Despre autobuze in general
#964
Postat 23 aprilie 2015 - 16:52
#965
Postat 23 aprilie 2015 - 21:30
Citeaza
Motorisation
Cylindrée en cm3
2463
Nombre de cylindres
4 cylindres en lignes
Puissance maxi
84 Kw (115 ch)
Couple
29,6 mkg
Transmission Traction avant
Boîte de vitesses Mécanique à 6 rapports
Direction Assistée
Capacité
Nombre de personnes 33
Dont personnes assises 10-17
Usagers à fauteuils roulants 1
Dimensions
Longueur 7520 mm
Largeur 2130 mm
Hauteur 2700 mm
Empattement 4600 mm
Porte-à-faux avant 840 mm
Porte-à-faux arrière 1680 mm
Accès
Porte passagers
Portes pneumatiques à double vantaux à l'avant et porte pneumatique un vantail à l'arrière.
Commande depuis le poste de conduite.
Largeur utile 1200 mm à l'avant et 800 mm à l'arrière.
Accès des passagers Plancher intégralement bas et plat sur toute la longueur du compartiment passager. Eclairage automatique de l'accès à l'ouverture des portes latérales.
Autres équipements
Information ligne
Caisson girouette
Arrêt demandé Dispositif "arrêt demandé" avec 9 boutons d'appel
Chauffage Additionnel par convection pour le compartiment passager
Baies vitrées Panoramiques teintées
Compartiment conducteur Cabine intégrée
#967
Postat 23 aprilie 2015 - 22:28
Ideea si dezvoltarea este 100% ungureasca, si este realitzata de catre firma Hunnoid, despre care insa nu gasesc nimic.
Microbuzul a fost prezentat la Zsámbékring, in cadrul EXPO din domeniu, acum cateva zile.


Detalii si alti producatori:
autoszektor.hu
#968
Postat 09 iunie 2015 - 22:09

#970
Postat 10 iunie 2015 - 17:58
#971
Postat 26 iulie 2015 - 13:00
S-a abrogat prevederea din codul rutier privitoare la prioritatea mijloacelor de transport în comun la ieșirea din stația prevăzută cu alveolă?
Căci constat că nu se aplică. Este ca și cum n-ar fi.
#972
Postat 26 iulie 2015 - 14:36
insa acum si eu am sentimentul ca mai nimeni nu respecta aceasta prevedere. Eu inca o respect iar soferii RATT imi si multumesc prin "avarie". Nu sustin ca sant singurul care respecta aceasta prevedere dar multi nu suntem...din pacate.
#976
Postat 08 septembrie 2015 - 09:45
Statiile sunt impresionante

#977
Postat 08 septembrie 2015 - 18:39
Pare interesant insa sunt si multe dezavantaje, neajunsuri in acest sistem...
#978
Postat 26 septembrie 2015 - 09:32
Individul care a conceput anunțul a uitat că există și linia 33 barat, care are traseu comun pe acel tronson cu cele enumerate mai sus.
Același text a fost afișat și în stația respectivă.
Este la mintea cocoșului că respectiva dezactivare a stației a fost făcută din motive obiective. Și totuși, cum se poate ca stația să fie activă pt o singură linie (33 barat), iar pt celelalte, NU?
Atunci când unul dintre șoferi comite o greșeală, este luat la bani mărunți cu mare grăbire. Ce se întâmplă însă, când responsabilii cu relația cu presa & călătorii o dau în bară atât de flagrant?
#979
Postat 29 septembrie 2015 - 13:37
#980
Postat 29 septembrie 2015 - 18:32