STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)

#161 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 10 aprilie 2015 - 19:35

:up_arow:
Nu era vorba sa il inchida ci sa reorganizeze traficul prin folosirea alternativa a pasajului - o solutie ce tin minte ca a fost prezentata de un coleg in paginile precedente.
E pacat ca nu se face, ar fi rezolvat multe probleme si multi nervi ai soferilor. 250.000 RON era prea mult? Sunt studii de fezabilitate pe care s-au platit bani mai multi si nu au servit la nimic...

Vezi postareaBobby, la 17 mai 2013 - 22:34, a spus:

Un punct de vedere...Cu pasaj largit sau nu intersectia aia ramane semaforizata, asta e clar.Sub pasaj in momentul de fata sunt 3 benzi, 2 benzi dinspre circumvalatiuni spre pasaj si una in sens invers.Din moment ce imediat dupa pasaj avem semafoare care "tin" traficul de pe cele 2 benzi dinspre circumvalatiuni, nu mai bine semafoarele ar fi mutate inaite de pasaj iar banda din mijloc sa fie folosita altenativ, o data de cei ce vin de pe circumvalatiuni si merg spre pasaj si o data de cei ce vin dispre gara cu 2 benzi pentru cei care fac stanga spre pasaj...



Citeaza

„Valoarea este cam mare si am decis sa nu facem aceasta rearanjare a traficului, pentru ca sunt costuri mult peste ceea ce ne-am asteptat initial, vreo 250.000 de lei. Este prea mult pentru o amenajare provizorie. Celalalt proiect ramane, era vorba sa facem o amenajare provizorie pana cand ajungem sa largim trecerea, ca sa imbunatatim traficul. Era o varianta care permitea schimbarea sensurilor, adica la o anumita semaforizare se mergea pe o anumita banda intr-un sens si pe alta culoare a semaforului, pe aceeasi banda, se mergea in sensul celalalt”, ne-a explicat primarul Robu.


0

#162 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 aprilie 2015 - 20:05

Nu cred ca era viabila o solutie de genul acesta, nu la traficul care e pe acolo. Ar fi fost 250.000 de lei aruncati, indiferent ca sunt multi sau putini.
0

#163 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 08 iunie 2015 - 13:36

Alt camion ratacit din cauza semnalizarii proaste s-a infipt in viaduct. Circulatia a fost bulversata mai rau ca altadata... :censored:

Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.06.08 - 01.jpg Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.06.08 - 02.jpg Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.06.08 - 03.jpg Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.06.08 - 04.jpg
Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.06.08 - 05.jpg Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.06.08 - 06.jpg Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.06.08 - 07.jpg Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.06.08 - 08.jpg
Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.06.08 - 09.jpg Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.06.08 - 10.jpg Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.06.08 - 11.jpg Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.06.08 - 12.jpg
Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.06.08 - 13.jpg Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.06.08 - 14.jpg Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.06.08 - 15.jpg Imagine atasata: Accident Pasajul Jiul - 2015.06.08 - 16.jpg

Stirea: opinia timisoarei

Si cind te gindesti ca primarul isi doreste inainte de rezolvarea trecerii nord - sud sa faca inca un pod peste Bega, la 2 pasi de altul, in continuare la strada Jiul. :Facepalm_emote_gif:
2

#164 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 30 iunie 2015 - 20:18

Se pregateste ... un potop de injuraturi la adresa primarului...Va face fata primarul?


Citeaza

Provocarea primarului Robu pentru soferii timisoreni: 2 santiere pe sub calea ferata, deodata!

30 iunie, 2015 - 03:22 PMAutor: Roxana Deaconescu Categorie: ADMINISTRATIE2



TIMISOARA. Daca credeati ca ati scapat de santiere, v-ati inselat amarnic! Desi a anuntat ca largeste mai intai strada Popa Sapca si pasajul cu acelasi nume si abia apoi Pasajul Jiul, iata ca primarul Timisoarei s-a razgandit: le face pe amandoua deodata.

Potrivit edilului-sef, municipalitatea demareaza licitatiile pentru ambele pasaje: Popa Sapca si Jiul. Culmea, licitatia pentru Jiul va incepe prima. Motivul? Inca nu au fost reglementate toate documentele pentru Popa Sapca.

Dam drumul la licitatie pentru contractarea executiei largirii Pasajului Jiul. La Popa Sapca ne mai trebuie un document si de indata ce-l obtinem dam drumul si la Popa Sapca. Am decis sa-mi asum demararea in paralel a celor doua lucrari. Am vrut mai intai Popa Sapca si apoi Jiul, dar am decis sa-mi asum tocmai pentru a recupera din ramanerile in urma”, a anuntat, marti, Nicolae Robu.



OT
1

#165 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 30 iunie 2015 - 21:56

Eu sincer .... cred ca mai bine termini in 2 ani decat sa prelungesti la 4 ani ... am pus 2 de fiecare pasaj ... pana la urma urmei tot trebuia sa inceapa nebunia. Si unii in loc sa fie fericiti ca se face ceva la orasul asta... ei urla .. veniti aici in UK sa vedeti cozi pe autostrazi de 6 mile (9.6 Km) sa vedeti cum unele intrari/iesiri sunt inchise pentru reparatii, cum mergi pe autostrazi pe o singura banda, si stiti ce e interesant ... Nimeni nu se plange si nimeni nu face scandal ... PENTRU CA SE FACE.
1

#166 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 iunie 2015 - 22:33

Tu te-ai gandit ca poate de aia nu am plecat acolo tocmai pentru ca pe aici se circula mai lejer? :eusa_think: O alta problema e ca o lucrare ce la englezi ar dura doua luni, la noi dureaza doi ani.

P.S. Traim in tara unde si dupa 25 de ani de asa zis capitalism, stam 4-5 zile fara apa calda ca sa-si faca Calorul eu stiu ce lucrarile lui peste prajit. Dupa aceea se mai si intereaba ca prostii de ce oare s-au debransat atatia utilizatori. Oare si dupa o saptamana fara apa calda ar sta englezii tot asa relaxati?
3

#167 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 30 iunie 2015 - 23:07

Nu stiu ce sa iti raspund la intrebarea cu apa ... am sa intreb un englez sa vad ce imi zice.
Sa sti ca nici aici nu se fac lucrarile la timp.
0

#168 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 iunie 2015 - 23:24

Se mai intampla, normal, dar sunt sigur ca un pasaj ca cel de la Michelangelo il termina in cateva luni, nu ani. Chiar sunt curios daca primesti un raspuns la faza cu apa oprita... :)
0

#169 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 01 iulie 2015 - 09:10

Daca tot a fost emisa AC macar sa fie prezentat proiectul, sa stim daca macar o sa creasca inaltimea de sub pasaj.

Citeaza

846/26.06.2015
MUNICIPIUL TIMISOARA

Tronsonul str.Nera- Splaiul Nicolae Titulescu
Lucrari de tip c). - Retele edilitare - Cai de comunicatie - Modernizare, reabilitare PASAJ JIUL si trama stradala pe tronsonul str.Nera- Splaiul Nicolae Titulescu

ac primaria tm

PS: inainte de reabilitarea punctelor termice durata de revizii era de... o luna (2 saptamini dupa revolutie). 30 de zile fara apa calda. Ma rog, in perioada comunista, anii '80 erau 2 ore de apa calda, in primul rind pentru ca a crescut prea mult numarul de blocuri conectate si agentul termic nu era suficient. Si cind se pornea apa calda, se oprea incalzirea.
0

#170 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 iulie 2015 - 09:11

Chiar stai o saptamana fara apa calda? In ce zona? La mine in bloc s-a oprit ieri dimineata si astazi era deja totul in regula.

Acum 15 ani, chiar se statea 7 zile fara apa calda, la inceput de vara. Noroc ca eram mai copil si mergeam la bunica mea care locuia in total alta parte a orasului. :lol:
0

#171 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 iulie 2015 - 10:07

Vara te speli si cu apa rece, ca-i tot calduta si ea Imagine postata

edit ontopic:

Daca chiar inchid astea doua puncte, centrul o sa fie literalmente sugrumat.

Aceasta postare a fost editata de dAImon: 01 iulie 2015 - 10:09

0

#172 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 01 iulie 2015 - 10:58

Off topic: englezii probabil au renuntat la gauri negre gen Colterm. Cand vei renunta si tu, nu vei avea problema cu statul fara apa calda

Off topic2: parerea mea e ca nenea Robu si-a dat seama ca nu mai poate sa aplice strategia deja impamantenita la romani: panglicile din anul electoral. Practic el nu mai are cu ce sa se laude in primavara anului viitor cand vin alegerile. Michelangelo va fi istorie, la fel va fi si Unirii-Libertatii (asta daca nu devine un proiect ratat in care se pierd fonduri UE). Acum demareaza proiecte pe care, cel mai probabil, si le doreste gata inainte de martie 2016. Eu zic ca asta e cea mai probabila explicatie pentru razgandeala/graba
Ma astept sa vedem o inflatie de noi proiecte, practic "zestrea" lui pentru noul mandat/ar

Semi on-topic: Din cele 3 pasaje, a ales ultimele 2 ca eficienta/importanta si le si face deodata. Chiar cred ca e strategie riscanta, inainte de alegeri. Macar de o dadea in fabulatii gen "se face si podul peste Bega".

Sa ne linistim totusi, nu incep lucrarile prea curand. O sa inceapa odata cu anul scolar, asa cum ne-am obisnuit. Asta daca merge cum trebuie licitatia.

Aceasta postare a fost editata de Shhhh: 01 iulie 2015 - 11:00

1

#173 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 iulie 2015 - 15:07

Vezi postareaDoppler, la 01 iulie 2015 - 09:10, a spus:

PS: inainte de reabilitarea punctelor termice durata de revizii era de... o luna (2 saptamini dupa revolutie).

Asta nu ma ... incalzeste cu nimic. De la revolutie au cam trecut 26 de ani si am alte pretentii, mai ales ca dau aproape 100€ pe apa calda, nu cativa lei ca atunci.
1

#174 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 01 iulie 2015 - 19:06

Scriam in urma cu peste un an-doi ca mi se pare normal ca ambele pasaje sa fie facute simultan deoarece altfel ar fi perturbat traficul feroviar o perioada dubla de timp si cred ca din aceste motive s-a hotarat primarul (la recomandarea CFR-ului) sa le fac simultan...

Insa tot in postarile mele spuneam ca reabilitarea acestor doua pasaje ar trebui facuta dupa realizarea cel putin a pasajului de la Solventu daca nu si a podului peste Bega in zona Solventu...Si spuneam in continuare ca e posibil ca dupa realizarea pasajului de la Solventu, pasajul Jiul ar putea ramane neschimbat deoarece traficul prin el s-ar diminua cu un procent de 30-35 %...Iar pentru pietoni s-ar putea face cele doua tuneluri laterale, lucrare care evident ar dura mult mai putin, s-ar putea face concomitent cu Popa Sapca fara sa incurce prea mult traficul din pasaj...


In lipsa unei alternative realiste la Pasajul Jiul, mi-e groaza si mie de perturbarile din trafic ce vor urma...Tot traficul actual din pasajul Jiul va trebui sa treaca prin Brediceanu (unde avem doar un sens) si Gh. Lazar iar cel de la Popa Sapca prin Aradului si bariera Baader...Cred ca va fi imposibil sa se circule astfel...
1

#175 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 01 iulie 2015 - 20:17

Ar merge amenajat un drum aici si cu niste nea Politai de la Comunitara sa pazeasca sa nu se intample vreo minune, este doar o parere de a mea pentru ocolire la Pasajaul Jiu.

Imagine atasata: Drum.jpg
0

#176 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 01 iulie 2015 - 20:24

Pai vorbea Robu de o bariera la Solventu insa cred ca l-a razgandit tot CFR-ul, avand in vedere ca sunt multe linii paralele si prea des circulate...
0

#177 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 02 iulie 2015 - 04:36

Vezi postareamile, la 01 iulie 2015 - 20:24, a spus:

Pai vorbea Robu de o bariera la Solventu insa cred ca l-a razgandit tot CFR-ul, avand in vedere ca sunt multe linii paralele si prea des circulate...

Da, din pacate o bariera in acel loc este cel putin neinspirata..."pachetul" de linii se bifurca chiar in acea portiune...segmentul care merge spre sud..Resita...linia spre Jimbolia (momentan putin folosita) dar in conditiile in care si Serbia va intra in UE...plus liniile spre Arad si partea de nord a tarii..in plus e si portiune de manevra pentru automotoare Regio si pentru restul remizei...vedeti si la bariera UMT cat se sta si e doar magistrala m900 spre Bucuresti...si mult mai departe de gara deci manevrele nu prea o afecteaza...in schimb la Baader...pana si schimbarea sensului de mers al unei locomotive inchide bariera...
2

#178 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 iulie 2015 - 21:37

A fost postat cu ceva timp in urma un filmulet de pe Youtube cu executia (modernizarea) unui pasaj CF in doua zile si doua nopti. Isi aduce aminte cineva unde-l gasesc ca am nevoie de el...
0

#179 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 iulie 2015 - 21:57

La fel de popular pe youtube ar fi si un time lapse pe parcursul a doi ani, realizat pe santierele Jiul sau Popa Sapca. :rad_masa:

Similare cu acela:

... si inlocuirea unor poduri la un timp de lucru de 12 ore/pod:

... sau ce pot face 1200 de muncitori japonezi (noi nu cred sa avem atatia pe toate santierele din Timisoara, in total) in cateva ore (merita vizionat)


2

#180 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 28 iulie 2015 - 14:30

Citeaza

...
Astăzi, explicând că la data la care a oferit informaţia nu deţinea detaliile cheie, edilul a revenit asupra subiectului şi a detaliat că „am semnat contractul de proiectare pentru construirea podului în zona Jiul. Firma câştigătoare se cheamă VCE SRL. Firma este din Viena și are o sucursală şi în Bucureşti. Valoarea contractului este de circa 90.000 de lei fără TVA, termenul de elaborare a studiului de fezabilitate este de 120 de zile, iar termenul pentru PT este de 60 de zile. Podul va fi prevăzut cu patru benzi de circulaţie, cu piste de biciclete pe fiecare sens şi trotuare care să asigure fluenţa circulaţiei persoanelor. Vor exista şi facilităţi adaptate pentru persoanele cu handicap”. Edilul a mai adăugat că şi componenta estetică va juca un rol esenţial fiincă una din cerinţele stricte ale municipalităţii este ca podul să arate bine.

Citeste mai mult pe: http://www.pressaler...face-lucrarile/

0

Arata acest topic


  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi