STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#741 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 30 iunie 2015 - 08:32

Pentru ce sint atit de secrete aceste refactii? sint pe drepturi de autor?

La nivel de calator ca sa le deosebesc vad ca cel din Pascani are ,,pleoape" la faruri.

Si daca tramvaiele au fost luate din circulatie pentru ce trebuie omologate? pentru schimbarea la fata,face lift?Cu ce s-au schimbat conditiile de rulare daca sint cele vechi? trebuie omologate individual deci se plateste pentru asta atunci cit de mare este economia fata de cumpararea unora noi de aici de la vecinii din Arad?

dar se pot omologa sau ramin cu ele ca si cu microbuzele electrice?

Aceasta postare a fost editata de timis2: 30 iunie 2015 - 08:32

0

#742 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 30 iunie 2015 - 08:35

Si geamurile autoturismelor, autobuzelor etc sint lipite cu un silicon negru doar ca banda neagra decorativa de pe marginea geamurilor mascheaza lipitura.

O sugestie de imagine si marketing: la prezentarea oficiala linga tramvaie sa fie prezentate si singurele elemente care au fost refolosite din tramvaiele vechi.
0

#743 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 30 iunie 2015 - 08:45

Până la urmă, au AC, sau nu? Căci văd că sunt dotate cu geamuri de aerisire.
0

#744 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 30 iunie 2015 - 08:50

Vezi postareatimis2, la 30 iunie 2015 - 08:32, a spus:

cit de mare este economia fata de cumpararea unora noi de aici de la vecinii din Arad?


Nu le poti cumpara pur si simplu "de la vecini" fiindca pentru tramvaie noi ar fi nevoie de o licitatie internationala dupa reguli stricte. Daca ar reusi sa acceseze bani europeni cofinantarea ar putea fi mai ieftina decat pretul actual, insa proiecte europene nu pica din cer. Deocamdata au la dispozitie doua prototipuri pe care ar trebui sa testeze viabilitatea conceptului.



1

#745 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 30 iunie 2015 - 08:50

Doua agregate de climatizare pentru salon si unul pentru cabina vatmanului.
0

#746 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 iunie 2015 - 10:42

Vezi postareatimis2, la 30 iunie 2015 - 08:32, a spus:

pentru schimbarea la fata,face lift?Cu ce s-au schimbat conditiile de rulare daca sint cele vechi?

Eu ziceam ca s-a inteles deja ca nu sunt cele vechi. Pe boghiu s-a schimbat motorul si sistemul de franare, pe langa suspensie, deci e clar ca trebuie testate.
Ulterior o sa aveti si poze cu boghiurile, dar deocamdata nu le putem publica, nici eu nici RaduB

Poze de azi: Imagine atasata: 20150630_112355_resized.jpg Imagine atasata: 20150630_112406_resized.jpg Imagine atasata: 20150630_112419_resized.jpg Imagine atasata: 20150630_112520_resized.jpg

Din pacate in hala e foarte intuneric, (s-a schimbat acoperisul si cel nou nu mai are luminatoare) deci asta e maxim ce am putut obtine, fara sa vin cu aparatul foto de
acasa.

Apopo de partea din spate: ma steptam sa aiba mai multe lumini, adica lumini suplimentare de ceata sau mers inapoi (obligatorii pentru orice vehicul, din cate stiu)
2

#747 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 30 iunie 2015 - 17:04

Citeaza

Imagine postata

Desi au sosit deja de cateva zile la Timisoara, cele doua tramvaie modernizate vor ramane in depoul RATT pana in… 8 iulie. Primarul Nicolae Robu vrea sa organizeze un maret eveniment de Ziua Transportului Public Local timisorean.
...

opinia timisoarei

Pina la prezentarea oficiala ati putea sa demontati dintr-o epava din depou elementele care au mai ramas din tramvaiele trimise la modernizare pentru ca sa fie clar ca aceste tramvaie sint 99.99% noi.
0

#748 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 iunie 2015 - 18:04

Din cate vad in poza, cei de la Pascani vor renunta la "angel eyes". :) Peste 500 de vizualizari ale pozelor de ieri... S-ar parea ca suntem in centrul atentiei. :naughty1:

Cei de la Opinia Timisoarei sunt putini confuzi... 24 de ore inseamna pentru ei "cateva zile"? Poate, dar nu pe batrana Terra, unde o rotatie dureaza totusi, culmea, 24 de ore. :Facepalm_emote_gif: Cred ca ei sunt convinsi in continuare ca pozele ce le-au postat erau facute la noi in depou, cand de fapt nu e asa,... deloc.

Vezi postareaDoppler, la 30 iunie 2015 - 17:04, a spus:

Pina la prezentarea oficiala ati putea sa demontati dintr-o epava din depou elementele care au mai ramas din tramvaiele trimise la modernizare pentru ca sa fie clar ca aceste tramvaie sint 99.99% noi.

Asta nu se poate. Ar insemna dezmembrarea completa a unui vagon si asta nu e simplu de facut. Cei de la Arad si Pascani ar putea prezenta in schimb, poze cu faza de la care s-a plecat si ce a mai ramas din sasiu.
1

#749 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 30 iunie 2015 - 18:55

Tramvaiele nu au cum sa fie noi pentru ca daca sint noi s-a eludat legea. Aa ca sint ele reparate cu piese noi e altceva. Dar daca sint refactionate de ce mai trebuie testate si omologate?

Nu s-au folosit piese conforme? piesele folosite nu sint omologate si testate asa incit folosirea lor sa nu mai implice o retestare si o reomologare?Ceva imi scapa aici.
0

#750 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 30 iunie 2015 - 19:17

Mda, acum chiar am inteles de ce se insista pe cuvintul modernizare. Nu mai insist... :whistle:
0

#751 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 iunie 2015 - 20:19

Piesele sunt omologate desigur, dar nu ca un ansamblu, adica un tren de rulare complet. Practic, tu la un autoturism (sa zicem) nu ai voie sa faci modificari la sistemul de franare, directie si la cel de iluminat. Aici s-au facut modificari a tuturor sistemelor: comanda, frane, suspensie, lumini, etc, deci cum crezi ca ai putea scoate vehiculul cu calatori, pe traseu, direct din fabrica. Cred ca testele le impune chiar AFER, nu le face RATT si fabricantul ca sa se afle in treaba.

Personal am vazut Tatre reabilitate in Praga circuland cu saci de nisip sau recipiente din plastic umplute cu apa, pe scaune si ale lor aratau foarte asemanator cu vechile tramvaie, reabilitarea nefiind atat de evidenta ca in cazul nostru.
1

#752 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 30 iunie 2015 - 20:52

Se va face cu AFER o omologare tehnica de tip, nu individuala.
0

#753 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 iunie 2015 - 22:41

Corect. Asta nu inseamna ca unul participa la teste si celalalt poate circula prin oras, ca sa ne inteleaga bine lumea. :)
0

#754 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 iulie 2015 - 09:58

Pe cel de la Pascani au aparut monitoarele ce tin loc de oglinzi laterale: Imagine atasata: 20150701_104904_resized.jpg

Autocolante si detaliu geam lateral facut special pentru Astra la Orosháza, in Ungaria; Imagine atasata: 20150701_104843_resized.jpg
1

#755 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 01 iulie 2015 - 11:38

Aia cu monitorul e o adaptare de nevoie?

Nu trebuia introdus un monitor in bord ca la locomotive?

Si aia cu accesul interzis carucioarelor de copii se aplica la anumite usi ma gindesc.
0

#756 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 01 iulie 2015 - 11:53

Chiar asta vroiam sa intreb si eu. Doar nu-s batuti in cap, sa interzica accesul cu carucioarele?! :Facepalm_emote_gif:
0

#757 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 01 iulie 2015 - 12:06

Accesul cu carucioare se face pe la usa 4, unde exista si lift si de unde se intra intr-un spatiu ce permite stationarea acestora fara a incomoda ceilalti pasageri. Pictograma cu accesul interzis este pe usile 1, 2 si 3. E logic, nu?

Aceasta postare a fost editata de radub: 01 iulie 2015 - 12:12

1

#758 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 01 iulie 2015 - 12:09

Ok, fair enough!

SI acuma intre noi. Suntem in Romania. De cate ori crezi ca va fi folosit acellift, pe durata de viata a acestor tramvaie? Vreau un raspuns sincer!
0

#759 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 01 iulie 2015 - 12:13

Sa vedem si usa 4, cu ale sale dotari si pictograme...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_4631.JPG

2

#760 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 01 iulie 2015 - 12:18

Vezi postareacseh_17, la 01 iulie 2015 - 12:09, a spus:

Suntem in Romania. De cate ori crezi ca va fi folosit acellift, pe durata de viata a acestor tramvaie? Vreau un raspuns sincer!

Habar n-am. Asta depinde doar de cei care vor utiliza tramvaiele si sunt in astfel de situatii (ei insisi sau insotitorii lor), daca tin la demnitatea lor de oameni. Eu cu siguranta as folosi aceste facilitati daca as fi in situatia respectiva.

Apropo, secventa completa dureaza cca. 4 minute in cazul cel mai favorabil.

Aceasta postare a fost editata de radub: 01 iulie 2015 - 12:20

0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi