Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#1981
Postat 16 aprilie 2015 - 16:15
#1982
Postat 16 aprilie 2015 - 18:56
#1983
Postat 18 aprilie 2015 - 16:28

#1985
Postat 24 aprilie 2015 - 12:38
Citeaza
Pentru a permite efectuarea unor lucrări de reparații la fațada Gării de Nord va fi nevoie de întreruperea energiei electrice a liniilor de tramvai din zonă în nopțile de 24 și 25 aprilie și 1 și 2 mai. În aceste condiții începând cu ora 23.20 tramvaiele de pe liniile 1 și 8 vor fi deviate de la stația Regele Carol (zona Iosefin) în Dâmbovița. Tramvaiele nu vor mai ajunge la Gara de Nord după ora 23.20 în 24, 25 aprilie și 1, 2 mai.
Călătorii care vor dori să ajungă la Gara de Nord vor avea la dispoziție un autobuz care va circula pe următorul traseu: staţia Regele Carol I – bv. Regele Carol I – Podul Muncii – str. Pop de Băseşti – str. Gării – bv. General Dragalina – bv. 16 Decembrie 1989 – P-ţa Mocioni – bv. Regele Carol I – staţia Regele Carol I.
#1986
Postat 24 aprilie 2015 - 17:39
Din nou, daca n-ar fi de plans, ar fi de rasul lumii...
Or fi astfel de exemple (negative) precum al nostru si prin alte parti ale Europei insa eu refuz sa fac comparatii cu astfel de exemple preferandu-le pe cele cu situatii normale, cu spatii aerisite in jurul garilor, mai ales ca suntem un oras de campie si nu unul inghesuit in vai muntoase...
#1987
Postat 24 aprilie 2015 - 22:24


#1988
Postat 24 aprilie 2015 - 22:44
#1989
Postat 24 aprilie 2015 - 22:56
#1990
Postat 25 aprilie 2015 - 00:43

Baietii s-au apucat de treaba !
Sent from my iPhone using Tapatalk
#1991
Postat 25 aprilie 2015 - 08:07
"De ce a trebuit emis acel anunt ca circulatia tramvaielor se modidfica dupa ora 23.20 cand la acea ora nu mai circula nici un tramvai? Dupa ace anunt s-ar putea crede ca Timisoara are transport de noapte pe cand nu e asa. Stiu ca mai e un tramvai care pleaca de la statia Meteo spre Gara CFR la 23.15 conform orarului RATT dar pe cine mai ia acel tramvai? Si asta e doar in cursul saptamanii pe cnad in weekend acel tramvai nu circula. Deci in weekend la 22.45 e ultimul tramvai. iar in anunt se spunea ca in weekend va fi schimbata circulatia tramvaielor noaptea. Deci un anunt doar ca sa fie, sa ne trezim asa? Cand la ora 23.20 nu mai circula absolut nici un tramvaui? Ce sa modifici? Cand la ora aia nu mai circula nimic?
#1992
Postat 25 aprilie 2015 - 09:17
Totusi sunt doua trenuri care ar trebui sa fie la gara T1 si T3 la 23:36 si 23:51. La acestea doua se refera comunicatul. Tie ti-ar placea sa trebuiasca sa ajungi la gara la ora aceea si sa nu intelegi de ce nu vine nici penultimul, dar nici ultimul tramvai de pe linia 1? Nu ai injura la greu ca nu ai fost anuntat?
#1993
Postat 25 aprilie 2015 - 17:29
Florin.B RATT, la 24 aprilie 2015 - 22:24, a spus:


Am exagerat cu cei "100 m". In realitate sunt vreo 70 pana-n statia de tramvai...

Poate n-am fost inteles in ceea ce vroiam sa scot in evidenta...Faptul ca tramvaiul trece razant pe langa cladirea garii, aproape ca-l freaca...Nu este nicidecum vina ratt-ului ci a idiotilor care au proiectat si aprobat construirea acestei aripi a garii. In acest fel strada a fost "stragulata" pe multe decenii de-acum incolo...Si spun astea NU in contextul acestei zugraviri ci, asa in general, o chestiune care ma deranjeaza de multi, multi ani de zile.
Iar la capatul celalalt al garii avem alta cladire care straguleaza trotuarul...Dar cum edilii nu umbla ca pietoni pe acolo, nu sunt deranjati...
#1994
Postat 25 aprilie 2015 - 22:44
#1995
Postat 25 aprilie 2015 - 23:18
#1996
Postat 26 aprilie 2015 - 11:26
Florin.B RATT, la 24 aprilie 2015 - 22:24, a spus:


Strict legat de asta primaria iubeste din suflet si pe altetea sa imperiala soferul...ca doar de aceea a desfiintat o trecere de pietoni logica si care exista de zeci de ani in fata fostului lacto-bar din Centru ...cel mai usor traseu spre statia mtc de tramvai pentru pietoni...dar doar nu vom incuraja transportul in comun...e mai misto sa punem garduri si sa plimbam oamenii prin 3 semafoare desigur nesincronizate...ca sa nu adoarma saracutii de conducatori auto la volan de plictiseala stand la semafoare. Oricum avand in vedere ca masina merge mult mai repede ca si un mtc sau ca si metoda "per pedes apostolorum"..normal ca trebuie incurajat traficul auto...fraierii care se misca pe jos au timp..
#1997
Postat 26 aprilie 2015 - 11:55
- tramvaie vechi
- high floor -> timpi de imbarcare mari
- semafoare stupide si sincronizate... ioc
- statii din 200 in 200 de m
- aglomeratie datorita mai multi factori
- grafice aiurea.
Pai intr-un astfel de caz, normal ca prefer masina, daca tot ajung mai repede decat cu MTC-ul si mai si economisesc mirosuri si imbulzeala.

#1998
Postat 26 aprilie 2015 - 12:10
BogdanTm, la 26 aprilie 2015 - 11:26, a spus:
Cand raportul pietoni-vehicule se schimba, adica sunt mai multe vehicule decat pietoni, eu zic ca si legislatia ar trebui schimbata ca atare.

Actuala legislatie a fost conceputa pentru un raport invers fata de cel de acum.
Pana si englezii (foarte conservatori) au scos din vechea legislatie obligativitatea ca in fata unui vehicul sa se deplaseze un antemergator (pe jos, desigur) care sa fluture niste fanioane.

...si ca sa fiu rau pana la capat si automotoarele cu 5-10 calatori, ar putea astepta la bariera, ca in vehiculele ce asteapta acum sunt de zece ori mai multe persoane.

#1999
Postat 26 aprilie 2015 - 17:08
#2000
Postat 26 aprilie 2015 - 17:10
BogdanTm, la 26 aprilie 2015 - 11:26, a spus:
Iti dau dreptate insa o corectie trebuie s-o fac...Lacto-barul era in sediul actualului McDonald's. Acolo (vis-a-vis de Catedrala) era un Express (impinge tava)...
cseh_17, la 26 aprilie 2015 - 11:55, a spus:
- high floor -> timpi de imbarcare mari
Pai intr-un astfel de caz, normal ca prefer masina, daca tot ajung mai repede decat cu MTC-ul si mai si economisesc mirosuri si imbulzeala.

Pai in Timisoara masina este mai rapida pentru ca asa s-a dorit sa fie, transportului in comun refuzindu-i-se "prioritatea" aproape peste tot cu cateva exceptii minore. Cel mai elocvent exemplu este LINIA 9...unde poti parcurge acel traseu mai repede cu bicicleta (daca ai vant din pupa) decat cu tramvaiul...
Legat de high floor, respectiv low floor, degeaba ai low floor daca astepti cu tramvaiul imbarcat intr-o statie aflata la un semafor pana se face verde...In aceste conditii low-floor-ul devine inutil din acest punct de vedere...