Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#861
Postat 10 iulie 2015 - 17:57
#862
Postat 10 iulie 2015 - 21:01
#863
Postat 10 iulie 2015 - 22:56
#864
Postat 11 iulie 2015 - 00:58
In rest, de exemplu il avem pe #3516 care are sasiul intreg, si sta gata dezmembrat in depou de ani buni. Numai bun de reabilitat.
Ca sa ne clarificam putin:
-avem asa:
#3502
#3503 - casat
#3504 - reabilitat Pascani
#3505 - casat
#3506 - casat
#3507 - casat
#3508 - casat
#3509
#3510
#3511
#3512 - casat?
#3513
#3514
#3515
#3516 - doar sasiul in Dambovita
#3517 - reabilitat Arad
#3518
#3519
#3520 - sasiul afectat
#3521
#3523
#3525
#3527
#3529
#3531
#3534 - distrus in accident
#3536
#3539
#3540
#3543
#3546 - vagonul restaurant
#3547
#3550
#3551
#3552
#3553
#3554
#3559
Deci daca nu am uitat vre-unul, sau nu am date gresite despre el, am avut 40 de vagoane in total, din care 6 casate, 2 pregatit pentru casat de ani buni, 1 distrus in accident, vagonul restaurant si cele 2 deja reabilitate. Deci exact 30 de vagoane, numai bune de reabilitat, din care 2 deja realizate.
Eu sper doar ca cel care decide ce si cum, sa trimita mai intai tramvaiele trase pe dreapta la reabilitat, si nu cele care circula...
#865
Postat 11 iulie 2015 - 08:31
#866
Postat 11 iulie 2015 - 09:27
http://www.digi24.ro...+tara+la+Oradea
#867
Postat 11 iulie 2015 - 09:44
Elektriska, la 11 iulie 2015 - 08:31, a spus:
Nici nu se pune problema. In cadrul acestui contract se va moderniza doar un tip de vagon.
P.S. Pe lista cu cele deja reabilitate, eu zic ca putem pune 4 bucati. Prietenii stiu de ce...

#868
Postat 11 iulie 2015 - 09:52
#869
Postat 11 iulie 2015 - 09:55
#870
Postat 11 iulie 2015 - 09:58
#872
Postat 11 iulie 2015 - 10:26

#874
Postat 11 iulie 2015 - 17:08

#875
Postat 11 iulie 2015 - 18:02

#876
Postat 11 iulie 2015 - 18:39

Nu se face pe ascuns din vreo rea intentie, ci doar pentru a fi o surpriza. La final il va vedea toata lumea prin oras.
#877
Postat 11 iulie 2015 - 19:54
1. Oradea a cumparat in 2008 10 tramvaie oribil de scumpe si complicate tehnic din motive pur electorale ("Sa fie ca la Viena, frate!). De altfel, s-a fortat intr-atat de tare nota, incat primul tramvai livrat a fost unul dintre cele pregatite initial pentru Viena. S-a renuntat, astfel, si la identitatea vizuala promisa la semnarea contractului. Flegma pe bani multi in ochii prostilor. Apoi a urmat o lunga perioada de mari probleme cu aceste tramvaie. Din 2008, nu doar ca nu s-a mai cumparat nici un tramvai nou, dar s-au achizitionat in cateva transe o multime de Tatre la mana a doua provenind din Magdeburg, Germania (unele dupa lungi perioade de zacut pe beton la intermediari si ajunse intr-o stare estetica deloc de invidiat). Deci, flegma in ochii prostilor. Intre timp, la conducerea OTL a venit o garnitura de oameni ceva mai cu capul pe umeri (probabil ca si la Primarie), asa ca ULF-urile incep, incetul cu incetul, sa beneficieze de conditii cat de cat rezonabile de exploatare si intretinere.
2. Am mai spus aici ca miscarea corecta pentru imbunatatirea conditiilor de transport cu tramvaiul in Timisoara (si e valabil oriunde situatia e cea care este la Timisoara in privinta parcului) este un mix de modernizare si achizitie de tramvaie noi, ceea ce ar genera intr-un numar mai mic de ani un parc de tramvaie ce ofera conditii decente de transport (doar cu tramvaie noi, aceasta perioada s-ar prelungi foarte mult si ar exista o discrepanta uriasa intre conditiile oferite calatorilor de tramvaiele noi si cele vechi, din ce in ce mai degradate pe masura trecerii anilor - sau chiar si daca s-ar mai achizitiona tramvaie la mana a doua pentru a inlocui unele dintre rablele actuale).
3. Surse de finantare avantajoasa sunt, deschidere si competenta pentru a le accesa trebuie sa mai existe. Iar daca, sa zicem, timp de 5-10 ani, s-ar achizitiona anual un numar de vagoane noi, impreuna cu cele modernizate parcul ar oferi conditii decente. Dupa aceea, rand pe rand, tramvaiele modernizate s-ar inlocui si ele cu unele noi. Asa au procedat si nemtii de la inceputul anilor '90 si procesul inca mai continua prin unele orase (in general, s-a finalizat in ultimii cativa ani). Nu inventam noi roata...
4. A nu se uita: http://tramclub.org/...r=asc&start=250 !!!
Aceasta postare a fost editata de radub: 11 iulie 2015 - 19:59
#878
Postat 11 iulie 2015 - 20:41
#880
Postat 11 iulie 2015 - 23:35
radub, la 11 iulie 2015 - 19:54, a spus:
Surse de finantare au fost... iar "competenţele" de la PMT au decis că banii vor fi folosiţi în(deturnaţi spre) alte proiecte...
Banii s-au cheltuit deja în majoritate, iar de la anul îi vom da inapoi... aşa că tramvaiele noi se amână cel mai probabil după 2020.
Florin.B RATT, la 11 iulie 2015 - 18:39, a spus:

Nu se face pe ascuns din vreo rea intentie, ci doar pentru a fi o surpriza. La final il va vedea toata lumea prin oras.
Surpriză de genul... inaugurarea pasajului de ziua primarului - să presupun că surpiza e pentru campania electorală?
