STP Timișoara Forum: Stiri despre transportul in comun din Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (141 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • Ultima »

Stiri despre transportul in comun din Timisoara

#1981 Useril este offline   Bogdan14 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 282
  • Inregistrat: 16 august 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 aprilie 2015 - 16:15

Deci, din 14.04, liniile astea trei circula dupa graficele de vacanta? Nu e cam repede?
0

#1982 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 aprilie 2015 - 18:56

Cum prea repede? Acum cand scriem ne aflam in vacanta scolara.
0

#1983 Useril este offline   Bogdan14 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 282
  • Inregistrat: 16 august 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 aprilie 2015 - 16:28

Scuza-ma, eu ma gandeam la vacanta aia lunga de vara. :Facepalm_emote_gif: Am si uitat de vacanta asta. Atunci graficele mai sunt valabile azi si maine si de luni se revine la cele vechi?
0

#1984 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 aprilie 2015 - 17:18

Da. :)
0

#1985 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 aprilie 2015 - 12:38

Citeaza

R.A.T.T. anunță devierea ultimelor curse ale liniilor de tramvai 1 și 8 în zona Gării de Nord pentru patru zile în următoarea săptămână.
Pentru a permite efectuarea unor lucrări de reparații la fațada Gării de Nord va fi nevoie de întreruperea energiei electrice a liniilor de tramvai din zonă în nopțile de 24 și 25 aprilie și 1 și 2 mai. În aceste condiții începând cu ora 23.20 tramvaiele de pe liniile 1 și 8 vor fi deviate de la stația Regele Carol (zona Iosefin) în Dâmbovița. Tramvaiele nu vor mai ajunge la Gara de Nord după ora 23.20 în 24, 25 aprilie și 1, 2 mai.
Călătorii care vor dori să ajungă la Gara de Nord vor avea la dispoziție un autobuz care va circula pe următorul traseu: staţia Regele Carol I – bv. Regele Carol I – Podul Muncii – str. Pop de Băseşti – str. Gării – bv. General Dragalina – bv. 16 Decembrie 1989 – P-ţa Mocioni – bv. Regele Carol I – staţia Regele Carol I.

0

#1986 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 24 aprilie 2015 - 17:39

Iata o alta anomalie din orasul nostru...Gara (cea mare) este atat de aproape de linia de tramvai incat trebuie oprita circulatia tramvaielor pentru a putea zugravi o aripa a garii...Daca la Arad linia de tramvai este la 100 de metri de cladirea garii, la noi aceasta distanta este de sub 100 de centimetri...


Din nou, daca n-ar fi de plans, ar fi de rasul lumii...

Or fi astfel de exemple (negative) precum al nostru si prin alte parti ale Europei insa eu refuz sa fac comparatii cu astfel de exemple preferandu-le pe cele cu situatii normale, cu spatii aerisite in jurul garilor, mai ales ca suntem un oras de campie si nu unul inghesuit in vai muntoase...
0

#1987 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 aprilie 2015 - 22:24

Mile, 100 de metri e enorm! ;) S-au reconfigurat intersectii si s-au trasat aiurea treceri de pietoni pentru distante mai mici de atat, ca nu cumva sa oboseasca maria sa pietonul. :04:
0

#1988 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 24 aprilie 2015 - 22:44

Pistele aeroportului din Frankfurt au fost reasfaltate fara sa fie oprit traficul aerian, evident s-a lucrat doar noaptea cind nu existau zboruri, la noi nu exista o solutie de a lucra cu nacele cind nu circula tramvaiele?
0

#1989 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 24 aprilie 2015 - 22:56

Hai totusi sa fim seriosi? Vorbim de 2 tramvaie in intervalul acela orar?
0

#1990 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 25 aprilie 2015 - 00:43

Imagine postata
Baietii s-au apucat de treaba !


Sent from my iPhone using Tapatalk
3

#1991 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 25 aprilie 2015 - 08:07

Deci aseara intrebsem intr-un topic dar vad ca mi-a fost sters desi nu am jignit pe absolut nimeni si nu am vorbit urat. Intrebasem frumos si civilizat.

"De ce a trebuit emis acel anunt ca circulatia tramvaielor se modidfica dupa ora 23.20 cand la acea ora nu mai circula nici un tramvai? Dupa ace anunt s-ar putea crede ca Timisoara are transport de noapte pe cand nu e asa. Stiu ca mai e un tramvai care pleaca de la statia Meteo spre Gara CFR la 23.15 conform orarului RATT dar pe cine mai ia acel tramvai? Si asta e doar in cursul saptamanii pe cnad in weekend acel tramvai nu circula. Deci in weekend la 22.45 e ultimul tramvai. iar in anunt se spunea ca in weekend va fi schimbata circulatia tramvaielor noaptea. Deci un anunt doar ca sa fie, sa ne trezim asa? Cand la ora 23.20 nu mai circula absolut nici un tramvaui? Ce sa modifici? Cand la ora aia nu mai circula nimic?
-2

#1992 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 aprilie 2015 - 09:17

E foarte simplu: daca un singur tramvai ar fi si tot trebuie anuntat acest lucru.

Totusi sunt doua trenuri care ar trebui sa fie la gara T1 si T3 la 23:36 si 23:51. La acestea doua se refera comunicatul. Tie ti-ar placea sa trebuiasca sa ajungi la gara la ora aceea si sa nu intelegi de ce nu vine nici penultimul, dar nici ultimul tramvai de pe linia 1? Nu ai injura la greu ca nu ai fost anuntat?
3

#1993 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 25 aprilie 2015 - 17:29

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 24 aprilie 2015 - 22:24, a spus:

Mile, 100 de metri e enorm! ;) S-au reconfigurat intersectii si s-au trasat aiurea treceri de pietoni pentru distante mai mici de atat, ca nu cumva sa oboseasca maria sa pietonul. :04:



Am exagerat cu cei "100 m". In realitate sunt vreo 70 pana-n statia de tramvai... :D


Poate n-am fost inteles in ceea ce vroiam sa scot in evidenta...Faptul ca tramvaiul trece razant pe langa cladirea garii, aproape ca-l freaca...Nu este nicidecum vina ratt-ului ci a idiotilor care au proiectat si aprobat construirea acestei aripi a garii. In acest fel strada a fost "stragulata" pe multe decenii de-acum incolo...Si spun astea NU in contextul acestei zugraviri ci, asa in general, o chestiune care ma deranjeaza de multi, multi ani de zile.
Iar la capatul celalalt al garii avem alta cladire care straguleaza trotuarul...Dar cum edilii nu umbla ca pietoni pe acolo, nu sunt deranjati...
2

#1994 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1095
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 25 aprilie 2015 - 22:44

Ca sa impacam si capra si varza: mai bine sa se anunte degeaba decat sa nu se anunte cand e nevoie. In plus cum a spus si dl. Florin: mai sunt si "calatori nocturni" care probabil si-ar dori sa stie.
0

#1995 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 aprilie 2015 - 23:18

Vezi postareamile, la 25 aprilie 2015 - 17:29, a spus:

... a idiotilor care au proiectat si aprobat construirea acestei aripi a garii.

Ai perfecta dreptate.
0

#1996 Userul este online   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 26 aprilie 2015 - 11:26

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 24 aprilie 2015 - 22:24, a spus:

Mile, 100 de metri e enorm! ;) S-au reconfigurat intersectii si s-au trasat aiurea treceri de pietoni pentru distante mai mici de atat, ca nu cumva sa oboseasca maria sa pietonul. :04:

Strict legat de asta primaria iubeste din suflet si pe altetea sa imperiala soferul...ca doar de aceea a desfiintat o trecere de pietoni logica si care exista de zeci de ani in fata fostului lacto-bar din Centru ...cel mai usor traseu spre statia mtc de tramvai pentru pietoni...dar doar nu vom incuraja transportul in comun...e mai misto sa punem garduri si sa plimbam oamenii prin 3 semafoare desigur nesincronizate...ca sa nu adoarma saracutii de conducatori auto la volan de plictiseala stand la semafoare. Oricum avand in vedere ca masina merge mult mai repede ca si un mtc sau ca si metoda "per pedes apostolorum"..normal ca trebuie incurajat traficul auto...fraierii care se misca pe jos au timp..
2

#1997 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 26 aprilie 2015 - 11:55

Pai hai sa-ti spun ceva. Culmea e ca in TM, chiar e mai rapida masina decat MTC-urile. Culmea!, desi avem o infrastructura care ne-ar permite circulatia mai rapida, avem:

- tramvaie vechi
- high floor -> timpi de imbarcare mari
- semafoare stupide si sincronizate... ioc
- statii din 200 in 200 de m
- aglomeratie datorita mai multi factori
- grafice aiurea.

Pai intr-un astfel de caz, normal ca prefer masina, daca tot ajung mai repede decat cu MTC-ul si mai si economisesc mirosuri si imbulzeala. ;)
0

#1998 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 aprilie 2015 - 12:10

Vezi postareaBogdanTm, la 26 aprilie 2015 - 11:26, a spus:

..normal ca trebuie incurajat traficul auto...fraierii care se misca pe jos au timp..

Cand raportul pietoni-vehicule se schimba, adica sunt mai multe vehicule decat pietoni, eu zic ca si legislatia ar trebui schimbata ca atare. :04: E o evolutie normala.
Actuala legislatie a fost conceputa pentru un raport invers fata de cel de acum.

Pana si englezii (foarte conservatori) au scos din vechea legislatie obligativitatea ca in fata unui vehicul sa se deplaseze un antemergator (pe jos, desigur) care sa fluture niste fanioane. :rad_masa:
...si ca sa fiu rau pana la capat si automotoarele cu 5-10 calatori, ar putea astepta la bariera, ca in vehiculele ce asteapta acum sunt de zece ori mai multe persoane. :04:
0

#1999 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 aprilie 2015 - 17:08

Orașele care au pus accent pe mersul pe jos, mersul cu bicicleta și mersul cu MTC-ul au scăpat de supraaglomerarea cu mașini. Dacă la noi oamenii încă sunt stimulați să folosească mașina este normal că vom avea tot mai multe mașini prin oraș. Sper să nu ajungem ca Bucureștiul. Dacă cei de la conducerea orașului ar înțelege că cel mai bine este să se construiască piste de biciclete practicabile, străzi pietonale și să se ofere condiții în autobuzele, firobuzele și tramvaiele din oraș cu toții am fi mulțumiți. Dacă în tramvaie vom avea condiții și vom ajunge rapid la destinație, mulți dintre șoferi ar alege MTC-ul ca să se deplaseze prin oraș. Dacă vom avea piste de biciclete adevărate (nu trotuare vopsite și foarte periculoase), mulți dintre șoferi vor folosi bicicleta ca să meargă la servici. Deci, șoselele vor fi mai libere. Putem lua exemplu de la țările care au reușit să scape de supraaglomerare, dar nu vrem.
5

#2000 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 26 aprilie 2015 - 17:10

Vezi postareaBogdanTm, la 26 aprilie 2015 - 11:26, a spus:

Strict legat de asta primaria iubeste din suflet si pe altetea sa imperiala soferul...ca doar de aceea a desfiintat o trecere de pietoni logica si care exista de zeci de ani in fata fostului lacto-bar din Centru ...



Iti dau dreptate insa o corectie trebuie s-o fac...Lacto-barul era in sediul actualului McDonald's. Acolo (vis-a-vis de Catedrala) era un Express (impinge tava)...


Vezi postareacseh_17, la 26 aprilie 2015 - 11:55, a spus:

Pai hai sa-ti spun ceva. Culmea e ca in TM, chiar e mai rapida masina decat MTC-urile. Culmea!, desi avem o infrastructura care ne-ar permite circulatia mai rapida, avem:


- high floor -> timpi de imbarcare mari

Pai intr-un astfel de caz, normal ca prefer masina, daca tot ajung mai repede decat cu MTC-ul si mai si economisesc mirosuri si imbulzeala. ;)



Pai in Timisoara masina este mai rapida pentru ca asa s-a dorit sa fie, transportului in comun refuzindu-i-se "prioritatea" aproape peste tot cu cateva exceptii minore. Cel mai elocvent exemplu este LINIA 9...unde poti parcurge acel traseu mai repede cu bicicleta (daca ai vant din pupa) decat cu tramvaiul...

Legat de high floor, respectiv low floor, degeaba ai low floor daca astepti cu tramvaiul imbarcat intr-o statie aflata la un semafor pana se face verde...In aceste conditii low-floor-ul devine inutil din acest punct de vedere...
0

Arata acest topic


  • (141 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • Ultima »

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi