STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#861 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 10 iulie 2015 - 17:57

Chiar, de ce nu se intampla nimic cu tramvaiele de pe Take Ionescu? De ce nu sunt functionale? Lipsa de piese oare?
0

#862 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 iulie 2015 - 21:01

S-a mai discutat despre acele vagoane mai demult. Sunt "bare bones", nu mai au nimica pe ele.
0

#863 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 10 iulie 2015 - 22:56

Este posibil ca 3502 si 3518 sa fie si ele reabilitate, iar asta ar fi un lucru foarte bun si pentru noi dar si pentru ele.
0

#864 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 iulie 2015 - 00:58

Strict tehnic vorbind, singurul care nu poate fi reabilitat este #3520, care are si sasiul avariat.
In rest, de exemplu il avem pe #3516 care are sasiul intreg, si sta gata dezmembrat in depou de ani buni. Numai bun de reabilitat.

Ca sa ne clarificam putin:

-avem asa:

#3502
#3503 - casat
#3504 - reabilitat Pascani
#3505 - casat
#3506 - casat
#3507 - casat
#3508 - casat
#3509
#3510
#3511
#3512 - casat?
#3513
#3514
#3515
#3516 - doar sasiul in Dambovita
#3517 - reabilitat Arad
#3518
#3519
#3520 - sasiul afectat
#3521
#3523
#3525
#3527
#3529
#3531
#3534 - distrus in accident
#3536
#3539
#3540
#3543
#3546 - vagonul restaurant
#3547
#3550
#3551
#3552
#3553
#3554
#3559


Deci daca nu am uitat vre-unul, sau nu am date gresite despre el, am avut 40 de vagoane in total, din care 6 casate, 2 pregatit pentru casat de ani buni, 1 distrus in accident, vagonul restaurant si cele 2 deja reabilitate. Deci exact 30 de vagoane, numai bune de reabilitat, din care 2 deja realizate.
Eu sper doar ca cel care decide ce si cum, sa trimita mai intai tramvaiele trase pe dreapta la reabilitat, si nu cele care circula...
5

#865 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 11 iulie 2015 - 08:31

Ma intreb totusi ce soarta vor avea Hansa si Rathgeber...pentru modernizare trebuie luat de la inceput cu faza de proiectare si tot asa...tare-mi este ca scrie casare pe ele in viitor. Initial aceste 60 de tramvaie sunt suficiente pentru o exploatare decenta a retelei de transport? Iar daca Robu spune ca se vor cumpara tramvaie noi, cine stie dupa cati ani, cum din senin crede ca vor fi atatia bani pentru achizitionarea unor tramvaie noi, lucru de care s-a ferit sa-l faca acum si a ales modernizarea celor vechi. Pana si Oradea si-a cumparat tramvaie noi (cred) Siemens ULF, chiar daca nu multe dar si-au cumparat, deci ne-au facut...si noi nu ne putem permite asa ceva? Sincer mi-ar fi placut la nebunie sa avem astfel de tramvaie, desigur daca permitea si infrastructura asta in materie de gabarit si alte detalii tehnice.
1

#866 Useril este offline   InF3rNO0o 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 24 decembrie 11

Postat 11 iulie 2015 - 09:27

Oradea are 10 bucati la 27 de mil de euro poate ca pentru ei e suficent. Dar pentru noi sa ai doar 10 noi si restu fara clima atunci mai bine reabilitezi 45 de bucati si parca totusi e altceva ....


http://www.digi24.ro...+tara+la+Oradea
0

#867 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 iulie 2015 - 09:44

Vezi postareaElektriska, la 11 iulie 2015 - 08:31, a spus:

Ma intreb totusi ce soarta vor avea Hansa si Rathgeber...pentru modernizare trebuie luat de la inceput cu faza de proiectare si tot asa..

Nici nu se pune problema. In cadrul acestui contract se va moderniza doar un tip de vagon.

P.S. Pe lista cu cele deja reabilitate, eu zic ca putem pune 4 bucati. Prietenii stiu de ce... ;)
0

#868 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 11 iulie 2015 - 09:52

Da, inteleg ce vrei sa spui InF, dar atunci de ce se mai incoarda Robu ca va cumpara noi? Hard to believe...
0

#869 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 iulie 2015 - 09:55

Se pot cumpara noi la un pret cu mult sub cel al ULF-urilor din Oradea, chiar cu un milion de euro mai jos. La o licitatie cu un caiet de sarcini normal, fara dedicatie, nu are cum sa castige Siemens cu un pret de 2,7 mil.€ in fata Pesa la 1,6 mil.€
1

#870 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 11 iulie 2015 - 09:58

Corect dar pentru achizitionarea unui astfel de vehicul, acesta trebuie sa se incadreze in niste standarde locale de exploatare in siguranta.
0

#871 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 iulie 2015 - 10:22

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 11 iulie 2015 - 09:44, a spus:

P.S. Pe lista cu cele deja reabilitate, eu zic ca putem pune 4 bucati. Prietenii stiu de ce... ;)


Sa inteleg ca au plecat deja altele 2, sau sunt pregatite?
0

#872 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 iulie 2015 - 10:26

Nu. Am accentuat pe deja... :) Asta daca vagonul restaurant il consideram reabilitat si eu zic ca e.
0

#873 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 11 iulie 2015 - 13:48

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 11 iulie 2015 - 09:44, a spus:

Pe lista cu cele deja reabilitate, eu zic ca putem pune 4 bucati. Prietenii stiu de ce... ;)


1 la Arad, 1 la Pascani, unul Vagonul Restaurant si al patrulea?
0

#874 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 iulie 2015 - 17:08

Ramane sa fie o surpriza. Nu pot inca sa dezvalui informatii, supriza nemaifiind atunci... surpriza. :D
0

#875 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 11 iulie 2015 - 18:02

Cum e posibil sa faci ceva pe ascuns cu 2 tramvaie, ca doar nu vorbim de o masina sau frigider? :eusa_think:
1

#876 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 iulie 2015 - 18:39

Cine a spus ceva de doua? E vorba doar de unul singur. :)
Nu se face pe ascuns din vreo rea intentie, ci doar pentru a fi o surpriza. La final il va vedea toata lumea prin oras.
0

#877 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 11 iulie 2015 - 19:54

Cu privire la discutia de mai sus:

1. Oradea a cumparat in 2008 10 tramvaie oribil de scumpe si complicate tehnic din motive pur electorale ("Sa fie ca la Viena, frate!). De altfel, s-a fortat intr-atat de tare nota, incat primul tramvai livrat a fost unul dintre cele pregatite initial pentru Viena. S-a renuntat, astfel, si la identitatea vizuala promisa la semnarea contractului. Flegma pe bani multi in ochii prostilor. Apoi a urmat o lunga perioada de mari probleme cu aceste tramvaie. Din 2008, nu doar ca nu s-a mai cumparat nici un tramvai nou, dar s-au achizitionat in cateva transe o multime de Tatre la mana a doua provenind din Magdeburg, Germania (unele dupa lungi perioade de zacut pe beton la intermediari si ajunse intr-o stare estetica deloc de invidiat). Deci, flegma in ochii prostilor. Intre timp, la conducerea OTL a venit o garnitura de oameni ceva mai cu capul pe umeri (probabil ca si la Primarie), asa ca ULF-urile incep, incetul cu incetul, sa beneficieze de conditii cat de cat rezonabile de exploatare si intretinere.

2. Am mai spus aici ca miscarea corecta pentru imbunatatirea conditiilor de transport cu tramvaiul in Timisoara (si e valabil oriunde situatia e cea care este la Timisoara in privinta parcului) este un mix de modernizare si achizitie de tramvaie noi, ceea ce ar genera intr-un numar mai mic de ani un parc de tramvaie ce ofera conditii decente de transport (doar cu tramvaie noi, aceasta perioada s-ar prelungi foarte mult si ar exista o discrepanta uriasa intre conditiile oferite calatorilor de tramvaiele noi si cele vechi, din ce in ce mai degradate pe masura trecerii anilor - sau chiar si daca s-ar mai achizitiona tramvaie la mana a doua pentru a inlocui unele dintre rablele actuale).

3. Surse de finantare avantajoasa sunt, deschidere si competenta pentru a le accesa trebuie sa mai existe. Iar daca, sa zicem, timp de 5-10 ani, s-ar achizitiona anual un numar de vagoane noi, impreuna cu cele modernizate parcul ar oferi conditii decente. Dupa aceea, rand pe rand, tramvaiele modernizate s-ar inlocui si ele cu unele noi. Asa au procedat si nemtii de la inceputul anilor '90 si procesul inca mai continua prin unele orase (in general, s-a finalizat in ultimii cativa ani). Nu inventam noi roata...

4. A nu se uita: http://tramclub.org/...r=asc&start=250 !!!

Aceasta postare a fost editata de radub: 11 iulie 2015 - 19:59

1

#878 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 11 iulie 2015 - 20:41

Ma rog, cert e ca va curge destula apa pe Bega pana voi vedea tramvaie respectabile la noi in oras.
0

#879 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 11 iulie 2015 - 22:26

Vezi postareaElektriska, la 11 iulie 2015 - 20:41, a spus:

Ma rog, cert e ca va curge destula apa pe Bega pana voi vedea tramvaie respectabile la noi in oras.

Eu personal cred ca va seca Bega... :)
1

#880 Useril este offline   gmtro 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 01 august 14

Postat 11 iulie 2015 - 23:35

Vezi postarearadub, la 11 iulie 2015 - 19:54, a spus:

Surse de finantare avantajoasa sunt, deschidere si competenta pentru a le accesa trebuie sa mai existe. Iar daca, sa zicem, timp de 5-10 ani, s-ar achizitiona anual un numar de vagoane noi....

Surse de finantare au fost... iar "competenţele" de la PMT au decis că banii vor fi folosiţi în(deturnaţi spre) alte proiecte...
Banii s-au cheltuit deja în majoritate, iar de la anul îi vom da inapoi... aşa că tramvaiele noi se amână cel mai probabil după 2020.

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 11 iulie 2015 - 18:39, a spus:

Cine a spus ceva de doua? E vorba doar de unul singur. :)
Nu se face pe ascuns din vreo rea intentie, ci doar pentru a fi o surpriza. La final il va vedea toata lumea prin oras.

Surpriză de genul... inaugurarea pasajului de ziua primarului - să presupun că surpiza e pentru campania electorală? :eusa_think:
0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi