iepurasu, la 24 iunie 2015 - 07:11, a spus:
Ghidul simptomelor care prevestesc faptul ca pleci cu mana goala din fata rastelului:
1. anunt cu Statie offline - cazul fericit, nu te mai chinui, nu ridici nimic din statie;
2. nu este niciun anunt de statie offline, dar nu se aude nici un beep la apropierea cardului de zona de scanare - nu poti ridica bicicleta, nu prea are rost sa continui;
3. se aude beep la apropierea cardului de zona de citire dupa alegerea in prealabil a meniului Ridica bicicleta, apare ecranul de logare, incepi sa introduci pinul, dar nu apar bulinele negre la tastarea pinului pe ecran, introduci si nu se intampla nimic - aici ai 3 variante ori astepti cateva minute, ori renunti ori inchizi si incerci din nou; cu putin noroc poate reusesti, dar de cele mai multe ori pleci tot cu mana goala si la acest simptom;
4. reusesti sa te loghezi si esti invitat sa ridici bicicleta in 20 min, dar nu poti ridica bicicleta de la portile 2, 6, 11, etc, apoi te uiti sa vezi care sunt bicicletele de la portile interzise si surpriza, acelea sunt toate bicicletele din rastel, altele nu sunt - nu are rost sa te chinui sa le scoti, nu vei reusi;
5. reusesti sa te loghezi si esti invitat sa ridici bicicleta in 20 min, nu sunt mesaje de restrictie dupa logare, te asiguri ca te uiti doar la bicicletele care au led verde, apropii cardul de zona de citire (de obicei din dreapta bicicletei) si ledul se schimba in rosu, mai incerci la alte biclete si tot asa; solutia poate fi o noua logare, poate reusesti.
Simptomul 3 este cel mai intalnit, aseara era prezent la IuliusMall, Marasti, Libertatii, simptomul 5 in P-ta 700.
Curand poate situatia se va inbunatati, intrucat incercam (eu cu inca un prieten) sa rezolvam aceasta problema prin 2 aplicatii care sa stea la dispozitia biciclistilor: una android una windows phone care sa prezinte informatiile legate de statii (online/offline) biciclete disponibile s.a.m.d.
Din cate am inteles acest sistem este administrat de RATT. Banuiesc ca e cineva in spatele unui birou care coordoneaza activitatile (unde sa mearga oamenii sa ia biciclete, unde sa le repartizeze, unde trebuie facute interventii de mentenanta). As vrea ca prin intermediul celor 2 aplicatii, utilizatorii sa poata oferi feedback cu problemele legate de sistem (bicicelte defecte, statii offline, statii nefunctionale s.a.m.d.), tot acest lucru fiind facut direct din aplicatie printr-un formular de feedback si printr-un site unde se colecteaza feedback-ul, fiind si locul unde reprezentatul RATT sa consulte probleme raportate de catre biciclisti.
Florin, crezi ca ar fi de bun augur aceasta solutie?
Daca da as vrea sa discutam despre aceasta tema, pentru ca dupa parerea mea ar face sistemul mult mai performant.
Mai am si alte idei dar toate la timpul lor
Atasez 2 imagini cu ce e pana acum

. Momentan este un work in progress dar in urmatoarele saptamani va fi in store

(DEPINDE DE TIMPUL CARE IL AVEM PENTRU A-L ALOCA ACESTUI "FENOMEN")
Aceasta postare a fost editata de Vlad Vesa: 05 iulie 2015 - 22:13