facuta astfel incat sa se inchida inelul Crcumvalatiunii - Jiul - Parvan, evident cu doua sensuri
Cam asa:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Capture.PNG

Aceasta postare a fost editata de Zoltan Cs: 30 iulie 2015 - 09:59

1

#193 Useril este offline   Sacratis 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 03 octombrie 14

Postat 30 iulie 2015 - 14:36

Vezi postareaThe Mechanic, la 30 iulie 2015 - 02:59, a spus:

daca se apuca sa faca podul asta, vor modifica malurile Begai (un proiect pe fonduri europene)- lucru care este interzis
ca exemplu: pasajul Michelangelo trebuie sa ramana exact asa timp de 5 ani, fara niciun grafitti!


de ce sa-l modifice? pun pilele podului dupa pista de bicicleta. rezulta clar deschidere mare pt a fi necesar un tablier metalic. multi bani? bine-inteles, dar promenada pe malurile begai tre sa ramana neatinsa si ferita de trafic.
0

#194 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 30 iulie 2015 - 18:58

Cam asa ar arata dupa varianta lui mio, cu care sunt deacord...

Se poate veni si dinspre Podul Traian, pe o banda si apoi pe noul pod catre Jiul-Circumvalatiunii dupa cum sugereaza Zoltan Cs...


Imagine atasata: pod jiul 02.jpg
2

#195 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 iulie 2015 - 20:44

Da, in desen arata bine, totusi splaiul e cu sens unic acum si nu prea cred sa-l faca dublu sens.
0

#196 Useril este offline   mio 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 19 decembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 iulie 2015 - 22:35

Si o reprezentare cu posibilitatile enumerate pana acum (eu la varianta enuntata de @Zoltan Cs nu ma gandisem, dar o sustin si cred ca e posibil sa poata fi pusa in practica prin eliminarea sensului unic pe Splai doar pe portiunea dintre Podul Traian si Podul "Jiul"):

Imagine atasata: jiul.png

Citeaza

ROSU - venind dinspre Circumvalatiunii spre Sinaia, ar scurta ocolirea de pe Titulescu, facand legatura intre Vladimirescu si 16 Decembrie, pe Miron Costin (cu inversarea sensului unic actual)
GALBEN- venind dinspre Circumvalatiunii spre Parvan, ar elimina ocolirea de pe Titulescu si virajul stanga (de legalitate discutabila) sau ocolul Catedralei spre Parvan
TURCOAZ- venind pe Vladimirescu din zona pietei Iosefin spre Circumvalatiunii, ar oferi o alternativa la virajul la stanga pe Dragalina spre gara (mergandu-se inainte pe Vladimirescu, apoi stanga pe noul pod spre pasajul Jiul)
VERDE - venind dinspre podul Traian spre podul "Jiul"


Modificari necesare la circulatia existenta:
- inversarea sensului unic pe Miron Costin
- eliminarea sensului unic pe Splaiul T. Vladimirescu intre podul Traian si Miron Costin (podul Jiul)

Cred ca pe pod ar fi suficiente 2 benzi, cu ramificarea acestora la baza podului pe Vladimirescu, asa cum a evidentiat si @Mile.

Aceasta postare a fost editata de mio: 30 iulie 2015 - 22:49

1

#197 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 31 iulie 2015 - 15:44

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 30 iulie 2015 - 20:44, a spus:

Da, in desen arata bine, totusi splaiul e cu sens unic acum si nu prea cred sa-l faca dublu sens.



Pai il vor face daca se va construi podul cel nou...

Era vorba de portiunea dintre Podul Traian si noul pod. Si pe malul opus avem dublu sens (acum) intre Podul Traian si Strada Jiul. Ar fi o chestiune "in oglinda"...


De pe Circumvalatiunii ajungi usor spre Calea Sagului prin Miron Costin si ajungi usor spre Parvan prin Tudor Vladimirescu...


Cu cat exista mai multe alternative rutiere, cu atat vor fi cozile mai scurte la semafoare iar aceste intersectii semaforizate vor fi trecute la primul verde...

Cu 3 - 4 ani in urma cand am fost la Novi Sad, am fost uimit cum de treceam mai tot timpul la primul verde al semaforului desi traficul era mare prin oras. Si mereu m-am intrebat cum de e cu putinta. Pai iata, tocmai datorita numeroaselor alternative. Toate strazile erau pline cu masini in trafic, nu se circula doar pe niste artere principale super-aglomerate, precum se intampla inca la noi...
3

#198 Useril este offline   McLane 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 30 iulie 15
  • Sexul:masculin

Postat 31 iulie 2015 - 21:53

S-au contractat "Servicii de proiectare aferente obiectivului de investitii "Construire Pod peste Bega - str. Jiul"".

Imagine atasata: Image21.jpg

Faceti topic nou?

Aceasta postare a fost editata de McLane: 02 august 2015 - 12:41

2

#199 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 august 2015 - 09:56

Vezi postareaMcLane, la 31 iulie 2015 - 21:53, a spus:

Faceti topic nou?

Nu. O sa-i schimb numele acestuia. Prima imagine nu are legatura cu acest topic.
0

#200 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 01 august 2015 - 16:06

Vin cu varianta mea putin "imbunatatita" fata de precedenta...


Imagine atasata: pod jiul 03.jpg



Sunt curios cum va arata varianta oficiala...
2

Arata acest topic


  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

16 useri citesc topicul
0 membri, 16 vizitatori, 0 utilizatori anonimi