veloTM by Viacor Engineering
#121
Postat 17 martie 2015 - 00:51
#123
Postat 17 martie 2015 - 08:54
#124
Postat 17 martie 2015 - 19:51
cseh_17, la 17 martie 2015 - 00:51, a spus:
Pai, banuiesc ca vor sa inceapa cu receptia sistemului si e clar ca nu pot spune ca bicicletele le vor aduce mai tarziu.
#125
Postat 17 martie 2015 - 20:12
#126
Postat 17 martie 2015 - 20:59
#127
Postat 17 martie 2015 - 21:48
O problema mai serioase este tipul de schimbator cu care sunt echipate. Atasez o poza cu o bicicleta Velib utilizata in Paris. Acelea sunt echipate cu schimbator in butuc, mult mai rezistent la ploaie/praf etc..
Din pacate am impresia ca s-a facut iarasi rabat la calitate pentru ca in Romania criteriul de baza la orice licitatie este pretul. Oare cand va prima calitatea si timpul de executie in fata pretului?
Aceasta postare a fost editata de maximus: 17 martie 2015 - 21:57
#128
Postat 17 martie 2015 - 22:45
#129
Postat 17 martie 2015 - 23:04
Doppler, la 17 martie 2015 - 20:12, a spus:
Si daca ar fi ce? Ar trebui si echipaje de interventie rapida, ca degeaba vezi pe unul cu gluga pe cap care iti demonteaza o piesa. Sincer si noi ne-am gandit la diverse scenarii de genul acesta si sunt curios care e solutia oferita de firma ce a executat proiectul.
@andrei_tm. Cred ca vom avea un atelier specializat
#131
Postat 18 martie 2015 - 06:48
Citeaza
Poate citesc cei care se ocupa de ele. Exista un sistem antifurt ieftin si eficient - folosirea unui cablu de frana. Partea "inchisa" se trece prin sistemul "quick release" iar capatul deschis se fixeaza cu suruburile prin care saua e prinsa de teava.
#132
Postat 20 martie 2015 - 08:06
#133
Postat 20 martie 2015 - 14:22
#134
Postat 20 martie 2015 - 15:46
#135
Postat 21 martie 2015 - 16:25
Poze de astăzi:
#136
Postat 21 martie 2015 - 19:22
#137
Postat 21 martie 2015 - 20:41
#138
Postat 30 martie 2015 - 14:08
#139
Postat 30 martie 2015 - 14:18
#140
Postat 30 martie 2015 - 17:30
Florin.B RATT, la 21 martie 2015 - 19:22, a spus:

Ajutor
















