STP Timișoara Forum: Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (90 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE

#1521 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 aprilie 2015 - 18:59

Nu stiu daca conteaza sau nu, doar pentru exactitate: cei 15 metri sunt vreo 40.

Imagine atasata: 40m.jpg
0

#1522 Userul este online   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6119
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 18 aprilie 2015 - 19:23

Da, corect!
Sunt mai mult de 15 metri, insa nu-s nici chiar 40.
Zona subterana si fundatia cladirii sunt mai late decat constructia de la suprafata. Nu mai retin cu cat.
Probabil ca zona subterana se intinde cel mai mult sub parcarea terana din fata cladirii.

In plus, cred ca undeva prin zona cladirii BRD daca nu chiar mai inspre Pestalozzi incepe rampa pasajului, deci peretele dinspre BRD al pasajului este situat cu cel putin 5 - 6 metri mai spre cladire decat axul drumului, in forma in care acesta inca apare pe google.maps
Iar pentru peretele de sprijin s-au executat forari pana pe la 15 metri adancime, daca nu ma-nsel.
Adica s-a sapat cu foreza cam cat vreo 4 etaje ale cladirii BRD :)
0

#1523 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 19 aprilie 2015 - 19:00

Deci, un pasaj suprateran suplu si (doar) cu cele doua benzi n-ar fi pust nici pe departe atatea probleme...


Sunt curios daca eminenta sa cenusie va renunta la pasajul subteran CF de la Solventu in favoarea celui suprateran? Dupa "experienta" cu Michelangelo (LdV)...
0

#1524 Useril este offline   cstm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 14 ianuarie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 aprilie 2015 - 19:39

Eu sper sa renunte la idee de pasaj subteran. Sper ca pasajul asta subteran sa dea suficiente motive sa se renunte la idee de subteran la Solventul si sa se aleaga varianta de suprateran.
0

#1525 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 aprilie 2015 - 20:22

Tot suprateran se putea adauga o banda din dreptul Termal si pana in fata liceului de muzica, special pentru cei ce vireaza stanga (nu putini din cate vad in fiecare dimineata). Asta nu ar fi tarziu nici acum sa fie facuta, dar n-ai cu cine. -_-
0

#1526 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 19 aprilie 2015 - 20:31

Deja "ne intindem" prea mult... :D
0

#1527 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 20 aprilie 2015 - 20:36

Eh, altii au facut pasaj / tunel pe fundul riurilor si nu au probleme cu apa...

Nu prea este nimic nou:

Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2015.04.20 - 01.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2015.04.20 - 02.jpg
6

#1528 Useril este offline   radutm 

  • Membru Senior ***
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 518
  • Inregistrat: 09 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 21 aprilie 2015 - 10:41

De acord cu tine, era si timpul sa trecem peste ideea ca la Timisoara solul nu permite amenajarea de pasaje subterane. Mai sunt si alte intersectii mari in oras unde se poate aplica aceeasi solutie.

#1529 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 21 aprilie 2015 - 15:42

Orice se poate face si construi (si la Timisoara) doar ca difera costurile si timpii de executie...in functie de complexitatea lucrarii...

Aproape ca as putea paria ca la Solventu' va fi aleasa varianta cu pasaj suprateran, avand in vedere ca la numai 5-600 de metri va urma si un pod peste Bega...

Sau doriti un pasaj "subteran" si pe sub Bega, ca doar s-a facut tunel si pe sub Canalul Manecii...si pe sub Dunare la Budapesta... :Facepalm_emote_gif:
0

#1530 Useril este offline   cstm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 14 ianuarie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 aprilie 2015 - 18:43

Si eu as vrea sa vad mai multe pasaje subterane in oras, cum af fi de exemplu Victorie sau in giratoriul de la mall pe directia Aradului, sau, de ce nu, chiar in Balcescu.

Insa la Solventul mult mai potrivit ar fi un pasaj suprateran (astfel ar fi eliminiat o eventuala restrictie pentru tir-uri, toate tipurile de mtc, ... si nu am auzi ca nu va putea trece tramvaiul/firobusul ca e pasaj subteran).
Inelul 4 ar trebui realizat cu poduri si pasaje supraterane.
0

#1531 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 aprilie 2015 - 18:31

Azi dimineata, dar si in jurul orei 15, toate luminile din pasaj erau aprinse, dar din masina nu am putut observa daca se lucreaza ceva sau nu. :(
0

#1532 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 22 aprilie 2015 - 20:08

Au fost aprinse si altadata, Timisoara oras ecologic... :Facepalm_emote_gif:

Poze de astazi:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2015.04.22 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2015.04.22 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2015.04.22 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2015.04.22 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2015.04.22 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2015.04.22 - 06.jpg

8

#1533 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 aprilie 2015 - 17:11

Bună treabă! În unele locuri iluminatul funcționează la ora 15, dar în unele locuri nu funcționează pe la ora 23. :Facepalm_emote_gif: Ieri noapte (ora 22-23) era din nou beznă pe unele străzi din Calea Șagului, inclusiv pe Calea Șagului. Să nu mai vorbesc despre iluminatul malurilor Begăi. Nu l-am văzut funcționând cum trebuie niciodată.
5

#1534 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 27 aprilie 2015 - 21:41

Chiar daca pozele sint facute dupa ora 18, nu prea se vede un rezultat al activitatii de pe santier. Daca dupa Paste nu am avut noroc, poate ca dupa 1 mai o sa fie o "temperatura" suficienta. :censored:

Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2015.04.27 - 01.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2015.04.27 - 02.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2015.04.27 - 03.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2015.04.27 - 04.jpg
2

#1535 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 aprilie 2015 - 21:51

Cred ca pentru a ne intari convingerea ca afare e inca frig, cei de la Colterm mai dau inca caldura seara... :rad_masa:
Bine ca noi avem clienti care deja sunt nervosi ca nu functioneaza AC-ul in MTC-uri... :Facepalm_emote_gif: Or fi vrand sa se racoreasca dupa caldura din apartamente. :04:
5

#1536 Useril este offline   Sacratis 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 03 octombrie 14

Postat 27 aprilie 2015 - 22:44

Ce fail e pasajul asta din punct de vedere ingineresc. Stau acuma si-l carpesc, macar de-ar chema studentii de la Constructii, si asa sunt la doi pasi, sa mai invete si ei despre cum sa nu se faca un pasaj subteran.
In mod normal la controlul Curtii de Conturi Robu va fi tras la raspundure pentru ca nu a activat penalitatile din contract, astfel prejudicand visteria primariei de ceva bani sanatosi. Cel mai trist e ca Robu nici nu intelege raul pe care-l face daca nu aplica penaliati, la urmatoarea licitatie SDM si CCCF iarasi vor da un pret de dumping, si iarasi nu se vor incadra in timp. E pur si simplu concurenta neloiala.
7

#1537 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 27 aprilie 2015 - 23:29

Eu credeam ca romanii sunt experti la fotbal, politica si femei ....insa ,se pare ca mai nou, odata cu aparitia internetului ,deci acces aproape nelimitat la informatii din toate domeniile , romanasul nostru este expert si in constructii, contracte cu fonduri europene, licitatii electronice...tot tacamul !
Mai greu cu limba romana, dar nu-i stress, noi sa fim sanatosi ca boala vine !
Cat despre pasaj, ce sa zic...va fi de un real folos dupa inaugurare ,care sper sa se intample cat mai repede .
Insa ,nefiind de specialitate inginer constructor si necunoscand detaliile de executie din proiect, am bunul simt sa nu-mi dau cu parerea aiurea-n tramvai despre anumiti parametrii ai retetei tehnologice folosite pt realizarea hidroizolatiei din subpasaj.....in fine, sper sa nu se incline prea mult BRD-ul intre timp !



Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#1538 Useril este offline   Sacratis 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 03 octombrie 14

Postat 28 aprilie 2015 - 00:15

Las, bine ca stii tu sa scrii stres corect. Cat despre punctuatie, intr-adevar, de romancier! Impecabil.
0

#1539 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 28 aprilie 2015 - 00:34

Un inginer constructor pensionar, cu experienta, m-a asigurat ca prin injectarea de bentonita nu o sa se infiltreze apa in pasaj, dar realitatea il contrazice.

PS: acest forum nu este de limba romana, nici macar nu este o publicatie online si orice greseli de tastare sau ortografie sint doar detalii, importanta este informatia postata si sa nu apara atacuri la alti membri (lucru interzis si de regulament). :please:
0

#1540 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 28 aprilie 2015 - 10:33

Vezi postareaCataM, la 27 aprilie 2015 - 23:29, a spus:

[...]
Insa ,nefiind de specialitate inginer constructor si necunoscand detaliile de executie din proiect, am bunul simt sa nu-mi dau cu parerea aiurea-n tramvai despre anumiti parametrii ai retetei tehnologice folosite pt realizarea hidroizolatiei din subpasaj.....in fine, sper sa nu se incline prea mult BRD-ul intre timp !

Un inginer constructor care valideaza astfel de informatii date la presa, ar trebui sa-si rupa diploma si sa reapuce de o alta meserie. :Facepalm_emote_gif:

5 luni de repaus pentru un santier la un obiectiv strategic, din fonduri europene, este extrem de mult. Altii ridica mall-uri in tot acest timp.
Motivul invocat cu temperatura de afara este unul pueril. Pentru ca NU se lucreaza pe camp deschis, existand posibilitatea izolarii celor doua intrari in pasaj cu prelate, sau de ce nu, zidite provizoriu cu rigips, iar spatiul din interior ar putea fi incalzit cu termosuflante de exemplu. Din pacate, acolo sunt probleme foarte mari de proiectare, iar acum nu stiu cum sa le remedieze fara sa fim penalizati de la UE. Pe deoparte vina este a primariei, pentru caietul de sarcini prost intocmit, si pe de alta parte imbecilitatea firmei constructoare, care nu a semnalat anomaliile din proiect.
2

Arata acest topic


  • (90 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi