STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1501 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 16 aprilie 2015 - 21:53

Doresc sa va prezint inca o frumusete nemteasca numita Crocodilul :)
Imi plac in ambele variante (DB si OBB).
Si 2 video-uri cu ele:


4

#1502 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 20 aprilie 2015 - 19:07

Mecanicul, fochistul si locomotiva, cei mai buni prieteni :)

3

#1503 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 21 aprilie 2015 - 21:12

Ceva de pe melagurile noastre , mai exact locomotiva de Cluj in vizita la Timisoara cu IR Timisoara Nord - Iasi :

Imagine postataEA 729 with IR12838 by Vlad0012, on Flickr
6

#1504 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 22 aprilie 2015 - 00:15

Cum dam de mancare locomotivei, eficient.

2

#1505 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 23 aprilie 2015 - 21:26

Intr-un final am prins si eu "cantareata". :P
Fiind greva azi la DB, ea fiind privata, am prins si o filmare linistita.

Video
1

#1506 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 27 aprilie 2015 - 14:23

Moving Art

Una dintre cele mai performante locomotive CFR Călători va fi pusă la dispoziție artistului Carmen Nistor pentru a o picta cu simboluri tradiționale românești in proiectul Moving Art inițiat de artist. O vară întreagă locomotiva va străbate traseul București-Constanța, ducând Trenurile Soarelui pe Litoral. Apoi va ajunge în alte puncte turistice importante din România.
Cei care sprijină financiar prin parteneriae proiectul vor avea parte de o expunere considerabilă. Proiectul Moving Art are un potențial de dezvoltare cu proiecte creative pe termen lung.
Tic-tac, tic-tac! Sezonul estival incepe în weekendul viitor.
Haideti cu bugetele de publicitate să se dezmorțească la soare!

Haideți să punem arta pe roate!

https://www.facebook...?type=1&fref=nf
2

#1507 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 08 mai 2015 - 06:38

Drama navetistilor dintr-un oras din Timis: oamenii si-ar putea pierde locurile de munca

Situatie incredibila intr-un oras din judetul Timis! Peste 200 de oameni nu pot ajunge la munca, scoala sau facultate, din cauza operatorilor de transport, care au decis sa renunte la trenurile cu care faceau jimbolienii naveta.

Primarul din Jimbolia, Darius Postelnicu, sustine ca a facut tot ce i-a stat in putinta pentru a ii ajuta pe navetisti, insa nu are suficiente fonduri sa le puna la dispozitie autobuze.

Va reamintim ca de la jumatatea lunii aprilie niciun tren cu plecare din Timisoara Nord nu mai ajunge la Jimbolia, dupa ce contractul de acces pe infrastructura feroviara incheiat intre CFR Calatori si RCCF Trans SRL, pentru sectia Timisoara Nord – Jimbolia. 4 perechi de trenuri circulau pe acea ruta.

Potrivit primarului Darius Postelnicu, cei de la Regio Trans, care operau pe traseu, renunta de tot la contract.

„In 19 aprilie am aflat cu stupoare ca nu vor mai functiona si nu vor mai circula trenuri pe relatia Jimbolia – Timisoara si retur. Am incercat sa contactam regionala CFR, Consiliul Judetean si Prefectura Timis. Am fost rugati de catre Regionala CFR sa sunam la Regio Trans, am sunat, ne-au solicitat si ne-au rugat sa nu ii mai deranjam, deoarece au solicitat rezilierea contractului intre CFR si Regio Trans, sa ne adresam ministerului. Aceleasi indrumari le-am primit si de la Prefectura si de la CJ, am trimis adrese si la Ministerul Transporturilor. Nici pana la aceasta data nu am primit un raspuns in scris si nu stim nicio situatie”, a explicat primarul Jimboliei.

Mai mult decat atat, navetistii nu pot circula nici macar cu autobuze. Potrivit edilului-sef, Consiliul Judetean Timis are contract cu o firma de transport, insa aceasta nu-si trimite soferii pana la Jimbolia. Motivul? Nu e rentabil, sustine primarul.

„Ruta rutiera Timisoara – Jimbolia a fost concesionata de catre Consiliul Judetean catre Autotim, care nu-si onoreaza acest contract, pe motive financiare. Am rugat CJT sa ia masuri. Nu avem niciun raspuns, autobuzele se opresc undeva la Carpinis, daca nu ma insel. Ei spuneau ca nu le renteaza sa ajunga pana la Jimbolia, nu stiu exact care sunt datele contractuale”, a completat edilul.

Potrivit reprezentantilor Primariei Jimbolia, 230 de calatori fac naveta, zilnic, pe traseul Jimbolia – Timisoara. Municipalitatea a incercat sa rezolve cat de cat problema si a pus la dispozitia acestora un autobuz, dupa ce a facut apel la firmele din oras. Are doar 60 de locuri insa… Intre timp s-au terminat si banii adunati din sponsorizari, asa ca Primaria Jimbolia transporta cativa navetisti cu un microbuz de 19 locuri.

„Nu am avut prevazuti bani pentru aceasta achizitie si a trebuit sa apelam la societatile comerciale din Jimbolia, am facut asta din sponsorizari. Nu ne putem permite in continuare o astfel de cheltuiala, mai cu seama ca bugetul nostru a fost vitregit anul acesta. Am vrut sa trimitem si o scrisoare deschisa catre premierul Romaniei, sa aflam daca poate sa ne spuna dumnealui mai multe. Nici de la Prefectura si nici de la CJ nu am aflat nimic, ne-au indrumat sa sunam la minister. Vorbim despre dascali, despre copiii, studenti, navetisti”, a mai spus Darius Postelnicu.

Potrivit primarului Jimboliei, ar fi nevoie de 4.000 de lei pe saptamana pentru punerea in circulatie a unui singur autobuz. Care nu ar ajunge, evident.

„Autobuzul l-am eliminat, am intervenit cu microbuz de persoane de 19 locuri, cat ne permitem. Solicitarile ar fi foarte mari, trenurile erau mai multe. Daca luam alta firma si incheiem contract, s-ar putea sa fim amendati de Consiliul Judetean Timis. In 21 aprilie am depus ultima adresa la Consiliul Judetean Timis, pe noi ne intereseaza rezolvarea problemei, sa circule trenurile, dar nu am primit niciun raspuns…”, a conchis Postelnicu.

sursa: opiniatimisoarei.ro

Cum e posibila asa o situatie ? :eusa_think: Bine ca domnul bojin isi bate capul cu pista de biciclete spre Serbia dar nu il preocupa legatura unui oras destul de semnificativ cu Timisoara pe cale ferata sau auto.... :censored:
2

#1508 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 mai 2015 - 08:55

De pe urma pistei ies mai multe voturi decat cele 230 de la navetisti si la urma-urmei la asta se rezuma totul.
0

#1509 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 08 mai 2015 - 14:56

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 08 mai 2015 - 08:55, a spus:

De pe urma pistei ies mai multe voturi decat cele 230 de la navetisti si la urma-urmei la asta se rezuma totul.

Din pacate e adevarat..aveti perfecta dreptate. Dar TOTUSI..e un ORAS...si chiar o destinatie de tranzit spre granita. Dupa aceasta "logica" a CFR ne trezim intr-o zi ca nici spre Lugoj sau Caransebes nu vom mai avea legatura feroviara ... (bine, pe aceste orase le salveaza faptul ca geografic sunt pe magistrala spre Bucuresti)....oricum din cate stiam eu CFR asigura si un serviciu social...adica legaturi feroviare nu judecate strict dupa criteriul rentabilitatii. Interesant pe relatia spre Arad trenurile Regio merg cu cate 3 vagoane goale...de multe ori cu 30 pasageri in toate....si cu tractiune electrica cu o locomotiva de 5100 kw....acolo nu calculeaza costurile?
Ma intrista atitudinea...sau lipsa ei...din partea consiliului judetean pentru ca cel putin ipotetic si teoretic ar trebui sa faciliteze dezvoltatea oricarei localitati din judet..ori in conditiile aspre economice pe care le traversam...sa gonesti un investitor pentru ca nu asiguri variante de transport....si apoi venim la tv si plangeam ca somajul creste si nimeni nu investeste in zona....
0

#1510 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 mai 2015 - 17:29

E si asta un aspect al "capitalismului" prost inteles de niste fosti comunisti. Inainte se mai electrifica cate un sat, se mai tragea o canalizare sau gaz, se mai construia cate o linie ferata, etc. Acum, cica e dupa criteriul rentabilitatii... Vrei curent, gaz? Iti cumperi tu stalpii si cablul, la fel si cu teava de gaz. Vrei transport? Iti cumperi masina. :wacko:
3

#1511 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 18 mai 2015 - 20:26

Salutare!
De data aceasta am ales sa va arat cu totul ceva mai special si anume povestea celei mai mari locomotive articulate pe aburi din lume care a fost aleasa pentru restaurare de catre mama ei numita Union Pacific.
Este vorba despre renumita locomotiva Union Pacific 4-8-8-4 cunoscuta si sub numele de "Big Boy" cu numar de parc 4014 din clasa 4000.
Un video de ordin istoric prima oara:

Dupa care procesele pentru punerea in miscare a locomotivei cat si cateva idei despre ea:








Partea 1
1

#1512 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 18 mai 2015 - 20:27

Partea 2








1

#1513 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 18 mai 2015 - 20:27

Partea 3







1

#1514 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 18 mai 2015 - 20:28

Partea 4 si ultima






Sper sa va fi placut :) .
2

#1515 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 mai 2015 - 22:22

Foarte fain! Multumim!
0

#1516 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 31 mai 2015 - 18:29

De la vecinii nostri bulgari.
Merita fiecare secunda!

2

#1517 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 04 iunie 2015 - 19:22

Locomotiva pe aburi construita de la zero intre anii 1994-2008.
Este vorba despre LNER Peppercorn Class A1 60163 "Tornado"
Documentar BBC


Si un video cu ea alergand

3

#1518 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 iunie 2015 - 11:09

Citeaza

Grav accident de tren in judetul Timis. Noua persoane au fost ranite, iar mecanicul si-a salvat viata in ultima clipa

protv.ro
0

#1519 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 iunie 2015 - 15:37

Va prezint sezonierul 1992 Timisoara Nord - Mangalia la primele sale drumuri de anul acesta:



3

#1520 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 iunie 2015 - 17:04

Aveam impresia ca trenul vine dintr-o padure deasa cand colo trecea la 465 m distanta de Opera din Timisoara... :Facepalm_emote_gif:


Ma pune (din nou) pe ganduri acest lucru. O fi pitoresc peisajul dar totusi cred ca-i vorba de alte lucruri...


Imagine atasata: opera - timisoara.jpg
1

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi