Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE
#1661
Postat 02 iunie 2015 - 18:21
#1662
Postat 02 iunie 2015 - 18:37
Florin.B RATT, la 02 iunie 2015 - 18:21, a spus:
Exista asa ceva, am facut un training aici in Uk despre semafoare, si am ramas ... aaaaa ? .... cum este posibil asa ceva? deci exista.
#1663
Postat 02 iunie 2015 - 19:11
#1664
Postat 02 iunie 2015 - 20:52
#1665
Postat 02 iunie 2015 - 23:19
#1666
Postat 02 iunie 2015 - 23:32
#1667
Postat 03 iunie 2015 - 09:56
Daca ieri am fost 2 masini la rand dinspre Stadion spre Intercontinental, astazi coada pe Aleea studentilor era pana la intersectia cu Eroilor ca in zilele de trista amintire !!!
Partea tragica e ca intersectia era goala in marea majoritate a timpului cat am stat noi in coada !
#1668
Postat 03 iunie 2015 - 10:06
S-au desfiintat 2-3 treceri de pietoni (o idee foarte buna) si acum tot traficul pietonal e concentrat pe o singura trecere.
Din pacate proiectul Michelangelo 2 intarzie, acolo fiind prevazuta o trecere pietonala supraterana si largirea la 3 benzi a sectorului Profi -> BRD.
#1669
Postat 03 iunie 2015 - 13:15
In cele cateva minute cat am stat la semaforul acela (de la Eroilor la Michelangelo) nu au trecut mai mult de 10 pietoni pe trecerea de la Aleea Studentilor.
Traficul pietonal a fost la fel comparativ cu cel de ieri dimineata, singura variabila schimbata fiind doar starea semafoarelor.
#1670
Postat 03 iunie 2015 - 15:25

Sau se merge pe principiul, le-am paltit, lasa-le sa functioneze...
#1671
Postat 03 iunie 2015 - 17:44
Pelbartus, la 03 iunie 2015 - 10:06, a spus:
Pai parca s-a renuntat la acele pasaje supraterane. Nu mai exista nici banii "economisiti" de la Michelangelo 1 cu care urma sa se faca Michelangelo 2 pe vechiul ciclu financiar european...Asa ca Michelangelo 2 ramane in stand by pana la noul ciclu financiar insa fara pasajele supraterane, din vorbele lui Robu...Lucru cu care sunt absolut de-acord. De la bun inceput am fost impotriva pasajelor supraterane in favoarea celor subterane, mult mai "scurte si eficiente"...
#1672
Postat 03 iunie 2015 - 18:03

#1673
Postat 03 iunie 2015 - 18:14

Iata, maine se face o saptamana de cand a fost deschis pasajul dupa ce am asteptat doi ani si o luna de "santier" iar eu n-am trecut prin el ca n-am avut drum pe acolo. Insa asta nu ma face sa nu-mi pese de el sau de faptul cum se desfasoara traficul in zona pasajului...

Nici eu nu voi folosi eventualele pasaje supraterane sau subterane din cadrul proiectului Michelangelo 2 insa imi pasa care varianta va fi aplicata si am venit cu argumente de sustinere a variantei subterane...
#1674
Postat 03 iunie 2015 - 18:19

#1675
Postat 03 iunie 2015 - 18:25

Aceasta postare a fost editata de InF3rNO0o: 03 iunie 2015 - 18:26
#1676
Postat 03 iunie 2015 - 18:42
Citeaza
Efort exact dublu insa daca ne referim la acele pasarele din proiectul initial, lungi de aproape 200 m insumati, atunci efortul si timpul necesar traversarii sunt considerabil mai mari...
#1677
Postat 03 iunie 2015 - 20:04
#1678
Postat 04 iunie 2015 - 00:05

Astazi inarmat cu rabdare am stresat soferii cu camera pe trepied aproape 2 ore pentru a face un Time Lapse cu traficul la ora aglomerata. Am filmat intre ora 17 si 18:45. Filmarea s-a facut 1 cadru la 1 secunda, fiecare secventa are 12 secunde si reprezinta 5 minute de filmare. Nu stiu cum este traficul dimineata dar acum seara nu s-au format cozi exagerate. Pacat ca nu am apucat sa filmez traficul fara semafoare.
#1679
Postat 04 iunie 2015 - 15:45
Citeaza
Trebuie subliniat inca o data faptul ca acei 4,5 m reprezinta cea mai mica inaltime pentru trafic...
Dar iata ca la pasajul care a fost pus recent in functiune, gabaritul de inaltime este de 5 m fara a avea fire pentru firobuze prin el si nici n-a fost facut pentru transporturi agabaritice...
Totodata, recent raspundea Florin unei intrebari de genul la ce inaltime sunt puse firele de tramvai/firobuz (nu mai tin minte exact si nu gasesc postarea cu pricina acum) ca-i vorba de 5,5 m...
In aceste conditii pentru mine este foarte clar ca pietonii ar trebui sa urce pana la minim 5,5 m ceea ce inseamna in mod cert dublu fata de varianta subterana...
