veloTM by Viacor Engineering
#141
Postat 30 martie 2015 - 20:00
#142
Postat 30 martie 2015 - 20:25
#143
Postat 30 martie 2015 - 20:34

#144
Postat 30 martie 2015 - 20:42
Doppler, la 30 martie 2015 - 20:34, a spus:

Ok, dar se poate monitoriza 24/24 ... aa scuza-ma traim in Romania si de ce sa punem pe unul sa monitorizeze, nu e mai bine sa avem mai multa paguba.
Aceasta postare a fost editata de FerraryTm: 30 martie 2015 - 20:42
#145
Postat 30 martie 2015 - 21:06
#148
Postat 03 aprilie 2015 - 09:59
#150
Postat 26 aprilie 2015 - 20:24
#151
Postat 27 aprilie 2015 - 14:12
Citeaza
Sursa : link
#153
Postat 27 aprilie 2015 - 18:14
#154
Postat 28 aprilie 2015 - 08:40
Citeaza
Intrebare: va fi angajat personal suplimentar sau vor fi redistribuiri din personalul existent pentru aceste activitati?...
#155
Postat 28 aprilie 2015 - 13:01
#156
Postat 15 mai 2015 - 20:06
Citeaza
#157
Postat 16 mai 2015 - 09:52
Nu stiu cati dintre voi isi aduc aminte insa termenul initial de finalizare a acestui proiect a fost AUGUST 2014. Apoi au urmat alte termene de prelungire a ... termenului initial, cu motivari obiective dar mai ales subiective si am in vedere mai ales intocmirea regulamentului de functionare a sistemului pentru care a existat timp arhisuficient mai ales la nivelul primariei...
Iar acum ne lovim de o chestiune birocratica de predare a bicicletelor catre RATT...chestiune care poate intarzia punerea in functiune pana in iulie-august...
Personal nu duc lipsa unei biciclete si ca atare nu stau in acest proiect insa mi-e lehamite, chiar mi-e greata cand vad cum se desfasoara punerea in practica a unui proiect relativ simplu...
Din punctul meu de vedere societatea noastra inca n-a ajuns la nivelul de-a consuma asemenea servicii in conditii bune fara urmari negative la adresa sistemului...
Citeaza
TIMISOARA. Ca-n filmele de comedie la Timisoara! Sau ca la o parada cu repetitie, timisorenii au putut admira in trei randuri bicicletele din statiile RATT, vehicule cumparate cu fonduri europene. Abia in al patrulea rand, insa, se vor si putea plimba cu ele.
Cu toate astea, timisorenii nu se vor plimba prea curand cu ele. Aceasta pentru ca bicicletele trebuie predate, oficial, prin hotarare de consiliu local, Regiei Autonome de Transport in Comun Timisoara. Apoi, specialistii RATT se vor apuca sa faca si un regulament de functionare pentru intregul sistem, pentru ca, explica reprezentantii primariei, bicicletele sunt considerate mijloace de transport, nu mijloace de agrement. Toata aceasta munca mai dureaza cel putin o luna, estimeaza cei din Primaria Timisoara. Cel putin o luna calculata de la inceputul lunii iunie. Poate fi ori iulie, ori august.
OT
#158
Postat 16 mai 2015 - 10:21

#160
Postat 26 mai 2015 - 11:05
Citeaza
26 mai, 2015 - 11:55 AMAutor: Roxana Deaconescu Categorie: ADMINISTRATIE0
TIMISOARA. Cele 300 de biciclete cumparate cu bani europeni de Primaria Timisoara vor fi scoase, din nou, in statiile RATT. De data aceasta vor putea fi si folosite de timisoreni. Autoritatile locale au pus la cale un regulament strict, pentru a evita problemele. Momentan nu au fost prevazute sanctiuni, insa biciclistii care nu respecta regulamentul ar putea ajunge pe… lista neagra.
OT