Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#721
Postat 29 iunie 2015 - 19:25
#724
Postat 29 iunie 2015 - 19:35
radub, la 29 iunie 2015 - 17:23, a spus:
Florin: problema cu inaltimea cupeului e simplu de explicat pe baza de logica! Astra pare ca a tinut musai sa adapteze caroseria de Imperio (la care podeaua este la baza sa, boghiurile "intrand" partial in cupeu si plafonul este la nivelul de sus al geamurilor) la un tramvai cu podea ridicata si probabil ca a impus-o in cadrul acestui proiect. Ghinion...
Cred e explicatia e simpla: costurile sunt mai mici.
Oricum avand in vedere amploarea lucrarilor executate pretul pare unul corect... desi poate nu sunt in masura sa ma exprim!
In acest articol apare o poza de ansamblu cu interiorul: http://www.tion.ro/t...ilitate/1549347
Aceasta postare a fost editata de alex_19: 29 iunie 2015 - 19:37
#725
Postat 29 iunie 2015 - 19:39
Asa mi se sugereaza ideea ca ceva se tot ascunde! Da, mi se pare cam penibil acest aspect!...Prelata ii incurca si pe muncitorii de acolo...
#726
Postat 29 iunie 2015 - 19:41
alex_19 a spus:
Oricum avand in vedere amploarea lucrarilor executate pretul pare unul corect... desi poate nu sunt in masura sa ma exprim!
Gresesti (dar nu pot detalia)!
mile, la 29 iunie 2015 - 19:39, a spus:
Asa mi se sugereaza ideea ca ceva se tot ascunde! Da, mi se pare cam penibil acest aspect!...Prelata ii incurca si pe muncitorii de acolo...
100% de acord, Mile!
Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 30 iunie 2015 - 01:21
#728
Postat 29 iunie 2015 - 19:49
mile, la 29 iunie 2015 - 19:19, a spus:

Nu ca as fi vrut sa fiu calm in seara asta, dar am si cautat ce a-ti zis...
Se pare ca Timisoara este populata doar de... liceeni si studenti din cate vad, si cireasa de pe tort, am citit ca si 8 isi modifica programul... din nou! Vad ca cineva se distreaza in regie.
#729
Postat 29 iunie 2015 - 20:27
Am contribuit si eu prin taxe si impozite la aceasta "mareata realizare" si sunt curios pe ce s-au dus banii mei!... Oare sunt absurd??
#730
Postat 29 iunie 2015 - 20:39

#731
Postat 29 iunie 2015 - 21:52

#733
Postat 29 iunie 2015 - 22:00

http://www.zi-de-zi....ze-second-hand/
#735
Postat 29 iunie 2015 - 23:59
Florin.B RATT, la 28 iunie 2015 - 22:06, a spus:
Cu usile inchise nu pare LF?

radub, la 29 iunie 2015 - 16:27, a spus:
Tocmai din acest motiv nu inteleg de ce sint numite modernizate si nu tramvaie noi care au doar 2 componente din fier masiv (fara moarte) identice cu tramvaiele de acum x ani.
cseh_17, la 29 iunie 2015 - 17:47, a spus:
Aka, pentru tine, daca tramvaiul este impecabil tehnic, putin conteaza estetica, mai exact finisajele, si calitatea lor?
Realitatea dovedeste ca nu ai dreptate. Producatorul auto nr. 1 mondial are probleme cu designul dar exceleaza in calitate si fiabilitate si se pare ca acest lucru il mentine pe locul 1, asta in timp ce cel de pe locul 2 are design excelent dar suficiente probleme cu fiabilitatea.
mile, la 29 iunie 2015 - 19:39, a spus:
Asa mi se sugereaza ideea ca ceva se tot ascunde! Da, mi se pare cam penibil acest aspect!...Prelata ii incurca si pe muncitorii de acolo...
Orice secret poate sa fie filmat/fotografiat ulterior si fara neaparat sa ai nevoie de cineva din depoul RATT.
dorum, la 29 iunie 2015 - 20:27, a spus:
Am contribuit si eu prin taxe si impozite la aceasta "mareata realizare" si sunt curios pe ce s-au dus banii mei!... Oare sunt absurd??
Nu asa a fost si in alte cazuri, ultima data la Pasajul Michelangelo?
Florin.B RATT, la 29 iunie 2015 - 21:55, a spus:

Sper sa nu fie probleme daca cineva ud se aseaza pe ele dar daca cineva incearca sa le vandalizeze sa fie macar scuturat bine...
Ce se vedea de la strada:


Adica doar macaraua... Ma mir ca cei din blocurile cu 10 etaje nu au avut interdictie sa scoata capul pe ferestre...
#736
Postat 30 iunie 2015 - 01:26

Ia uitati-va la farurile celor 2 modele... (cel din Pascani aratand clar mai modern si mai bine...)
#737
Postat 30 iunie 2015 - 07:10
Designul te duce cu gandul mai degraba la o macheta, dar mult mai important e sa le testeze "la sange" deoarece vor trebui sa reziste pana strang astia bani pentru ceva nou.
#738
Postat 30 iunie 2015 - 07:20
Dincolo de testele statice si dinamice va urma omologarea, care va inseamna multe teste dure. Fiti fara grija, vor fi testate si rastestate!
Aceasta postare a fost editata de radub: 30 iunie 2015 - 07:40
#739
Postat 30 iunie 2015 - 08:26
cseh_17, la 30 iunie 2015 - 01:26, a spus:
Nici nu sti cat gresesti...

#740
Postat 30 iunie 2015 - 08:30