Shopping City Timisoara & Dedeman 2 (finalizat)
#263
Postat 19 februarie 2015 - 02:18
Sursa: http://www.nepinvest...ion-h2-2014.pdf
#264
Postat 20 februarie 2015 - 16:50
Citeaza

De altfel, mall-ul de la Timisoara va fi ridicat in timp record. Potrivit reprezentantilor constructorilor, centrul comercial ar putea fi gata in prima jumatate a anului 2015. Se vehiculeaza ca termen de finalizare luna mai. Acesta va avea si un hipermarket, iar in vecinatate un magazin de bricolaj.
...
opinia timisoarei
Mi-a placut comentariul:
Citeaza
20 februarie 2015 la 11:16
Al dracu, astia cu mall-ul pot lucra! Numai la Michelangelo e vreme “nefavorabila”…
#265
Postat 20 februarie 2015 - 17:10

#266
Postat 20 februarie 2015 - 19:31
Iar acolo ar putea vedea ca la data estimata pentru deschidere este trecuta valoarea 2015 Q4.
#267
Postat 21 februarie 2015 - 10:18
Citeaza
SC DEDEMAN SRL
Calea Şagului nr.102, Calea Şagului nr. 100
lucrări de tip a) - Construcţii pentru comerţ şi servicii - Amenajare locuri de parcare pe teren privat.
cu primaria tm
#269
Postat 22 februarie 2015 - 21:28
#270
Postat 22 februarie 2015 - 21:59
#271
Postat 23 februarie 2015 - 22:50
Poze de astazi. Nu am filmat pentru ca nu era ceva interesant de filmat (macaralele din plan apropiat stateau).
#272
Postat 24 februarie 2015 - 16:25
Din pacate nu gasesc acum nimic care sa confirme...
#273
Postat 26 februarie 2015 - 09:35
Citeaza
SLEAM ALEX ADRIAN reprezentant al SC NEPI SEVEN BUSINESS MANAGEMENT SRL
CALEA SAGULUI
obtinere A.C. - Lucrari tip c)- Constructii pt. cai de comunicatie- Amenajare acces rutier principal din Calea Sagului la Centru Comercial DERMATINA TIMISOARA; nu poate fi utilizat pentru " amplasare totem H=30 m" intrucat propunerea facuta nu respecta prevederile Legii 185/2013 art.15
cu primaria tm
Citeaza
Reguli generale privind amplasarea mijloacelor de publicitate
Art. 15
(1) Amplasarea mijloacelor de publicitate este interzisă în următoarele situaţii:
a) în ariile naturale protejate de interes naţional şi internaţional, cu excepţia intravilanelor incluse în acestea;
b ) în spaţii verzi cu caracter ornamental sau cu valoare deosebită;
c) în locurile de joacă sau locurile de odihnă situate în zona blocurilor de locuinţe colective;
d) pe clădirile reprezentând sedii ale autorităţilor administraţiei publice locale şi centrale, precum şi ale instituţiilor publice, cu excepţia afişajelor care anunţă activitatea ce se desfăşoară în interiorul sediilor;
e) pe arbori;
f) pe zona carosabilă a străzilor şi a drumurilor, indiferent de categoria acestora;
g) pe obiectele de artă monumentală şi monumentele de for public;
h) pe monumentele istorice, cu excepţia firmelor care anunţă activitatea ce se desfăşoară în interiorul clădirii şi a mesh-urilor amplasate pe perioada efectuării lucrărilor de consolidare/restaurare în condiţiile prezentei legi;
i) pe clădirile aflate în stare avansată de deteriorare, în situaţia în care amplasarea mijlocului de publicitate afectează structura de rezistenţă şi/sau stabilitatea şi integritatea elementelor constructive şi decorative ale anvelopei clădirii;
j) în incinta şi pe elementele de împrejmuire a cimitirelor, lăcaşurilor de cult, a scuarurilor, parcurilor şi grădinilor publice;
k) în zonele în care a fost restricţionată sau interzisă publicitatea prin Regulamentul local privind amplasarea mijloacelor de publicitate;
l) în interiorul intersecţiilor şi al sensurilor giratorii, în spaţiul destinat circulaţiei autovehiculelor şi semnalizării rutiere, în zone în care desfăşurarea în condiţii normale a traficului ar putea fi perturbată;
m) pe parapetele şi/sau pereţii pasajelor rutiere subterane şi supraterane ori sub poduri;
n) pe stâlpii de susţinere a elementelor de semnalizare rutieră sau de circulaţie;
o) în zona de protecţie a autostrăzilor;
p) pe lucrările de artă care traversează drumul, pe portale cu semnalizare rutieră sau în soluţii independente autoportante în traversarea drumului.
(2) Se interzice acoperirea cu orice mijloc de publicitate a suprafeţelor vitrate ale clădirilor.
(3) Se interzice amplasarea şi utilizarea mijloacelor de publicitate sonore care pot tulbura liniştea publică, cu excepţia vehiculelor publicitare utilizate în condiţiile prezentei legi.
(4) Se interzice amplasarea mijloacelor de publicitate care prin formă, conţinut, dimensiuni şi culori în combinaţii specifice pot fi confundate cu mijloacele de semnalizare rutieră sau împiedică vizibilitatea acestora, precum şi a indicatoarelor de orientare şi informare.
(5) În situaţia în care pe faţada sau pe calcanul unei clădiri sunt amplasate mai multe mijloace de publicitate în afară de firme, acestea vor fi realizate în mod unitar, fiind obligatoriu de acelaşi tip şi de aceleaşi dimensiuni, fiind încadrate simetric pe faţada sau pe calcanul respectiv.
Detalii: http://legeaz.net/le...185-2013/art-15
#274
Postat 26 februarie 2015 - 20:01

#275
Postat 26 februarie 2015 - 22:48
Ca rezolvare as vedea 3 drumuri (in total 8 benzi) care pornesc din sensul girator: cele doua de la margina cu sens dublu cu o banda pe sens si cel din mijloc (asemenea celui existent) sens dublu cu doua benzi pe sens. Pe toata portiunea sa existe o delimitare clara a celor 3 drumuri, fara acces rutier intre ele. Astfel ar fi mai civilizata si intersectia cu strada Bujorilor, dar ar disparea zona verde din mijlocul bulevardului.
Oricum pentru normalitate ar trebui reamenajarea totala a portiuni precizate, a sensului girator si chiar a strazi Ana Ipatescu (incluzand amenajarea de locuri de parcare necesare zonei, statiile mtc si chiar repozitionarea liniilor de tramvai)
#276
Postat 26 februarie 2015 - 23:31

Nu zic ca nu e nevoie de sistematizarea zonei respective care arata extrem de... balcanic, dar asta ar trebui sa fie preocuparea primariei.
#277
Postat 27 februarie 2015 - 11:46
Daca nu se va face nimic cu siguranta vor fi probleme mari de circulatie. In timp ce Iullius mall este inconjurat de cai de acces, asta va avea doua (una de pe o straduta, momentan, cu sens unic si una dinspre blocuri).
Oricum sunt tare curios cum va fi gandita (improvizata initial), de catre primarie, infrastructura rutiera pentru a deservi noul mall.
PS: prin repozitionarea liniilor de tramvai ma refeream la mutarea lor pe mijlocul intersectiei, respectiv pe mijlocul strazii Ana Ipatescu. (un proiect mai amplu dar la un moment dat necesar pentru a fi realizat/reabilitat)
#279
Postat 27 februarie 2015 - 19:02
#280
Postat 01 martie 2015 - 11:32
cstm, la 27 februarie 2015 - 11:46, a spus:
Daca nu se va face nimic cu siguranta vor fi probleme mari de circulatie. In timp ce Iullius mall este inconjurat de cai de acces, asta va avea doua (una de pe o straduta, momentan, cu sens unic si una dinspre blocuri).
Oricum sunt tare curios cum va fi gandita (improvizata initial), de catre primarie, infrastructura rutiera pentru a deservi noul mall.
PS: prin repozitionarea liniilor de tramvai ma refeream la mutarea lor pe mijlocul intersectiei, respectiv pe mijlocul strazii Ana Ipatescu. (un proiect mai amplu dar la un moment dat necesar pentru a fi realizat/reabilitat)
Care ar fi a doua cale de acces, cea dinspre blocuri la care te referi ? Strada Gradinii cumva ? Eu n-am reusit sa-mi dau seama din planurile lor daca vor face o legatura cu aceasta strada.
Din cate stiu, exista un proiect mai vechi (auzeam zvonuri cam de pe vremea cand s-a reabilitat mare parte din linia de tramvai pe vremea lui Ciuhandu) pentru modernizarea strazii Ana Ipatescu si chiar a inclus-o Robu in lista de proiecte viitoare, dar nu stiu in ce masura este considerata o prioritate de catre Primarie pe termen scurt.