
Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE
#1522
Postat 18 aprilie 2015 - 19:23
Sunt mai mult de 15 metri, insa nu-s nici chiar 40.
Zona subterana si fundatia cladirii sunt mai late decat constructia de la suprafata. Nu mai retin cu cat.
Probabil ca zona subterana se intinde cel mai mult sub parcarea terana din fata cladirii.
In plus, cred ca undeva prin zona cladirii BRD daca nu chiar mai inspre Pestalozzi incepe rampa pasajului, deci peretele dinspre BRD al pasajului este situat cu cel putin 5 - 6 metri mai spre cladire decat axul drumului, in forma in care acesta inca apare pe google.maps
Iar pentru peretele de sprijin s-au executat forari pana pe la 15 metri adancime, daca nu ma-nsel.
Adica s-a sapat cu foreza cam cat vreo 4 etaje ale cladirii BRD

#1523
Postat 19 aprilie 2015 - 19:00
Sunt curios daca eminenta sa cenusie va renunta la pasajul subteran CF de la Solventu in favoarea celui suprateran? Dupa "experienta" cu Michelangelo (LdV)...
#1524
Postat 19 aprilie 2015 - 19:39
#1525
Postat 19 aprilie 2015 - 20:22

#1528
Postat 21 aprilie 2015 - 10:41
#1529
Postat 21 aprilie 2015 - 15:42
Aproape ca as putea paria ca la Solventu' va fi aleasa varianta cu pasaj suprateran, avand in vedere ca la numai 5-600 de metri va urma si un pod peste Bega...
Sau doriti un pasaj "subteran" si pe sub Bega, ca doar s-a facut tunel si pe sub Canalul Manecii...si pe sub Dunare la Budapesta...

#1530
Postat 21 aprilie 2015 - 18:43
Insa la Solventul mult mai potrivit ar fi un pasaj suprateran (astfel ar fi eliminiat o eventuala restrictie pentru tir-uri, toate tipurile de mtc, ... si nu am auzi ca nu va putea trece tramvaiul/firobusul ca e pasaj subteran).
Inelul 4 ar trebui realizat cu poduri si pasaje supraterane.
#1531
Postat 22 aprilie 2015 - 18:31

#1533
Postat 23 aprilie 2015 - 17:11

#1535
Postat 27 aprilie 2015 - 21:51

Bine ca noi avem clienti care deja sunt nervosi ca nu functioneaza AC-ul in MTC-uri...


#1536
Postat 27 aprilie 2015 - 22:44
In mod normal la controlul Curtii de Conturi Robu va fi tras la raspundure pentru ca nu a activat penalitatile din contract, astfel prejudicand visteria primariei de ceva bani sanatosi. Cel mai trist e ca Robu nici nu intelege raul pe care-l face daca nu aplica penaliati, la urmatoarea licitatie SDM si CCCF iarasi vor da un pret de dumping, si iarasi nu se vor incadra in timp. E pur si simplu concurenta neloiala.
#1537
Postat 27 aprilie 2015 - 23:29
Mai greu cu limba romana, dar nu-i stress, noi sa fim sanatosi ca boala vine !
Cat despre pasaj, ce sa zic...va fi de un real folos dupa inaugurare ,care sper sa se intample cat mai repede .
Insa ,nefiind de specialitate inginer constructor si necunoscand detaliile de executie din proiect, am bunul simt sa nu-mi dau cu parerea aiurea-n tramvai despre anumiti parametrii ai retetei tehnologice folosite pt realizarea hidroizolatiei din subpasaj.....in fine, sper sa nu se incline prea mult BRD-ul intre timp !
Sent from my iPhone using Tapatalk
#1538
Postat 28 aprilie 2015 - 00:15
#1539
Postat 28 aprilie 2015 - 00:34
PS: acest forum nu este de limba romana, nici macar nu este o publicatie online si orice greseli de tastare sau ortografie sint doar detalii, importanta este informatia postata si sa nu apara atacuri la alti membri (lucru interzis si de regulament).

#1540
Postat 28 aprilie 2015 - 10:33
CataM, la 27 aprilie 2015 - 23:29, a spus:
Insa ,nefiind de specialitate inginer constructor si necunoscand detaliile de executie din proiect, am bunul simt sa nu-mi dau cu parerea aiurea-n tramvai despre anumiti parametrii ai retetei tehnologice folosite pt realizarea hidroizolatiei din subpasaj.....in fine, sper sa nu se incline prea mult BRD-ul intre timp !
Un inginer constructor care valideaza astfel de informatii date la presa, ar trebui sa-si rupa diploma si sa reapuce de o alta meserie.

5 luni de repaus pentru un santier la un obiectiv strategic, din fonduri europene, este extrem de mult. Altii ridica mall-uri in tot acest timp.
Motivul invocat cu temperatura de afara este unul pueril. Pentru ca NU se lucreaza pe camp deschis, existand posibilitatea izolarii celor doua intrari in pasaj cu prelate, sau de ce nu, zidite provizoriu cu rigips, iar spatiul din interior ar putea fi incalzit cu termosuflante de exemplu. Din pacate, acolo sunt probleme foarte mari de proiectare, iar acum nu stiu cum sa le remedieze fara sa fim penalizati de la UE. Pe deoparte vina este a primariei, pentru caietul de sarcini prost intocmit, si pe de alta parte imbecilitatea firmei constructoare, care nu a semnalat anomaliile din proiect.