STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#701 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 29 iunie 2015 - 09:02

Vezi postareaNDY, la 28 iunie 2015 - 21:27, a spus:

Recunosc ca arata mai bine decat ma asteptam. Legat de viitoarea exploatare, in caz de accidente, indoiri, zgarieturi (care, se stie, se produc prea des pe la noi) cum se va proceda? Vor fi aduse piese de rezerva?

Cred ca glumesti! Contractul prevedea doar reabilitarea...pentru piese de rezerva se va organiza o noua liicitatie in SEAP...nu e drept ca o singura firma sa adune tot para-ndaratul...in maxim 2 ani in cel mai mare secret se vor fabrica si acele piese....
1

#702 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 29 iunie 2015 - 09:15

NDY a spus:

Recunosc ca arata mai bine decat ma asteptam. Legat de viitoarea exploatare, in caz de accidente, indoiri, zgarieturi (care, se stie, se produc prea des pe la noi) cum se va proceda? Vor fi aduse piese de rezerva?

In baza contractului, va exista o perioada de garantie. Ce si cat acopera aceasta garantie, insa, nu cunosc. La expirarea acestei perioade de garantie, ramane la latitudinea beneficiarului ce va face mai departe.

BogdanTm a spus:

Cred ca glumesti! Contractul prevedea doar reabilitarea...pentru piese de rezerva se va organiza o noua liicitatie in SEAP...nu e drept ca o singura firma sa adune tot para-ndaratul...in maxim 2 ani in cel mai mare secret se vor fabrica si acele piese....

Daca se cumparau tramvaie noi, si eventual erau si de la Astra, banuiesc ca faceai fix acelasi comentariu... Sau plescaiai multumit din falcute si "taceai"?...
Si, apropo, cred ca stii ca nu e o singura firma in acest contract, ci-s doua. Mai greu cu cascavalul, nu? Uite asa vorbim ca sa ne aflam aiurea-n treaba...

Aceasta postare a fost editata de radub: 29 iunie 2015 - 09:21

3

#703 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 iunie 2015 - 09:46

Acum se descarca tramvaiul celor de la Arad. Urmeaza jumatatea din fata a celor de la Pascani. Pe moment nu am voie sa va pun mai multe poze, dar va pun una unde tramvaiul apare cu prelata, deci nimeni nu are ce comenta.

Imagine atasata: 20150629_100726_resized.jpg
4

#704 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 iunie 2015 - 11:52

Poze care nu prezinta decat detalii. Inca nu pot pune poze de ansamblu, dar sper sa primesc ok si pentru acestea.

Imagine atasata: 20150629_121741.jpg Imagine atasata: 20150629_122427.jpg Imagine atasata: 20150629_122436.jpg Imagine atasata: 20150629_123043.jpg Imagine atasata: 20150629_123216.jpg Imagine atasata: 20150629_123238.jpg

In ultimele doua poze se vad invertoarele motoarelor de tractiune si sursa statica. In poza trei se vede rampa pentru persoane cu dizabilitati.

Imagine atasata: 20150629_120750.jpg Imagine atasata: 20150629_121931.jpg Detaliu faruri si scaunele din spate.
7

#705 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 iunie 2015 - 15:30

Citez: "Tramvaiele vor fii ca si noi":

Sau inca nu e voie sa comentez? :naughty1:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20150629_120750.jpg

1

#706 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 29 iunie 2015 - 16:27

Ce legatura au chestiile incercuite de tine cu faptul ca tramvaiele sunt denumite "modernizate" si nu "noi"? Apropo, stii ca din cutiile tramvaielor vechi nici macar sasiurile nu mai sunt in intregime cele vechi, ci s-a pastrat doar portiunea centrala a lor? Nu mai cauta nod in papura, pentru ca povestile incercuite de tine le-ai gasi cu siguranta si la un Imperio, daca ai avea ochi sa le vezi si nu ai fi patruns de ideea ca Imperio se cheama "nou". Furnizorii tot aia sunt, cel mai probabil, si pentru Imperio, si pentru cel modernizat la Arad.

Aceasta postare a fost editata de radub: 29 iunie 2015 - 16:28

0

#707 Useril este offline   dorum 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 10 decembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Dumbravita

Postat 29 iunie 2015 - 16:40

tu daca ti-ai "moderniza" masina veche, adica ai duce-o la tinichigerie sa o revopseasca pe bani buni, ai accepta o asemenea "lucrare"?
0

#708 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 iunie 2015 - 16:50

Eu pozele nu le-am pus ca sa evidentiez vreo defectiune, ci doar pentru a vedea solutiile tehnice alese. Cam toate piesele realizate din fibra de sticla lasa de dorit, in general si cum spuneam, nu asta am dorit sa prezint. Asta se observa si la autobuzul chinezesc (BYD) si asta chiar era nou. :)
Impresie generala: in interior, finisajele sunt mult mai de calitate, sau cel putin asa par. Dupa Silviu Danescu, am fost al doilea (la o secunda) din Timisoara care s-a asezat pe un scaun din noul tramvai. :clap: :rad_masa: Ciudata e inaltimea foarte mica a cupeului si mai ales a cadrului in zona burdufului, unde practic trebuia sa ma aplec putin si nu am chiar doi metri (1,86).
Tot ciudat e si faptul ca parbrizul nu are parasolar (poate se monteaza ulterior, dar sub partea de jos a afisajului), afisajul cu LED-uri aratand ca nuca in perete din cauza asta. (o sa decupez o poza sa va arat)

Imagine atasata: 20150629_094944.jpg
1

#709 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 iunie 2015 - 17:02

Vezi postarearadub, la 29 iunie 2015 - 16:27, a spus:

Ce legatura au chestiile incercuite de tine cu faptul ca tramvaiele sunt denumite "modernizate" si nu "noi"? Apropo, stii ca din cutiile tramvaielor vechi nici macar sasiurile nu mai sunt in intregime cele vechi, ci s-a pastrat doar portiunea centrala a lor? Nu mai cauta nod in papura, pentru ca povestile incercuite de tine le-ai gasi cu siguranta si la un Imperio, daca ai avea ochi sa le vezi si nu ai fi patruns de ideea ca Imperio se cheama "nou". Furnizorii tot aia sunt, cel mai probabil, si pentru Imperio, si pentru cel modernizat la Arad.


1. Iti dau perfecta dreptate! Taman si asta este problema! Daca erau materialele vechi, refolosite, sau alte minuni de genul, as inchide ochii! Dar din moment, cum bine spui si tu, mai nimic nu este cel vechi, de ce nu as scoate in evidenta imperfectiunile?

2. M-au auzit tu pe mine sa laud Imperio? Si da, am vazut cu ochii mei Imperio, chiar la Arad, si DA, s-ar putea sa gasesc si pe el astfel de greseli. Taman din acest motiv, pentru mine un tramvai nou, inseamna ceva ce provine dinafara Romaniei. Sorry!

3. Astra ne-a aratat ce poate, sa vedem ce stiu baietii de la Pascani!

@Florin, nu te acuza nimeni ca ai pus ceva cu vre-un scop! Observatiile sunt personale, si imi asum orice responsabilitate pentru ele!
0

#710 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 iunie 2015 - 17:14

Cristi, declaratii de-astea da oricine la gramada, ele nu inseamna nimic anume. Normal ca au spus despre tramvaie ca vor fi "ca noi", voiai sa-ti spuna ca "vor arata in continuare a SH-uri" ?

Imperfectiunile de genul asta trebuie semnalate la receptie, iar repararea lor depinde de cat de bun e contractul.

Aceasta postare a fost editata de dAImon: 29 iunie 2015 - 17:31

1

#711 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 29 iunie 2015 - 17:23

Ode ati cantat pe-aici pentru Imperio...

In privinta furnizorilor diversilor producatori, v-am mai dat link-ul asta, dar degeaba, (unii dintre voi) n-ati inteles nimic: http://www.avi.ro/industriale. Deci, Astra foloseste ce folosesc si altii din afara (de exemplu, pentru mastile de la capete, din PAFS).

Florin: problema cu inaltimea cupeului e simplu de explicat pe baza de logica! Astra pare ca a tinut musai sa adapteze caroseria de Imperio (la care podeaua este la baza sa, boghiurile "intrand" partial in cupeu si plafonul este la nivelul de sus al geamurilor) la un tramvai cu podea ridicata si probabil ca a impus-o in cadrul acestui proiect. Ghinion...

Aceasta postare a fost editata de radub: 29 iunie 2015 - 17:37

0

#712 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 iunie 2015 - 17:36

Eu sunt cel care am sustinut tramvaiele de la Arad, colegii mei, majoritatea, fiind impotriva lor...

Si acum sustin achizitia tramvaielor aradene in ideea ca este mai bine pentru economia nationala ca banii sa ramana in tara, cu atat mai mult ca o buna parte din ei ar putea veni de-afara...

Spun astea in lipsa unei comparatii si "ochiometrice" macar intre tramvaiele aradene si cele poloneze din Szeged sau Cluj...In urma unei comparatii live poate ca-mi schimb parerea! Mai sti?...
1

#713 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 29 iunie 2015 - 17:42

Culmea e ca si eu sustin produsul Imperio, dar din cu totul alte motive decat cele estetice (incluzand finisajele) sau de mandrie nationala (daca mandria nationala te face, ca firma, sa pierzi bani, o lasi mai moale cu ea). Il consider a avea potential pentru obtinerea de rezultate bune in exploatare, fiind construit pe modelul Avenio, cu boghiuri pivotante. Asta inseamna abordarea curbelor cu viteza sporita si uzura mai mica in timp pentru bandaje si sine. Tehnic ar trebui sa fie in regula si din alte puncte de vedere, data fiind solutia pe care se bazeaza, insa pana nu am date de la CTP Arad dupa o perioada suficient de mare de exploatare (sigur, si aici intervin chestii specifice, ca de exemplu modul in care le conduc vatmanii), nu pot afirma ceva cu siguranta.

Ideea e ca sustinerea unui produs trebuie sa aiba niste baze, iar pe mine ma intereseaza in special partea tehnica, pentru ca aia da costurile de exploatare si intretinere, nu imperfectiunile mastilor din PAFS...

Aceasta postare a fost editata de radub: 29 iunie 2015 - 17:49

0

#714 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 iunie 2015 - 17:47

Vezi postarearadub, la 29 iunie 2015 - 17:23, a spus:

Florin: problema cu inaltimea cupeului e simplu de explicat pe baza de logica! Astra pare ca a tinut musai sa adapteze caroseria de Imperio (la care podeaua este la baza sa, boghiurile "intrand" partial in cupeu si plafonul este la nivelul de sus al geamurilor) la un tramvai cu podea ridicata si probabil ca a impus-o in cadrul acestui proiect. Ghinion...



Eu de aici inteleg ca vor fii totusi diferente intre cele 2 tramvaie? Corecteaza-ma daca gresesc...

Vezi postarearadub, la 29 iunie 2015 - 17:42, a spus:

Culmea e ca si eu sustin produsul Imperio, dar din cu totul alte motive decat cele estetice (incluzand finisajele). Il consider a avea potential pentru obtinerea de rezultate bune in exploatare, fiind construit pe modelul Avenio, cu boghiuri pivotante. Asta inseamna abordarea curbelor cu viteza sporita si uzura mai mica in timp pentru bandaje si sine. Tehnic ar trebui sa fie in regula si din alte puncte de vedere, data fiind solutia tehnica pe care se bazeaza, insa pana nu am date de la CTP Arad dupa o perioada suficient de mare de exploatare (sigur, si aici intervin chestii specifice, ca de exemplu modul in care le conduc vatmanii), nu pot afirma ceva cu siguranta.

Ideea e ca sustinerea unui produs trebuie sa aiba niste baze, iar pe mine ma inetreseaza in special partea tehnica, pentru ca aia da costurile de exploatare si intretinere, nu imperfectiunile mastilor din PAFS...


Aka, pentru tine, daca tramvaiul este impecabil tehnic, putin conteaza estetica, mai exact finisajele, si calitatea lor?
0

#715 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 29 iunie 2015 - 17:50

Nu, am spus doar ca pentru mine nu asa ceva primeaza.

cseh_17 a spus:

Eu de aici inteleg ca vor fii (un singur "i") totusi diferente intre cele 2 tramvaie?

Caroseriile sunt aceleasi. Despre alte chestiuni da-mi voie sa ma pronunt ceva mai incolo, pentru ca in acest moment nu ma pot exprima chiar liber pe aceasta tema! Retine, deocamdata, doar ca am deja propriile mele observatii de facut cu privire la proiect in ansamblul sau!

Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 29 iunie 2015 - 17:59

0

#716 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 iunie 2015 - 18:33

Intr-adevar, afisajul din fata arata putin ciudat. Iar scaunele...ar fi fost mai bine sa fie din plastic; nu am ajuns la gradul de civilizatie necesar unor scaune din material (se vede foarte bine asta la Wegmann-uri). Cat despre cupla, oricum ar arata prost un astfel tramvai tragand o remorca din cele actuale. Si asa 95% din tramvaie circula fara remorca la ora actuala, asa ca am putea numi asta o scapare cu final fericit :) .

Ce nu inteleg este declaratia primarului, care afirma ca odata sosite, se vor trimite urmatoarele tramvaie la reabilitat. Cum ramane cu testarea lor, parerea cetatenilor s.a.m.d., precum afirma atunci cand a fost semnat contractul? :eusa_think:
1

#717 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 iunie 2015 - 18:47

Primarul nu face declaratii pentru cei foarte atenti! Le face sa se afle in treaba si mai ales pentru cei neatenti!...Cel putin asa cred eu!
1

#718 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 iunie 2015 - 18:59

Pana la urma "lansarea la apa" cand este? chiar vreau sa imi iau liber in acea zii sa vad pe ce mi-au fost dati banii.

Si ca o a 2a intrebare, aceste 2 vagoane vor fi 2 vagoane in plus la parc sau doar inlocuiesc 2 vagoane vechi? intreb aste pentru ca daca sunt in plus, linia 6 "le asteapta", chiar e nevoie de inca 2 trenuri acolo, e inuman sa pui pe panou 30 de minute ca timp de asteptare :nervos: .
1

#719 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 iunie 2015 - 19:01

Teoretic in plus, deoarece ambele erau trase pe dreapta inainte de reabilitare.
0

#720 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 iunie 2015 - 19:19

Vezi postareaGygyman6, la 29 iunie 2015 - 18:59, a spus:

Pana la urma "lansarea la apa" cand este? chiar vreau sa imi iau liber in acea zii sa vad pe ce mi-au fost dati banii.

Si ca o a 2a intrebare, aceste 2 vagoane vor fi 2 vagoane in plus la parc sau doar inlocuiesc 2 vagoane vechi? intreb aste pentru ca daca sunt in plus, linia 6 "le asteapta", chiar e nevoie de inca 2 trenuri acolo, e inuman sa pui pe panou 30 de minute ca timp de asteptare :nervos: .



Mi-e teama ca "lansarea" oficiala va fi in 8 iulie... :Facepalm_emote_gif:

Scrie in ziar/e ca Linia 6 se suspenda pe perioada vacantei scolare... :Facepalm_emote_gif:
0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi