Despre tramvaie in general
#2401
Postat 03 aprilie 2015 - 16:49
#2402
Postat 03 aprilie 2015 - 18:29
Poate folosi orice trseu, dar mai secundar. Nu o sa faca probe chiar prin fata catedralei.
#2404
Postat 03 aprilie 2015 - 22:39
Daca stai in statie pentru un 7, sau un 9, astepti pana vine unul din cele doua. Am patit asta si cu vagonul restaurant si asta chiar nu avea afisata nicio linie.
Azi lucram la panoul de la Balta Verde (il schimbam cu unul nou si o doamna foarte nervoasa (ca nu avea panou la dispozitie) ne-a intrebat in cat timp vine tramvaiul 10...
Probabil aceasi doamna ar fi vrut sa urce intr-un 2 daca prin absurd venea unul in statie.
Dupa ce panoul nou a devenit operational (2-3 minute), colegul meu, vazand ca doamna inca mai e in statie s-a dus si foarte politicos i-a spus ca 10-le vine in 6 minute, cum scria pe panou.
Tendinta in ultimul timp e sa nu conteze daca o salvare vine in 10 minute, dar total inacceptabil ca un panou sa nu functioneze 5 minute. E deja o chestiune de viata si moarte...
#2405
Postat 03 aprilie 2015 - 23:07
Multumesc.
#2406
Postat 03 aprilie 2015 - 23:40
#2407
Postat 04 aprilie 2015 - 12:33
#2408
Postat 04 aprilie 2015 - 13:08
#2409
Postat 04 aprilie 2015 - 13:29
NDY, la 04 aprilie 2015 - 12:33, a spus:
Nu neg aspectul asta, dar cred ca vezi si tu ca majoritatea "calatorilor" sunt... salbatici. Urca in primul mtc care vine, nu isi analizeaza imprejurimile, nu judeca, pur si simplu sunt manati de instinct. Nu stiu ce s-a intamplat cu lumea, dar cand eram eu mic, cand se deschideau usile la tramvai si vroiai sa cobori se facea un loc mare, lumea statea calma in semicerc si astepta sa cobori, azi cred ca singurul avantaj cand cobori este ca esti la inaltime si poate pari mai impunator pentru cel care vrea sa urce si astfel te lasa... dar nu tot timpul.
#2410
Postat 04 aprilie 2015 - 14:45
#2411
Postat 04 aprilie 2015 - 15:54
Citeaza
Dar cand eram eu ... mic ...
#2412
Postat 04 aprilie 2015 - 16:17
mile, la 04 aprilie 2015 - 15:54, a spus:
Asupra carui fapt vreau eu sa atrag atentia este ca nu a trecut asa de mult timp, iar din asta rezulta ca ori sunt eu un om mult prea conservator ori ca lumea se schimba mai repede ca inainte, ori mai rau... amandoua. Si cel mai absurd este ca trebe sa vorbim de civilizatie in contextul de mai sus, eu zic ca educatia si bunul simt ar trebuii sa ramana neschimbate indiferent de perioada istorica, ori noi desii mergem inainte cu tehnologia, ca si indivizi mergem inapoi.
#2413
Postat 04 aprilie 2015 - 22:24
Revenind, nu vroiam sa neg ce se intampla, doar spuneam ca de multe ori 9le vine foarte rar, si mai e si lumea obisnuita sa ia 4le (doar pe acolo intra/iese de pe traseu, oprind in toate statiile). Daca avea si afisajul pe linia 4...as tinde sa ii blamez pe cei care nu au schimbat afisajul (in cazul asta)
Aceasta postare a fost editata de NDY: 04 aprilie 2015 - 22:24
#2414
Postat 05 aprilie 2015 - 11:49
Fratilor, daca tramvaiul ala era in proba, PICA mana la Dorel daca lua naibii foaia cu linia 4, si o lasa doar pe cea cu proba? Astfel se evita orice confuzie...
Ma rog, pe de alta parte cred ca we are overreacting...
#2415
Postat 05 aprilie 2015 - 12:13
#2416
Postat 11 aprilie 2015 - 20:18
#2417
Postat 30 aprilie 2015 - 21:25
Starea hanselor e din ce in ce mai precara, pana acuma eu de exemplu nu am avut ocazia sa ma ranesc in tramvai din cauza ca ceva nu mai este ergonomic (m-am mai prins la usi dar la ce forta au le deschid inapoi lejer), dar ieri am avut nenorocul sa sa imi prind laba piciorului la o bariera, pentru ca eu urc repede scarile, din inertie mi-am smucit piciorul destul de urat, nu am patit mare lucru decat o julitura. Problema cu barierele, pe care am observato de ceva timp, este ca multe nu mai au nimic care sa le opreasca sa se tranteasca de scara, daca unii ati fost atenti barierele originale pe aceste tramvaie aveau acele puncte de prindere la un anumit unghi plus un mecanism simplu care le impiedica sa se tranteasca si pe langa asta o bucsa de cauciuc care sa fie ca un fel de amortizor in caz ca bariera "scapa". La multe tramvaie avem doar reparatii rudimentare, cred ca pot sa numar pe degete cate bariere mai sunt in starea originala.
Un alt aspect este a platformei de la artoculatie. Ieri si azi dimineata am avut ocazia sa merg cu 3466, prima parte a platformei e prinsa doar intr-un punct, astfel ca platforma se lasa cand se calca pe ea. Platformele acestea nu erau prinse in niste balamale pentru a nu fi taiate si resudate?
Ca incheiere, chiar nu se poate remedia acest aspect, nu cred ca sunt probleme asa de greu de remediat, chiar trebuie sa avem tramvaie care arata de parca a venit vatmanul si l-a luat de sub nasul mecanicilor care nu au avut timp sa puna toate piese la locul lor?
#2418
Postat 01 mai 2015 - 22:01

Ajutor











