STP Timișoara Forum: Iulius Town - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (221 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Iulius Town Business & Retail (Faza1-in constructie, Faza2-in proiectare) Evaluare topic: ****- 5 Voturi

#481 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 02 mai 2015 - 13:36

Sunt in parcarea albastra: nenorocitii naibii! Au avut un sistem eficient de gestionare a accesului in parcare dar au renuntat la el!
In 20 de minute am facut 30 de metri!

LE: Acum scriu de acasa.

Explicatii:
- In jurul orei 11:30 am parcat masina in parcarea acoperita albastra (D2), pe jumatate plina in acel moment. Afara ploua si era clar ca cei mai multi vizitatori vor prefera parcarea acoperita. Noi am riscat, fiind la randul nostru insotiti de cei mici.
- M-am dus cu familia si mi-am facut treaba in mall
- In jurul ore 14:20, cand am vrut sa plecam, mai iesi daca poti. Toate culoarele de acces erau pline ochi, nicio bariera nefiind pusa la intrarea in parcarea subterana dinspre cimitir. Astfel, in continuu veneau de afara masini, care puteau inainta greu pana la un punct cand soferii sesizau blocajul din fata. In acel moment ei faceau stanga si blocau si caile de pe sensul de iesire.
Asa ca cei ce intrau de afara realizau un flux continuu cu o viteza mai mare decat ceilalti, iar cei care ne-am aflat in spate, pe randurile A, B, C, D, etc, precum si cei de pe rampele dintre etaje, puteam inainta cu o lungime de masina cam la 2 minute.
In acest mod, am parcurs in 20 de minute circa 30 de metri!!!
- Dupa aproape jumatate de ora, a venit un nene care a pus parapete de plastic la intrarea in parcare. Din acel moment cam in 5 minute am iesit noi. Cei din spate, chiar de pe randul A, probabil au mai stat vreo 10 minute.


Sincer, preferam sa platesc 8-10 lei pentru cele 3 ore, insa sa fie caile de acces libere.
Doamne fereste de vreun incendiu sau vreo nevoie de a interveni salvarea la vreo masina blocata!
Legat de aerisire: aerul era irespirabil! In plus, eu n-am vazut niciodata pornita instalatia de evacuare a aerului din parcare.
5

#482 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30206
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 mai 2015 - 16:42

:Facepalm_emote_gif: Bine ca ai iesit cu...bine.
0

#483 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 mai 2015 - 17:23

:up_arow: :up_arow: Probabil ca instalatia de aerisire este montata pentru ... controale!...


Apoi o alta chestiune (din care te scot din ecuatie) ar fi acea ca toti preferam sa platim anumite servicii bune doar atunci cand ne lovim de "varianta rea"...Pana atunci nu ne punem astfel problema...
0

#484 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 02 mai 2015 - 21:49

Eu chiar fac parte din categoria (restransa, cred) a celor care au salutat introducerea taxei la vremea respectiva.
Si nu pentru ca prefer sa dau bani in loc sa primesc ceva gratis, ci pentru ca nu mai doream sa vad masini parcatea aiurea, mai ales pe caile de acces.
Adica prefer ordinea.
2

#485 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 mai 2015 - 12:19

Pai tocmai de asta te-am scos din "ecuatie". Iti cunosc pozitia de mult timp, stiu ca-ti place ordinea si pot spune ca suntem de aceeasi parte a baricadei...
2

#486 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30206
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 mai 2015 - 12:36

Nu cred ca ordinea se poate mentine doar platind parcarea. Se putea pune un banal numarator (oricum cred ca exista deja unul pentru bariere, care nu elibereaza tichet decand cand o masa metalica se afla deasupra unei bobine plantata in beton) si softul sa treaca semaforul pe rosu si eventual sa inchida bariera cand numarul de locuri e egal cu numarul de intrari. Foarte simplu, nu implica eliberarea tichetelor si nici plata parcarii.
0

#487 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 mai 2015 - 13:07

Imbunatatiri (tehnice) se pot aduce mai tot timpul. Insa cred ca prin plata parcarii pe langa faptul ca s-ar face o triere, s-ar aduna si niste fonduri de intretinere superioara sau chiar de investitii ulterioare, investitii care in final ar fi tot in avatajul clientilor. In mod teoretic cel putin!...
0

#488 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 mai 2015 - 14:21

Chiar nu vad de ce inca dezbatem acest subiect. E unul din putinele cazuri in care S-A incercat, si NU a mers. Sa nu uitam ca Iulius Mall e un centru comercial, si nu o parcare privata. Daca oamenii au tras linia, si au observat ca masura le incruca veniturile, au renuntat. Nu ii obliga nimeni, si nu ii poate condamna nimeni. E un privat FACE CE VREA!

Parcarile acelea nu sunt acolo pentru decor, sau pentru a parca si a merge eu stiu unde. Sunt locuri de parcare pentru afacerea lor.
Daca romanul e atat de PROST incat prefera sa renunte compelt la a merge la mall, doar pentru ca are de scos 4 lei din buzunar, ei sa-i fie de bine.

Clar, suntem cativa, chair si aici (MHN, mile chiar si eu) care sustin ideea parcarii cu plata. Insa nu trebuie sa uitam ca e o facilitate oferita clientului, si cum nivelul de civilizatie a romanului este inca DEPAAAAARTE de cea a occidentului, nimeni nu o sa-si riste afacerea pentru a civiliza romanul. (ar fi si stupid :Facepalm_emote_gif: ). Asta e treaba guvernului, a primariei. Daca romanul ar fi obligat sa foloseasca locuri de parcare cu plata mai peste tot, s-ar obisnui cu ideea.

Una peste alta, probabil ca cei care nu suporta situatiile descrise de MHN, vor renunta la mall, si la shopping sau eu stiu. Insa vor fi intr-un numar CLAR semnificativ mai mic, decat cei care ar renunta daca ar trebuii sa plateasca parcarea. Asta e educatia civica a romanului anului 2015...
1

#489 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30206
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 mai 2015 - 17:09

Personal, chiar nu ma intereseaza daca e pe bani, gratis, cu lingouri de aur, doar pentru VIP-uri, etc. Nu parchez acolo si gata, deci nu luati ce am scris ca fiind pro parcare gratis. Tot ce am scris se refera la posibilitati tehnice si nu vorbesc dupa ureche, sistemul nostru (al RATT) de bariere fiind foarte asemanator. (si il cunosc cat de cat -_- )
0

#490 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 03 mai 2015 - 17:52

Da, sunt de acord cu ceea ce ati scris in ultimele mesaje.
Daca au ajuns la concluzia ca le scade traficul in mall in cazul perceperii unei taxe pentru parcarea acoperita, puteau sa scoata taxa insa fara a renunta la sistemul de gestiune si acces controlat.
Cand s-ar fi ocupat toate locurile de parcare: semafor pe rosu si bariera lasata.
1

#491 Useril este offline   radutm 

  • Membru Senior ***
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 518
  • Inregistrat: 09 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 03 mai 2015 - 18:53

Concurenta viitorului mall din sudul orasului ar trebui, cel putin in teorie, sa mai regleze putin traficul din zona mallului, inclusiv excesele care au loc in legatura cu parcarea. Si mai interesanta va fi concurenta facuta actualului mall din partea centrului istoric. Daca intr-adevar va da roade modernizarea pe bani europeni, centrul istoric va reintra in conceptul de "mall in aer liber", practic, al treilea mall al orasului. Sa vedem...

Aceasta postare a fost editata de radutm: 03 mai 2015 - 18:53


#492 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 03 mai 2015 - 21:23

Daca ne plingem acum, sa vedem distractie cind o sa existe 2 cladiri de birouri de peste 100 metri inaltime plus alte 5 (sau cite o sa fie), cu mii de angajati. Parcarea o sa fie problematica si ziua... :Facepalm_emote_gif:
0

#493 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30206
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 mai 2015 - 23:08

Pai atunci, probabil lumea ii va lasa sa-si vada de treaba si vor cauta alte oportunitati pentru distractie sau shoping. Oricum, pana la faza aceea mai e mult.
1

#494 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 05 mai 2015 - 10:15

Noile cladiri nu vor avea si parcari subterane? Sigur vor fi insuficiente dar parca era vorba si de o parcare supra etajata in zona. Ma gandesc ca nu-si sufoca businessul cu buna voie.

Cat despre plata parcarii, eu ma numar printre cei care sunt impotriva. Asta e, poate e lipsa de civilizatie sau ce vreti, eu unul nu vreau sa platesc parcarea la un MALL unde ma duc sa cheltui bani. Tot pe ideea aia cand ma duc la un restaurant, nu platesc parcarea.
Pentru mine, accesul liber la parcare e un beneficiu oferit clientilor. Acest beneficiu este deja platit de chiriasii mall-ului prin chiriile destul de mari. Lipsa acestui beneficiu va scadea numarul de vizitatori, care se vor re-orienta spre alte locuri - ceea ce a fost deja demonstrat. Aparitia unui nou mall va intari aceasta directie. Ramane la latitudinea lor sa rezolve problema parcarii, una serioasa de altfel.

Ideea cu limitarea accessului in parcare in functie de nr de masini poate functiona si fara bani. La orice parcare sistematizata, exista optiunea de a bloca barierele cand nu mai sunt locuri.
3

#495 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30206
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 mai 2015 - 18:21

Vezi postareaShhhh, la 05 mai 2015 - 10:15, a spus:

Ideea cu limitarea accessului in parcare in functie de nr de masini poate functiona si fara bani. La orice parcare sistematizata, exista optiunea de a bloca barierele cand nu mai sunt locuri.

Sigur ca se poate. Asta scriam si eu mai sus.
0

#496 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 mai 2015 - 19:15

Vezi postareaShhhh, la 05 mai 2015 - 10:15, a spus:

Noile cladiri nu vor avea si parcari subterane? Sigur vor fi insuficiente dar parca era vorba si de o parcare supra etajata in zona. Ma gandesc ca nu-si sufoca businessul cu buna voie.

Cat despre plata parcarii, eu ma numar printre cei care sunt impotriva. Asta e, poate e lipsa de civilizatie sau ce vreti, eu unul nu vreau sa platesc parcarea la un MALL unde ma duc sa cheltui bani. Tot pe ideea aia cand ma duc la un restaurant, nu platesc parcarea.
Pentru mine, accesul liber la parcare e un beneficiu oferit clientilor. Acest beneficiu este deja platit de chiriasii mall-ului prin chiriile destul de mari. Lipsa acestui beneficiu va scadea numarul de vizitatori, care se vor re-orienta spre alte locuri - ceea ce a fost deja demonstrat. Aparitia unui nou mall va intari aceasta directie. Ramane la latitudinea lor sa rezolve problema parcarii, una serioasa de altfel.

Ideea cu limitarea accessului in parcare in functie de nr de masini poate functiona si fara bani. La orice parcare sistematizata, exista optiunea de a bloca barierele cand nu mai sunt locuri.



Daca vei ajunge intr-o alta tara vecine, incearca aceeasi logica, si povesteste-ne si noua la ce concluzii ai ajuns! ;)
0

#497 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 05 mai 2015 - 23:34

Offf... aceeasi veche problema, noi astia inapoiati din Romania nu intelegem cum functioneaza lucrurile. Spre surprinderea ta, poate, am locuit si eu in Germania o buna vreme si cunosc destul de bine problema parcarii. Ea suna cam asa "cea mai de succes afacere din Munchen (sau oricare alt oras mare) este un parkhaus". Faptul ca acolo mallurile solicita bani pe parcare nu inseamna ca sunt mai civilizati sau ca e mai bine sa fie asa! Chiar nu vad de ce ar trebui sa luam drept model absolut tot ce fac ei.

Daca ai sa fi atent la mallurile germane, ai sa observi ca la majoritatea daca nu la toate, cu cat stai mai mult cu atat platesti ora mai scump. Logica e sa te ajute/oblige sa pleci cat mai repede, sa existe o rotatie cat mai rapida a clientilor in timpul unei zile. Si desi inteleg logica proprietarilor de a-si maximiza profitul si numarul vizitatorilor (adica tot profit prin chirii mai mari), sa fiu de acord cu asta mi se pare o prostie - nicidecum o expresie a civilitatii. La fel ca motivatia celor de la Iulius mall. Daca doreau sistematizarea parcarii o puteau face gratuit cum s-a scris mai sus. Nu cred ca era deranjat vreun client daca parcarea era blocata cu bariera pusa atata timp cat e gratuita! Ei in schimb au dorit profit iar eu doresc sa ii amendez pentru aceasta idee.

Sunt mai multe de spus pe tema asta. Diferente de costuri/venituri intre tari, faptul ca nici acolo nu se plateste vizita la supermarketuri, ca si in Timisoara se plateste peste tot parcarea, nu e ca si cum suntem in codru aici etc..

Si ca sa nu spui ca nu exista, uite un exemplu de mall vizitat de mine care imi vine acum in minte: la Toison d'Or din Dijon (3700 locuri de parcare gratuite, reincarcare masini electrice gratuit)

Avand in vedere ca vizitez foarte rar mallul nu vreau sa generez o polemica stupida (cred ca anul asta am fost de exact 3 ori la mall, 2/3 parcandu-ma afara pentru ca filmul se termina dupa miezul noptii - chiar asa: se inchide parcarea, risc sa raman inauntru daca parchez in subteran?).

Pe scurt sustin o sistematizare a parcarii - aceasta fiind de altfel un beneficiu adus clientilor. Sistematizarea poate fi facuta inclusiv solicitand o suma X de bani pentru depasirea unui numar de ore (3-4) timp in care majoritatea "celor care nu atarna" parasesc mallul. Asta ar evita utilizarea parcarii de catre cei care lucreaza in zona, respectiv ar pune la plata pe cei care stau toata ziua acolo.
Sa impui o taxa tuturor clientilor pe motiv ca stau cocalarii la o apa plata si nu au loc alti cumparatori mai "dedicati" nu mi se pare un motiv suficient. O alta solutie ar fi sa stea un nene la intrare in parcare, sa ii evalueze la ochi pe clienti si sa nu ii lase sa intre daca au masina inmatriculata pe Bulgaria sau sunt imbracati in "treling" cu un crac suflecat, asa ca fotbalistii.
4

#498 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 mai 2015 - 15:55

Vezi postareaShhhh, la 05 mai 2015 - 23:34, a spus:

Offf... aceeasi veche problema, noi astia inapoiati din Romania nu intelegem cum functioneaza lucrurile. Spre surprinderea ta, poate, am locuit si eu in Germania o buna vreme si cunosc destul de bine problema parcarii. Ea suna cam asa "cea mai de succes afacere din Munchen (sau oricare alt oras mare) este un parkhaus". Faptul ca acolo mallurile solicita bani pe parcare nu inseamna ca sunt mai civilizati sau ca e mai bine sa fie asa! Chiar nu vad de ce ar trebui sa luam drept model absolut tot ce fac ei.


Sa o luam pe rand. Am specificat tarile din vest (deci poti pleca direct din Ungaria... Szeged (Szeged Plaza), Budapesta (West End City Center), Italia (Milano, Bergamo), Olanda (Amsterdam), Luxemburg... Oriunde am fost CU MASINA, si am parcat fie ca la mall, sau intr-o alta parcare subterana, etajata, intinsa, cum vrei tu, AM PLATIT! Asta cu locul de parcare gratis, este o parere in general proasta a romanului, care in momentul in care isi cumpara masina, crede ca are in pachet inclus, loc de parcare permanent gratuit, oriunde s-ar afla.
De ce ar trebuii sa luam ca model ce fac ei. Hmmm, poate fiindca lor le merge bine, iar noi batem pasul pe loc de vreo 30 de ani... Oare unde o fi problema... :eusa_think:

Vezi postareaShhhh, la 05 mai 2015 - 23:34, a spus:

Daca ai sa fi atent la mallurile germane, ai sa observi ca la majoritatea daca nu la toate, cu cat stai mai mult cu atat platesti ora mai scump. Logica e sa te ajute/oblige sa pleci cat mai repede, sa existe o rotatie cat mai rapida a clientilor in timpul unei zile. Si desi inteleg logica proprietarilor de a-si maximiza profitul si numarul vizitatorilor (adica tot profit prin chirii mai mari), sa fiu de acord cu asta mi se pare o prostie - nicidecum o expresie a civilitatii. La fel ca motivatia celor de la Iulius mall. Daca doreau sistematizarea parcarii o puteau face gratuit cum s-a scris mai sus. Nu cred ca era deranjat vreun client daca parcarea era blocata cu bariera pusa atata timp cat e gratuita! Ei in schimb au dorit profit iar eu doresc sa ii amendez pentru aceasta idee.


Regula asta nu am intalnit-o inca, insa alta da. Cu cat se afla mall-ul mai cetral, cu atat mai scumpa ora. Pe undeva logic...

Vezi postareaShhhh, la 05 mai 2015 - 23:34, a spus:

Si ca sa nu spui ca nu exista, uite un exemplu de mall vizitat de mine care imi vine acum in minte: la Toison d'Or din Dijon (3700 locuri de parcare gratuite, reincarcare masini electrice gratuit)


Nu am zis niciunde ca TM ar fi singurul oras, in care nu se plateste parcarea la mall.


Vezi postareaShhhh, la 05 mai 2015 - 23:34, a spus:

Sa impui o taxa tuturor clientilor pe motiv ca stau cocalarii la o apa plata si nu au loc alti cumparatori mai "dedicati" nu mi se pare un motiv suficient.


Explica-mi te rog care este targetul principal al unui astfel de mall? Sa atraga cat mai multi cocalari, care sa-si etaleze bolizii si garderoba, circuland prin mall umflati ca la pompa, si dandu-si aere de gigolo, consumand, vorba ta, doar o apa plata, sau clientela care vine, vede, consuma, cumpara, lasa bani, si pleaca?
0

#499 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 06 mai 2015 - 21:11

Reiterez: faptul ca in vest, in general, este obligatorie parcarea NU reprezinta o proba a civilitatii. Nu cred ca suntem mai putin civilizati daca amendam un comportament orientat spre profit. Sigur nu luand drept litera de lege tot ce fac ei ii vom ajunge din urma. Anumite strategii germane vor fi imposibil de aplicat in Romania ca de altfel in multe alte tari latine, strict pe diferende de mentalitate.

Exemplul meu, la Toison d'Or, este de altfel intr-o tara "vestica" foarte avansata, nu intr-un alt oras din Romania, tara celor inapoiati. Nu am fost de vreo 2-3 ani la Szeged Plaza dar atunci cand am fost parcarea NU era cu plata. Se pare ca nici acum lucrurile nu s-au schimbat, e inca gratuit conform site-ului lor

Logica cu plata mai scumpa la fiecare ora ce trece este in multe malluri germane. Exemple:
Olympia Einkaufszentrum Munchen: 1 hour € 0.50, 2nd hour € 1.00, 3rd hour € 1.00, Each additional hour € 1.50 cu un maxim de 15€ sambata.
City Galerie Augsburg: prima ora 0,60 Euro, a 2a 0,60 Euro, a 3 a 0,80 Euro, a 4 1,00 Euro, mai departe 1,00 Euro
Si un exemplu mioritic: Mallul Promenada : între 2 și 4 ore de staționare - 2 lei/ora; după 4 ore de staționare - 10 lei/ora

Scopul este cat se poate de clar: mai multi vizitatori. Un mall are ca obiectiv cat mai multi vizitatori NU cumparatori (in baza acestor cifre incaseaza chiriile). E treaba magazinelor sa transforme vizitatorii in cumparatori. In orase ca Bucuresti, Munchen cu milioane de posibili vizitatori, e o prostie sa oferi parcare gratuita. E clar ca ai un numar maxim de vizitatori posibili si sunt suficienti dintre cei care sunt dispusi sa plateasca. In Timisoara nu e cazul, dupa cum ai vazut, si va fi tot mai putin cu fiecare nou mall care apare.

Si ca sa fie clar, in Timisoara se plateste parcarea cam peste tot iar asta nu are nicio legatura cu discutia in cauza, la fel cu "batutul pasului pe loc de 30 de ani".
1

#500 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 07 mai 2015 - 06:47

Io sper sa le vina mintea la cap si a (re)introduca taxa, nu peste mult timp. Poa' sa lase 2, 3 sau chiar 4 ore gratuite, insa apoi sa puna taxa.
Un sistem de gestiune eficient presupune costuri. Si de ce sa fie incarcati chiriasii cu ele, cand acestea pot fi sustinute de cei care efectiv beneficiaza de serviciile de parcare?!
0

Arata acest topic


  • (221 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi