
Proiecte diverse de infrastructura lucrari de mica anvergura
#523
Postat 04 mai 2015 - 16:11
Ca o gluma, sa spui in Romania ca un drum are denivelari a devenit pleonasm...

Cit despre canale, ca si pe alte strazi, aducerea la nivel probabil se face ulterior.

#526
Postat 14 mai 2015 - 21:07
#527
Postat 14 mai 2015 - 22:06
#531
Postat 02 iunie 2015 - 21:31

#532
Postat 02 iunie 2015 - 21:36

#533
Postat 03 iunie 2015 - 17:45

Aceasta postare a fost editata de NDY: 03 iunie 2015 - 17:46
#534
Postat 03 iunie 2015 - 18:05
#536
Postat 10 iunie 2015 - 08:14

Veste proasta, semafoarele de la pod functioneaza din nou

#537
Postat 10 iunie 2015 - 10:50
Citeaza
Iar ca si consecinta au revenit cozile pe Vladimirescu...Iata dovada ca si in acest caz semafoarele mai mult incurca decat ... descurca.
Diferenta e ca astepti doua sau 4 minute (doua cicluri de semafor) ca sa treci in oarecare siguranta...In schimb pentru bicilisti este un calvar daca vreunu va respecta intocmai legea...Biciclistii sunt nevoiti sa treaca strada (Dragalina) in forma literei U (3 semafoare), ceea ce poate insemna 4 minute...minute in care ar ajunge departe daca ar avea trecere pe sub pod...
#538
Postat 10 iunie 2015 - 11:20

Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 10 iunie 2015 - 11:21
#539
Postat 10 iunie 2015 - 15:28
mile, la 10 iunie 2015 - 10:50, a spus:
Diferenta e ca astepti doua sau 4 minute (doua cicluri de semafor) ca sa treci in oarecare siguranta...In schimb pentru bicilisti este un calvar daca vreunu va respecta intocmai legea...Biciclistii sunt nevoiti sa treaca strada (Dragalina) in forma literei U (3 semafoare), ceea ce poate insemna 4 minute...minute in care ar ajunge departe daca ar avea trecere pe sub pod...
Singura cale eficienta de a trece prin intersectia mentionata, este sa te pui la semafor in fata masinilor ca sa pleci primul, treci de intersectie si continui pe pista.