Despre troleibuze in general
#861
Postat 15 aprilie 2015 - 22:50
Pe tot traseul Torontal - 700 soferul care asculta muzica la casti satul probabil de zgomot cu mai mult de 30 - 35 km/h nu a mers... iar masina avea o "miscare" de parca avea rotile ovale...
Cum de a iesit masina asta in conditiile de mai sus pe traseu ?
#862
Postat 15 aprilie 2015 - 23:02
Lipsa de piese, lipsa de personal, lipsa de intretinere, lipsa de interes...

#863
Postat 15 aprilie 2015 - 23:07
#864
Postat 15 aprilie 2015 - 23:15
In tarile cu apa calda, cand un vehicul preuinta urmatoarele simptome, este retinut dimineata in garaj, iar daca intradevar se intampla ceva pe traseu, este retras.
Alta explicatie?
Nu am zis neaparat ca este vina celor din garaj, dar daca pe sofer il doaren pix, chiar nimeni nu verifica?
#865
Postat 16 aprilie 2015 - 09:38

Oricum, ca un supliment la cele scrise mai sus: troleibuzele vor beneficia de actuala statie ITP doar pentru ei, sa-si testeze troleibuzele (da, exista si platforme oscilante pentru depistarea jocurilor directiei sau puntii spate). Pentru statia ITP, vom avea o locatie noua, exact in continuarea halei bazei mixte. Deja s-au montat porti automate, s-a turnat șapa, s-a reparat acoperisul, etc.
#866
Postat 16 aprilie 2015 - 10:39
#867
Postat 16 aprilie 2015 - 12:29
#868
Postat 16 aprilie 2015 - 15:58
Adevarata problema a fost o anvelopa de pe partea dreapta fata care a fost inlocuita. Soferul despre care spuneti ca avea castile in urechi si nu merge cu o viteza mai mare de 30-35km/h a venit si a sesizat aceasta problema. Toate bucsele, pivotii, capetii de bara, rulmentii, telescoapele si tot ce tine de directie pe fata a fost verificat, iar adevarata cauza a problemei a fost cea mentionata mai sus.
#869
Postat 16 aprilie 2015 - 18:51
#870
Postat 17 aprilie 2015 - 00:28
Florin.B RATT, la 16 aprilie 2015 - 12:29, a spus:
Aici e deja vorba despre "Cuvant Contra Cuvant" Sunt super mega convins ca daca un sofer sesizeaza ceva defect, acesta reclama, dar daca dimineata soferul merge la munca si ii este pregatita masina sa iasa pe traseu, dar bine inteles ca soferul sesizeaza ca nu sa facut nimic la masina (Bus,Firobus nu cred ca conteaza poate sa fie si tramvai) si el refuza sa iasa pe traseu cine e devina ? .... Calatorii injura RATT-ul, Ratt-ul vine cu un comunicat care zici "ca SOFERUL este devina ca nu a vrut sa iasa pe traseu" calatorii se razbuna pe toti soferii (nu conteaza care) ca doar din cauza lor se intampla ca, calatorii nu ajung la munca sau eu stiu ce, si atunci ce se intampla? .. se intampla ca soferu de frica sa nu isi piarda locul de munca, iasa pe traseu cu ce i se da chiar daca unuii calatorii o sa il injure sau o sa ii faca reclamatie (Ratt-ul nu o sa le ia in considerare ca doar e "Culpa")
Cati specialisti oare sunt in Ratt ? (si nu numai in Ratt)
Stiu eu raspunsul : 1 om stie sa faca cel putin 5 specializarii.
P:S CULPA = Greșeală care constă în îndeplinirea neconformă a unei obligații sau în neîndeplinirea ei; greșeală care constă în săvârșirea unui fapt păgubitor sau pedepsit de lege.
#871
Postat 17 aprilie 2015 - 08:25
Specialisti ar fi, din moment ce au urmat un curs, au facut si practica 5 ani de zile supravegheati de cei de la Skoda si suntem acreditati (RATT-ul) sa facem reparatii Skoda (si Mercedes, chiar in perioada de garantie)
#872
Postat 21 aprilie 2015 - 19:57
Singura necunoscuta aici e daca problema a aparut pe traseu sau asa a iesit in garaj.
In seara asta pe 3020 (L18) mergea caldura... E OK avand in vedere temperatura de afara ? Dimineata la primele ore e OK insa in rest mi se pare curent consumat degeaba...
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 21 aprilie 2015 - 19:57
#873
Postat 21 aprilie 2015 - 20:46
#874
Postat 29 iunie 2015 - 19:13
#875
Postat 17 august 2015 - 10:45
#876
Postat 17 august 2015 - 11:15

#877
Postat 17 august 2015 - 12:49
#878
Postat 17 august 2015 - 13:22
#879
Postat 17 august 2015 - 13:44

#880
Postat 17 august 2015 - 13:58