Shopping City Timisoara & Dedeman 2 (finalizat)
#281
Postat 01 martie 2015 - 13:06
Infrastructura din zona ar trebui, ca primaria, sa o considere prioritara, de altfel sa si laudat primarul zilele astea ca cei de la Nepi au toata sustinerea administratiei.
(Daca va fi nebunia/emulatia din unele zile ca la celalt mall, atunci vor fi probleme mari cu accesul. De altfel sa nu uitam ca in zona giratorului cu Ana Ipatescu si Bujorilor sunt probleme cu lipsa locurilor de parcare, fiecare parcand pe unde apuca. Crearea de statii mtc si taxi fara a fii si locuri de parcare)
#282
Postat 02 martie 2015 - 00:00
#283
Postat 02 martie 2015 - 11:49
#285
Postat 02 martie 2015 - 20:57
cstm, la 01 martie 2015 - 13:06, a spus:
Infrastructura din zona ar trebui, ca primaria, sa o considere prioritara, de altfel sa si laudat primarul zilele astea ca cei de la Nepi au toata sustinerea administratiei.
(Daca va fi nebunia/emulatia din unele zile ca la celalt mall, atunci vor fi probleme mari cu accesul. De altfel sa nu uitam ca in zona giratorului cu Ana Ipatescu si Bujorilor sunt probleme cu lipsa locurilor de parcare, fiecare parcand pe unde apuca. Crearea de statii mtc si taxi fara a fii si locuri de parcare)
Nu stiu ce volum de trafic ar putea sa preia aceasta strada, in conditiile in care pe portiunea de la viitorul mall pana la intersectia cu Fructelor se cam face slalom intre masini parcate in fata caselor, iar de la Fructelor la Ana Ipatescu se circula pe un singur sir (pe mijloc), intrucat o banda este ocupata de masini parcate pe carosabil (partea unde exista stalpisori pe trotuar) iar cealalta banda este partial ocupata de masini parcate pe trotuar si carosabil (nu exista stalpisori pe trotuar).
Accesul pe Ana Ipatescu spre Sagului este iarasi ingreunat de masinile parcate langa linia de tramvai, care ingreuneaza virajul la dreapta.
#287
Postat 02 martie 2015 - 23:36
Lucrezi pe acest santier?
#288
Postat 03 martie 2015 - 00:49
ccody, la 02 martie 2015 - 23:08, a spus:

Redimensionata (de Doppler




Pozele la rezolutia originala sint greu de urmarit chiar si pe un monitor de PC (poate pe unul FullHD se pot), de aceea este bine sa fie redimensionate, parca regulamentul prevede 800x600, eu le redimensionez darnic la 1200x900 (asta la factorul 4:3, la formatul de telefon mobil 16:9 se schimba evident inaltimea). Folosesc programul gratuit Shrink-O-Matic pentru ca pot trage multe poze selectate cu mouseul si le redimensioneaza la gramada simplu si rapid.
Clipul de astazi, camera a fost miscata cu trepied cu tot de vintul puternic (se simtea mai rau pe pasaj):
#289
Postat 03 martie 2015 - 10:18
Citeaza
Potrivit reprezentantilor Primariei Timisoara, investitorii sunt dispusi sa cotizeze cu peste 1 milion de euro pentru a le face viata mai usoara celor care vor dori sa viziteze noul mall. Practic, imediat dupa Turist va fi amenajat un sens giratoriu, iar o linie de tramvai sau chiar doua vor fi extinse pentru a ajunge fix in curtea noului mall.
...
Pentru a face accesul mai usor si soferilor, cei de la NEPI au in vedere si amenajarea unui sens giratoriu, imediat dupa Turist, la aproximativ 300 de metri. Totodata, e posibil sa fie amenajata si o strada noua care sa-i duca pe timisoreni in cartierul Steaua.
„Inainte de pod va fi un sens giratoriu, tot cu banii lor se va face. Eu am avut o discutie cu ei, apoi cu domnul primar, dupa care am fost la Directia Tehnica sa discutam variantele, sa nu incurcam cu absolut nimic traficul. Nu avem o varianta finala, dar sens giratoriu va fi in cele din urma. Se bateau putin cap in cap lucrurile intre linia de tramvai si sensul giratoriu, dar suntem increzatori ca vom gasi o solutie finala, sa fie bine si pentru municipalitate, dar si pentru investitori”, a mai spus Dragoi pentru opiniatimisoarei.ro.
Investitia in modificarea infrastructurii ar putea depasi bine suma de 1 milion de euro, insa investitorii de la NEPI sunt dispusi sa acopere cheltuiala din conturile proprii, tocmai pentru a avea cat mai multi clienti.
...
opinia timisoarei
#290
Postat 03 martie 2015 - 11:04
Asa e mio, cei din zona cunosc, cu siguranta, mai exact si mai multe probleme decat cele scrise de mine. Oricum e inghesuiala, strazi inguste si locuri de parcare putine.
Ca o lamurire la accesul rutier si al mtc, avem acest articol din OT, in care se mai precizeaza si prelungirea tramvaielor de pe linia 7 si/sau linia 2.
PS: oare cum se gandesc sa prelungeasca linia 2 din Dambovita???
Aceasta postare a fost editata de cstm: 03 martie 2015 - 11:15
#291
Postat 03 martie 2015 - 11:22
-nu lucrez pe acel santier, doar ca am prieteni care o fac.
-scuze pt rezolutia initiala, pe viitor o sa le prelucrez inainte.
Legat de structura mall-ului, se va mai lucra la ea pana la inceputul lunii mai. In acest moment 1/4 din ea nu este ridicata.Din estimarile lor, nu au cum sa-l deschida mai repede de inceputul lunii septembrie.
#292
Postat 03 martie 2015 - 11:25
cstm, la 03 martie 2015 - 11:04, a spus:
PS: oare cum se gandesc sa prelungeasca linia 2 din Dambovita???
Probabil o sa continue 2-ul pe traseul lui 7 si va avea capatul de linie la mall.
#293
Postat 03 martie 2015 - 13:04
Mai aspteptam si alte detalii din interior

PS: sper sa retina si colegul brioti ceea ce ai scris despre data deschiderii
#294
Postat 03 martie 2015 - 13:30

#296
Postat 03 martie 2015 - 20:15
#297
Postat 03 martie 2015 - 21:28

Iata si restul articolului:
Citeaza
opiniatimisoarei.ro
P.S. A fost mentionata sursa pozelor + link.

#298
Postat 03 martie 2015 - 23:31
Citeaza
Parca era vorba de mai putin.

#300
Postat 04 martie 2015 - 00:04
Citeaza
Am observat ca uitasem link-ul, l-am adaugat acuma.