alex_19, la 22 mai 2015 - 12:52, a spus:
Chiar nu inteleg cum de nu gasiti un motiv intemiat pentru a pune semafoare in aceasta intersectie. Poate nu va mai aduceti aminte, dar inainte de reabilitare erau lunar cel putin 2-3 accidente din cauza ca nu se respecta regula prioritatii. De fapt, de asta s-au inventat semafoarele... sa evite multe din accidente, uneori cu pretul unui trafic care ar fi putut fi mai fluid
Si un exmeplu recent, imediat dupa reablitare:
http://adevarul.ro/l...fe3f/index.html
Sunt de acord cu cele spuse de Alex .
Trafic fluid nu va exista in Timisoara niciodata din cel putin 3 motive :
a) numar foarte foarte mare de autovehicule in oras

infrastructura rutiera (trama stradala) actuala este depasita total, fiind proiectata la momentul respectiv fara niciun pic de viziune pe termen lung
c) indisciplina in trafic este o regula
Ca atare , daca trafic fluid si rapid nu putem avea, atunci macar sa fie cat mai sigur , iar semafoarele asigura acest lucru in mult mai mare masura decat un indicator de "cedeaza" sau "stop" .
Parcurg zilnic, in medie, cam 40km cu masina in oras si stau in coloana in intersectii semaforizate cat si semnalizate cu indicatoare din cauza numarului foarte mare de masini inghesuite pe bulevarde cu 2 benzi pe sens .
O solutie ar fi implementarea unui numar cat mai mare de strazi cu sens unic (vezi Brasov-oras in care se circula foarte fluid-avand si centura ocolitoare pt trafic greu) cum este str. Cluj sau viitorul "Inel 1" in jurul centrului .
Sent from my iPhone using Tapatalk