Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#761
Postat 01 iulie 2015 - 12:29
Daca decid sa merg cu copilul meu de 1 an in centru cu tramvaiul impreuna cu alti 2 prieteni in aceeasi situatie inseamna ca la urcarea noastra mijlocul de transport va sta 12 minute doar in acea statie ?
Repet : nu sunt malitios ci descriu un caz concret.
#762
Postat 01 iulie 2015 - 12:29
savagedanyro, la 01 iulie 2015 - 12:29, a spus:
Daca decid sa merg cu copilul meu de 1 an in centru cu tramvaiul impreuna cu alti 2 prieteni in aceeasi situatie inseamna ca la urcarea noastra mijlocul de transport va sta 12 minute doar in acea statie ?
Repet : nu sunt malitios ci descriu un caz concret.
Este dreptul dvs. si nu trebuie sa va jenati sa va folositi de dotarile vehiculelor, insa trebuie sa si respectati numarul de locuri alocate pentru acest scop. De aici apare si echilibrul in privinta stationarii.
#763
Postat 01 iulie 2015 - 12:48
#764
Postat 01 iulie 2015 - 12:55
Doppler, la 01 iulie 2015 - 12:48, a spus:
De ce presupui ca la bloc sau la casa "cari caruciorul" in spinare ????
Eu de exemplu il am legat in scara tocmai pentru a scuti membri familiei de a-l cara !
Eu nu vroiam sa scot in evidenta ca trebuie urcat in tramvai ,acest lucru il facem si acum cand mergem fara masina si nu ne deranjeaza. Dar in momentul in care imi interzici accesul si ma obligi sa folosesc o singura usa e o problema.
Din poza atasata nu vad cum poti urca caruciorul pe acolo fara folosirea sistemului acela !
#765
Postat 01 iulie 2015 - 14:14
- apasarea butonului galben din exterior la oricare dintre usile 1-4 genereaza deschiderea usii si activarea temporizatorului pentru declansarea inchiderii automate - se foloseste de catre pasagerii care nu au probleme de mobilitate;
- apasarea butonului albastru din exterior de la usa 4 genereaza deschiderea usii si mentinerea acesteia deschisa pana cand vatmanul anuleaza comanda de deblocare a usilor (comutatorul "VALIDARE USI" de la bord pe pozitia "0"), in combinatie cu indeplinirea conditiilor ca usa sa se inchida (nimic nu mai intrerupe raza, liftul este retras) - se foloseste de catre pasagerii cu probleme de mobilitate;
- pe langa descrierea de mai sus, la apasarea butonului albastru din exterior de la usa 4 se aprinde la bord butonul "VALIDARE LIFT USA 4", ce permite, prin apasare, actionarea liftului;
- deschiderea usilor din interior de catre pasageri se face fie direct, dupa ce vatmanul elibereaza comanda de deblocare a usilor (comutatorul "VALIDARE USI" de la bord pe pozitia "1") sau dupa ce usa s-a inchis automat (cata vreme comutatorul "VALIDARE USI" de la bord este pe pozitia "1"), fie indirect, prin precomanda pe perioada cat comanda de deblocare a usilor este anulata (comutatorul "VALIDARE USI" de la bord pe pozitia "0"), ce determina deschiderea usii corespunzatoare butonului apasat atunci cand vatmanul elibereaza comanda de deblocare a usilor (comutatorul "VALIDARE USI" de la bord este trecut pe pozitia "1").
Aceasta postare a fost editata de radub: 01 iulie 2015 - 14:49
#766
Postat 01 iulie 2015 - 15:06
La tramvaie o fi mai complicat avind scari, dar eu m-am aflat in statia de la gara cind cineva a cerut soferului de la troleu sau de la expres nu mai stiu sa ii coboare rampa ca avea pe cineva in scaun rulant si ala a spus ca e blocata , ca nu functioneaza si ca nu poate sta atita. cam asa ceva,ca am si scris pe un forum.
Cica sa roage pe cineva sa il urce repede asa cum e. Un adult nu e un copil iar vatmanii si chiar soferiii de la RATT adeseori striga la cei din trafic beeepbeeep hai ca eu am un grafic beep beep dar sa mai stationeze 8-12 minute.
sa vedem si liftul in uz curent si poate o sa comentam pozitiv.
#767
Postat 01 iulie 2015 - 15:14
Aceasta postare a fost editata de radub: 01 iulie 2015 - 15:16
#768
Postat 01 iulie 2015 - 15:32
protv.to
Multi probabil il stiti. Ideea insa e alta.
Circul de 3 ani de zile atat in Bergisch Gladbach (WUPSI si RVK) cat si in Köln (KVB) zi de zi, si vad destule cazuri. Se deschide rampa si pentru persoanele in varsta care au acele carucioare de bagaje. Si culmea, deschiderea rampei se face cu un maner atasat, si nu cu chei complicate ca la noi. (IMBECILITATE la intocmirea caietului de sarcini)
In 3 ani, o singura data am asistat la o faza de aceasta, si chiar recent, pe la inceputul anului, pe linia 451 operata de catre WUPSI (regia din Leverkusen) pe un MAN Lion's City, soferul rugat de o persoana cu dizabilitati, a dat un raspuns pe un ton usor iritat, cum ca rampa ar fii defecta. Dupa o discutie de vreo 3-4 min in care mai multe persoane din autobuz au fost implicate, a fost anuntata politia. In nici 5 min, a sosit un echipaj al politiei, si un reprezentant al WUPSI. S-a constata ca desi defecta, rampa putea fi totusi deschisa dupa mai multe incercari. Asta sub ochii mei si al intregului autobuz.
Dintr-un articol din ziua urmatoare, am aflat ca regia (WUPSI) s-a ales cu o amenda uriasa, pentru ca a scos pe traseu un mtc care nu respecta toate reglementarile (adica avea rampa defecta), la fel a fost si soferul pentru reactia si atitudinea sa, iar calatorul cu pricina s-a ales cu o dezbagubire de la WUPSI in valoare de 5.000€.
Asa se procedeaza prin alte parti...
#769
Postat 01 iulie 2015 - 15:39
timis2, la 01 iulie 2015 - 11:38, a spus:
Nu trebuia introdus un monitor in bord ca la locomotive?
Daca te uiti pe setul de poze unde apare bordul, o sa observi ca are un monitor si in bord. Astea laterale sunt cu rol de oglinzi retrovizoare.
savagedanyro, la 01 iulie 2015 - 12:55, a spus:
Nu poti, pana nu vom avea tramvaie cu podea joasa.
#771
Postat 01 iulie 2015 - 16:07

Vad ca ai specificat 3504; tramvaiele vor avea acelasi numar ca inainte de reabilitare? Daca da, unde va fi lipit acesta (ma gandesc ca nu va fi vopsit ca in prezent...) ?
Aceasta postare a fost editata de NDY: 01 iulie 2015 - 16:08
#772
Postat 01 iulie 2015 - 16:12
#773
Postat 01 iulie 2015 - 17:06
Daca are monitor in bord la ce ii trebuie monitoare cu rol de oglinzi retrovizoare?
cam asa ceva


pozele nu imi apartin sint luate de pe interenet cu titlul de exemplu.
Aceasta postare a fost editata de timis2: 01 iulie 2015 - 17:08
#774
Postat 01 iulie 2015 - 17:32
Alta abordare, in cazul tramvaiului modernizat la Pascani si aflat in exploatare la Iasi, poti vedea in imaginea atasata. Regasesti la bord acelasi monitor de afisare a parametrilor tractiunii de la SAERP si un monitor pe care sunt afisate imagini de la camerele interioare. Pe stalpii alaturati parbrizului sunt montate monitoare pentru afisarea imaginilor de la camerele exterioare. Avantajul, si aici, si la tramvaiele modernizate pentru Timisoara, ar fi ca amplasarea monitoarelor este cumva mai apropiata de reflexul vatmanului obisnuit cu oglinzile retrovizoare. De asemenea, imaginile afisate au rezolutie mai mare.
#775
Postat 01 iulie 2015 - 20:32
Nu cred ca m-as obisnui sa ma asigur stand cu ochii pe tabloul de bord, cu capul aplecat spre acesta.
#776
Postat 01 iulie 2015 - 20:46
#777
Postat 01 iulie 2015 - 21:01
Deocamdata nu dau nici o parere despre ele pana nu le vad pe viu si mai ales sa calatoresc cu ele.
Nu-mi fac griji de cum a fost facuta modernizarea, ci mai degraba cum vor rezista sub abuzarea "oamenilor culti" care nu pot pastra ceva intact, mai degraba de asta imi este frica.
Aceasta postare a fost editata de Elektriska: 01 iulie 2015 - 21:02
#778
Postat 01 iulie 2015 - 21:17
mile, la 01 iulie 2015 - 20:46, a spus:
Cei de la Radcom spun ca sistemul lor, adica OBC si afisare externa ar avea si asemenea capabilitati, dar nu s-a cerut deocamdata (de la ei). Poate au alt furnizor pentru asta.
Apropo: OBC-ul e un model nou, partea electronica fiind separata de afisaj. Ce e montat pe bord (in stanga vatmanului, langa maneta de comanda), e de fapt doar display-ul acestuia.
#779
Postat 01 iulie 2015 - 22:28

#780
Postat 02 iulie 2015 - 01:14
Marea majoritate a calatorilor timisoreni sunt:
- garda ex comunista, care comenteaza, si daca este intrebata, da un raspuns care place la toti, si apoi deviaza subiectul...
- tineretul mi se rupist: elevi, si copii ai nimanui dupa gradul de educatie
- clasa sociala inferioara
Cand o sa vedem si la noi masa studenteasca care isi lasa masinile acasa, si clasa muncitoare, cu serviete si la costum in tramvai, putem spune ca ne-am modernizat. Pana atunci...
Si credeti-ma modernizarea nu trebuie sa plece neaparat din curtea ta. Tramvaiele acestea modernizate sunt net superioare ca si dotari, celor actuale din Köln, spre exemplu, si totusi unde sunt ei , si unde noi...