Shopping City Timisoara & Dedeman 2 (finalizat)
#301
Postat 04 martie 2015 - 00:04
#302
Postat 04 martie 2015 - 00:46

#303
Postat 04 martie 2015 - 01:25
#305
Postat 04 martie 2015 - 10:53

Un clip nelistat, autor Eyecloud Romania :
integrat in articolul din tion:
Citeaza
Proiectul este diferit de ceea ce înseamnă mall în România, fiind un concept nou, folosit în vest, unul modular.
tion
#306
Postat 04 martie 2015 - 12:52
Citeaza
Ideea cu tramvaiul pana la mall in varianta propusa este una nefericita ca sa nu zic proasta. Si iata de ce?
Daca Linia 7 va face o "bucla" pana la mall (presupun ca ambele sensuri vor face acest lucru), atunci calatorii care n-au treaba cu Mall-ul vor pierde cel putin 10 minute cu aceasta abatere iar in cele 10 minute pierdute ar parcurge 3 statii cel putin din traseul actual, indiferent de sensul la care ne referim. Deci, nu cred ca acei calatori "nelegati" de mall sunt dispusi sa piarda aiurea in tramvai cele 10 minute si asta mai ales daca si coboara in primele statii de dupa Turist pe actuaul traseu...
Daca Linia 2 se prelungeste pana la Mall, asta inseamna inca 4 statii in plus fata de cap 2 Dambovita. De la Sinaia (Kuttle) pana la Mall pe linia 2 am avea 9 statii fata de 5 statii pe Linia 33 (care merge in linie dreapta), autobuz luat tot de la Sinaia, doar pentru comparatie...Deci, ar trebui sa fi "prost" sa mergi cu 2-ul "roata" in loc sa iei 33-ul in mod rectiliniu...
Varianta perfecta ar fi fost cu o linie de tramvai deviata la Sinaia spre Calea Sagului pana la Pod (bucla sub pod), linie care a existat candva pana prin '68-69 si desfiintata (scrie in "Istoria..." despre aceasta linie care deservea cartierul Fratelia la acea vreme) de minti bolnave . Doar in aceasta varianta linia de tramvai ar avea oarecare succes in deservirea mall-ului, Caii Sagului si a zonei Steaua...
Restul sunt bazaconii...
#307
Postat 04 martie 2015 - 13:43
Daca a aparut deja acea schita cu proiectul si se va face pe investitie privata, atunci nu cred ca se va opune primaria sau sa aiba pretentii ... deci aproape sigur, daca se va realiza, atunci va fi cu acea prelungire cu bucla in parcarea mall-ului.
#308
Postat 04 martie 2015 - 15:12
Oricum oprirea de acum de la Timisoara Sud e contraproductiva pentru ca e departe de autobuzele de sub pod de aceea nu prea e folosita.
Sint de acord cu afirmatia ca tramvaiul ocoleste, practic trebuie gindit si pe cine aduce la mol, din ce zone.
Si daca l-ar duce paralel cu calea ferata pina la linia 3, sa circule fara opriri si tot nu ar fi interesant.
Aceasta postare a fost editata de timis2: 04 martie 2015 - 15:15
#309
Postat 04 martie 2015 - 19:05
Aceasta postare a fost editata de Andy: 04 martie 2015 - 20:27
#310
Postat 04 martie 2015 - 19:49
#313
Postat 06 martie 2015 - 18:57
#314
Postat 06 martie 2015 - 19:36
Exista niste reguli stricte care le diferentiaza sau practic si magazinul Bega poate fi considerat un Mall mai mic?
Aceasta postare a fost editata de devizah: 06 martie 2015 - 19:36
#315
Postat 06 martie 2015 - 21:41
Citeaza
b : a usually large suburban building or group of buildings containing various shops with associated passageways
#316
Postat 06 martie 2015 - 21:42
#319
Postat 08 martie 2015 - 18:49

#320
Postat 08 martie 2015 - 21:43
