STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#761 Useril este offline   savagedanyro 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 13 decembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 iulie 2015 - 12:29

Intrebarea mea sincera si fara nici o urma de malitiozitate este:
Daca decid sa merg cu copilul meu de 1 an in centru cu tramvaiul impreuna cu alti 2 prieteni in aceeasi situatie inseamna ca la urcarea noastra mijlocul de transport va sta 12 minute doar in acea statie ?

Repet : nu sunt malitios ci descriu un caz concret.
1

#762 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 01 iulie 2015 - 12:29

Sigur, in mod normal, vatmanii si soferii ar trebui sa fie instruiti ca atunci cand vad in statie persoane cu/in carucior si este evident ca vor sa urce in vehiculul respectiv, sa mearga din proprie initiativa sa parcurga procedura (si sa intrebe care este statia de coborare, pentru a face manevrele necesare).

Vezi postareasavagedanyro, la 01 iulie 2015 - 12:29, a spus:

Intrebarea mea sincera si fara nici o urma de malitiozitate este:
Daca decid sa merg cu copilul meu de 1 an in centru cu tramvaiul impreuna cu alti 2 prieteni in aceeasi situatie inseamna ca la urcarea noastra mijlocul de transport va sta 12 minute doar in acea statie ?

Repet : nu sunt malitios ci descriu un caz concret.

Este dreptul dvs. si nu trebuie sa va jenati sa va folositi de dotarile vehiculelor, insa trebuie sa si respectati numarul de locuri alocate pentru acest scop. De aici apare si echilibrul in privinta stationarii.
0

#763 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 01 iulie 2015 - 12:48

Este o dotare probabil obligatorie de normele ue dar atit timp cit la bloc sau la casa cari caruciorul in spinare nu vad care ar fi problema sa faci acest lucru si in tramvai.
1

#764 Useril este offline   savagedanyro 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 13 decembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 iulie 2015 - 12:55

Vezi postareaDoppler, la 01 iulie 2015 - 12:48, a spus:

Este o dotare probabil obligatorie de normele ue dar atit timp cit la bloc sau la casa cari caruciorul in spinare nu vad care ar fi problema sa faci acest lucru si in tramvai.



De ce presupui ca la bloc sau la casa "cari caruciorul" in spinare ????
Eu de exemplu il am legat in scara tocmai pentru a scuti membri familiei de a-l cara !

Eu nu vroiam sa scot in evidenta ca trebuie urcat in tramvai ,acest lucru il facem si acum cand mergem fara masina si nu ne deranjeaza. Dar in momentul in care imi interzici accesul si ma obligi sa folosesc o singura usa e o problema.
Din poza atasata nu vad cum poti urca caruciorul pe acolo fara folosirea sistemului acela !
0

#765 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 01 iulie 2015 - 14:14

Mai trebuie spus ca:
- apasarea butonului galben din exterior la oricare dintre usile 1-4 genereaza deschiderea usii si activarea temporizatorului pentru declansarea inchiderii automate - se foloseste de catre pasagerii care nu au probleme de mobilitate;
- apasarea butonului albastru din exterior de la usa 4 genereaza deschiderea usii si mentinerea acesteia deschisa pana cand vatmanul anuleaza comanda de deblocare a usilor (comutatorul "VALIDARE USI" de la bord pe pozitia "0"), in combinatie cu indeplinirea conditiilor ca usa sa se inchida (nimic nu mai intrerupe raza, liftul este retras) - se foloseste de catre pasagerii cu probleme de mobilitate;
- pe langa descrierea de mai sus, la apasarea butonului albastru din exterior de la usa 4 se aprinde la bord butonul "VALIDARE LIFT USA 4", ce permite, prin apasare, actionarea liftului;
- deschiderea usilor din interior de catre pasageri se face fie direct, dupa ce vatmanul elibereaza comanda de deblocare a usilor (comutatorul "VALIDARE USI" de la bord pe pozitia "1") sau dupa ce usa s-a inchis automat (cata vreme comutatorul "VALIDARE USI" de la bord este pe pozitia "1"), fie indirect, prin precomanda pe perioada cat comanda de deblocare a usilor este anulata (comutatorul "VALIDARE USI" de la bord pe pozitia "0"), ce determina deschiderea usii corespunzatoare butonului apasat atunci cand vatmanul elibereaza comanda de deblocare a usilor (comutatorul "VALIDARE USI" de la bord este trecut pe pozitia "1").

Aceasta postare a fost editata de radub: 01 iulie 2015 - 14:49

1

#766 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 01 iulie 2015 - 15:06

Acuma ce sa spun, am vazut ca iun autobuze si troleibuze, mamele roaga un calator sau unele ridica direct caruciorul si urca aproape in fluxul de pasageri. fara lift.
La tramvaie o fi mai complicat avind scari, dar eu m-am aflat in statia de la gara cind cineva a cerut soferului de la troleu sau de la expres nu mai stiu sa ii coboare rampa ca avea pe cineva in scaun rulant si ala a spus ca e blocata , ca nu functioneaza si ca nu poate sta atita. cam asa ceva,ca am si scris pe un forum.

Cica sa roage pe cineva sa il urce repede asa cum e. Un adult nu e un copil iar vatmanii si chiar soferiii de la RATT adeseori striga la cei din trafic beeepbeeep hai ca eu am un grafic beep beep dar sa mai stationeze 8-12 minute.

sa vedem si liftul in uz curent si poate o sa comentam pozitiv.
1

#767 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 01 iulie 2015 - 15:14

Romanii trebuie sa invete ca aceste facilitati nu sunt destinate doar "handicapatilor" (am folosit intentionat termenul, pentru a ilustra mai puternic mentalitatea romaneasca), ci oricarei persoane a carei mobilitate este redusa din diverse motive...

Aceasta postare a fost editata de radub: 01 iulie 2015 - 15:16

0

#768 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 01 iulie 2015 - 15:32

Uitati aici cazul care il am in minte, tot timpul.

protv.to

Multi probabil il stiti. Ideea insa e alta.

Circul de 3 ani de zile atat in Bergisch Gladbach (WUPSI si RVK) cat si in Köln (KVB) zi de zi, si vad destule cazuri. Se deschide rampa si pentru persoanele in varsta care au acele carucioare de bagaje. Si culmea, deschiderea rampei se face cu un maner atasat, si nu cu chei complicate ca la noi. (IMBECILITATE la intocmirea caietului de sarcini)

In 3 ani, o singura data am asistat la o faza de aceasta, si chiar recent, pe la inceputul anului, pe linia 451 operata de catre WUPSI (regia din Leverkusen) pe un MAN Lion's City, soferul rugat de o persoana cu dizabilitati, a dat un raspuns pe un ton usor iritat, cum ca rampa ar fii defecta. Dupa o discutie de vreo 3-4 min in care mai multe persoane din autobuz au fost implicate, a fost anuntata politia. In nici 5 min, a sosit un echipaj al politiei, si un reprezentant al WUPSI. S-a constata ca desi defecta, rampa putea fi totusi deschisa dupa mai multe incercari. Asta sub ochii mei si al intregului autobuz.

Dintr-un articol din ziua urmatoare, am aflat ca regia (WUPSI) s-a ales cu o amenda uriasa, pentru ca a scos pe traseu un mtc care nu respecta toate reglementarile (adica avea rampa defecta), la fel a fost si soferul pentru reactia si atitudinea sa, iar calatorul cu pricina s-a ales cu o dezbagubire de la WUPSI in valoare de 5.000€.

Asa se procedeaza prin alte parti...
5

#769 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 iulie 2015 - 15:39

Vezi postareatimis2, la 01 iulie 2015 - 11:38, a spus:

Aia cu monitorul e o adaptare de nevoie?
Nu trebuia introdus un monitor in bord ca la locomotive?

Daca te uiti pe setul de poze unde apare bordul, o sa observi ca are un monitor si in bord. Astea laterale sunt cu rol de oglinzi retrovizoare.

Vezi postareasavagedanyro, la 01 iulie 2015 - 12:55, a spus:

Din poza atasata nu vad cum poti urca caruciorul pe acolo fara folosirea sistemului acela !

Nu poti, pana nu vom avea tramvaie cu podea joasa.
1

#770 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 01 iulie 2015 - 15:53

Monitorul din bord e pentru afisarea parametrilor legati de tractiune (e de la SAERP). 3504 (Pascani) a venit cu el montat (v. atasamentul).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_4886.JPG

0

#771 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 iulie 2015 - 16:07

E simplu: dupa multe "abuzuri" asupra butonului albastru (cauzate din necunostiinta actiunii butonului - la troleibuze inca se apasa in disperare cand opreste in statie), se va gasi o solutie pentru a se dezactiva functia acelui buton :) .

Vad ca ai specificat 3504; tramvaiele vor avea acelasi numar ca inainte de reabilitare? Daca da, unde va fi lipit acesta (ma gandesc ca nu va fi vopsit ca in prezent...) ?

Aceasta postare a fost editata de NDY: 01 iulie 2015 - 16:08

1

#772 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 01 iulie 2015 - 16:12

Banuiesc ca vor avea aceleasi numere. 3504 are deja aplicat numarul la interior, pe partea dinspre salon a dulapului cu echipamente electronice si sigurante. Pe exterior nu stiu cum vor fi inscriptionate tramvaiele.
1

#773 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 01 iulie 2015 - 17:06

La locomotive pe monitorul din bord se vad imaginile captate de camerele care inlocuiesc oglinzile retrovizoare. Eu inteleg ca la tramvaie se instaleaza alte monitoare cumva agatate pe parbriz pentru a vizualiza imaginile de la camere.

Daca are monitor in bord la ce ii trebuie monitoare cu rol de oglinzi retrovizoare?

cam asa ceva

Imagine postata

Imagine postata



pozele nu imi apartin sint luate de pe interenet cu titlul de exemplu.

Aceasta postare a fost editata de timis2: 01 iulie 2015 - 17:08

1

#774 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 01 iulie 2015 - 17:32

Monitorul montat la bord este un dispozitiv proprietar al celor de la SAERP si este conectat la cu totul alte echipamente (si probabil si in cu totul alt mod) decat cele la care se conecteaza camerele si monitoarele pe care se afiseaza imaginile de la acestea. Designul propus de firma care s-a ocupat de proiectarea bordului nu a permis si includerea unuia sau mai multor monitoare pentru camerele video instalate. De aceea, cele doua monitoare care tin loc de oglinzi retrovizoare se instaleaza pe geamurile laterale ale cabinei vatmanului. Solutia aleasa are avantajele si dezavantajele ei, la fel cum si cealalta solutie, cu afisarea imaginilor de la camerele exterioare pe un monitor aflat la bord, are avantaje si dezavantaje.

Alta abordare, in cazul tramvaiului modernizat la Pascani si aflat in exploatare la Iasi, poti vedea in imaginea atasata. Regasesti la bord acelasi monitor de afisare a parametrilor tractiunii de la SAERP si un monitor pe care sunt afisate imagini de la camerele interioare. Pe stalpii alaturati parbrizului sunt montate monitoare pentru afisarea imaginilor de la camerele exterioare. Avantajul, si aici, si la tramvaiele modernizate pentru Timisoara, ar fi ca amplasarea monitoarelor este cumva mai apropiata de reflexul vatmanului obisnuit cu oglinzile retrovizoare. De asemenea, imaginile afisate au rezolutie mai mare.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: img_2331_818.jpg

4

#775 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 iulie 2015 - 20:32

... plus ca vatmanul e in trafic, trebuie uneori sa se asigure, pe cand mecanicul de locomotiva nu. Imi pare logic si foarte ok pozitia in care sunt plasate acum, adica ca in poza mea anterioara.
Nu cred ca m-as obisnui sa ma asigur stand cu ochii pe tabloul de bord, cu capul aplecat spre acesta.
4

#776 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 01 iulie 2015 - 20:46

Observ ca nu s-a pomenit nimic de un eventual sistem audio de anuntare a statiilor...Cred ca nici nu exista!
1

#777 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 01 iulie 2015 - 21:01

Auzisem si eu ieri la Radio Timisoara ca au sosit tramvaiele si am venit aici sa vad daca se discuta intens despre asta si se pare ca asa e.
Deocamdata nu dau nici o parere despre ele pana nu le vad pe viu si mai ales sa calatoresc cu ele.
Nu-mi fac griji de cum a fost facuta modernizarea, ci mai degraba cum vor rezista sub abuzarea "oamenilor culti" care nu pot pastra ceva intact, mai degraba de asta imi este frica.

Aceasta postare a fost editata de Elektriska: 01 iulie 2015 - 21:02

4

#778 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 iulie 2015 - 21:17

Vezi postareamile, la 01 iulie 2015 - 20:46, a spus:

Observ ca nu s-a pomenit nimic de un eventual sistem audio de anuntare a statiilor...Cred ca nici nu exista!

Cei de la Radcom spun ca sistemul lor, adica OBC si afisare externa ar avea si asemenea capabilitati, dar nu s-a cerut deocamdata (de la ei). Poate au alt furnizor pentru asta.
Apropo: OBC-ul e un model nou, partea electronica fiind separata de afisaj. Ce e montat pe bord (in stanga vatmanului, langa maneta de comanda), e de fapt doar display-ul acestuia.
1

#779 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 iulie 2015 - 22:28

mile, nu cred ca nu s-au gandit la el, dar daca ne gandim, acesta si multe altele se vor dovedi o risipa de bani: butoanele acelea pentru oamenii cu dizabilitati, rampele, scaunele din material, incalzirea in scaune, internetul...ori nu vor fi folosite, ori vor fi folosite gresit, ori vor fi stricate intr-un timp foarte scurt. Eu inteleg ca se doreste modernizarea lucrurilor (ar fi si cazul!), insa mi-e teama ca la noi aceasta actiune nu va avea un final fericit :ico3: .
3

#780 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 02 iulie 2015 - 01:14

Daca ai si avea cu cine sa modernizezi, sau mai bine zis pentru cine.

Marea majoritate a calatorilor timisoreni sunt:

- garda ex comunista, care comenteaza, si daca este intrebata, da un raspuns care place la toti, si apoi deviaza subiectul...
- tineretul mi se rupist: elevi, si copii ai nimanui dupa gradul de educatie
- clasa sociala inferioara


Cand o sa vedem si la noi masa studenteasca care isi lasa masinile acasa, si clasa muncitoare, cu serviete si la costum in tramvai, putem spune ca ne-am modernizat. Pana atunci...

Si credeti-ma modernizarea nu trebuie sa plece neaparat din curtea ta. Tramvaiele acestea modernizate sunt net superioare ca si dotari, celor actuale din Köln, spre exemplu, si totusi unde sunt ei , si unde noi...
4

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi