S-a făcut deja cărare pe lângă pasaj.
Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE
#1502
Postat 29 martie 2015 - 21:50
Citeva poze de astazi si de la mine, imi pare rau ca nu am putut sa vad asa de bine retetarul produselor folosite de muncitori.
#1504
Postat 29 martie 2015 - 22:25
#1508
Postat 03 aprilie 2015 - 19:24
Un articol din Opinia Timișoarei:
Citeaza
„In 2 saptamani, va fi totul finalizat si in partea subterana. Restul e facut si chiar si finisajele sunt facute. Mai e putin de lucru, insa nu ne putem juca, nu are rost sa ne expunem. Asteptam acele temperaturi de 5 grade Celsius. Unii au inceput sa fabuleze vazand ca nu se finalizeaza, nu e nicio problema insurmontabila. S-a lucrat pe terenul din jur… s-au montat statiile de rezerva, s-au facut lucrarile de montaj care erau acolo, s-a aranjat si spatiul verde. Lucrarea va fi finalizata, vom face receptia ei in 2 saptamani dupa Pasti”, a mai spus Robu.
OT
Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 03 aprilie 2015 - 19:26
#1509
Postat 03 aprilie 2015 - 19:43
#1510
Postat 04 aprilie 2015 - 12:20
Insa, una peste alta, nu cred ca va fi cineva nervos peste 10 ani cand va citi in arhiva ca lucrarile s-au prelungit cu 6 luni sau un an de zile...Defapt, si noi daca cercetam arhiva pe unele obiective vechi, vom avea surpriza sa aflam ca si atunci apareau intarzieri sau abandonari la/de lucrari...Nimic nou sub soare...
Mutarea caii ferate de langa Catedrala prin Freidorf a "durat" peste 30 de ani, de la luarea deciziei in CL pana la executare. Decizia de mutare a fost luata in Austro-Ungaria inainte de 1900 si a fost infaptuita in Regatul Romaniei in 1932...
#1511
Postat 04 aprilie 2015 - 12:37
De aici incolo orice se mai face/optimizeaza (circulatie in pasaj, temporizare semafoare) vine ca un bonus.
Mie imi pare rau ca nu s-au largit trotuarele (mai ales pe Parvan, unde e trafic studentesc foarte mare) pe bulevarde unde e loc cat cuprinde.
Deasemenea, mi-ar fi placut sa vad indicatoare de directii ,,dintr-o bucata" (transversale), cum se gasesc pe autostrazi.
Aceasta postare a fost editata de fastardul: 04 aprilie 2015 - 12:39
#1513
Postat 17 aprilie 2015 - 20:14
#1514
Postat 17 aprilie 2015 - 21:18
#1515
Postat 18 aprilie 2015 - 14:11
Uitati ce zice un comentator: "Defapt situatia e alta, de cand s-a inceput excavarea BRD-ul a inceput sa se scufunde (din surse sigure) si pana nu se stabilizeaza fundatia lui (se injecteaza saptamanal beton in fundatie prin subsolul cladirii) pasajul nu se va deschide"
#1516
Postat 18 aprilie 2015 - 14:32
Acum nu ca nu as crede asa ceva ce zice omul in comentariu. Si eu de aici (UK) pot sa zic mult si nevrute, dar dupa mine trebuie sa vina si cu agumente, de ce oare se mai lucreaza in cladirea respectiva daca ea este un pericol (dupa mine) de a se prabusi.
Intrebarea este : Ati vazut careva ceva santier pe langa BRD ? Betoniere, constructori, camioane sa aduca materiale. orice altceva ?
Sper ca nu e asa mare secret incat sa se lucreaza in interiorul (Seifului) cladiri.
#1517
Postat 18 aprilie 2015 - 16:54
Asta inseamna ca la proiectarea sau la executia cladirii BRD s-au facut grave greseli de stabilizare.
Una peste alta, atat timp ca pasajul din piata LdV a aparut la mai mult de 15 ani dupa construirea cladirii BRD si nu este situat nici sub aceasta si nici la 10 metri de aceasta, orice legatura intre cele doua nu face decat sa confirme problemele de proiectare/executie ale cladirii BRD, nicidecum ale pasajului.
#1518
Postat 18 aprilie 2015 - 17:10
Totusi, povestea cu temperatura exterioara o mai pot crede doar cei de la gradinite, dar si ei sunt in vacanta acum.
#1519
Postat 18 aprilie 2015 - 17:53
#1520
Postat 18 aprilie 2015 - 18:28
La vreo 15 metri putem insa afirma ca se afla rampa de vest a pasajului.
Si da, povestea cu temperatura exterioara este doar pentru necunoscatori.
Cei din sistem vorbesc despre probleme de cash-flow ale contractantului general, despre care am scris si eu de mai multe ori.

Ajutor















