STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#1081 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 octombrie 2014 - 14:03

Accident intre un tramvai si un autobuz. 10 raniti, din cate se spune la tv.
0

#1082 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 26 octombrie 2014 - 18:52

Uzina de Reparaţii Atelierele Centrale

Linkul meu
2

#1083 Useril este offline   Romanul 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 16 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti

Postat 21 februarie 2015 - 07:28

RATB - radiografia unui mamut care abia isi mai trage sufletul
0

#1084 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 februarie 2015 - 10:26

Ciudat e ca vorbesc de sume enorme, (Oprescu vorbea chiar de un miliard de euro) dar tot o dau inainte cu tramvaiele produse de ei. Pai, la banii astia se face licitatie si se cumpara ceva performant, fara probleme. Nu de mult si-au luat 1000 de autobuze noi, dar mai vor 500... :uimit2: Parca si schema e prea stufoasa la peste 10.000 de angajati.
0

#1085 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 aprilie 2015 - 21:10

In caz ca v-a scapat. Imaginile sunt INCREDIBILE!

ATENTIE! Contine limbaj vicios!


2

#1086 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 aprilie 2015 - 22:04

Adevarul e ca "fumatoarea electronica" o cauta cu lumanarea. :rad_masa:
1

#1087 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 aprilie 2015 - 08:19

Cristi, ce titlu de tabloid ai tras ... :D Mai lipsea sa pui un VEZI AICI.

Ca idee: o doamna fumeaza o tigara electronica intr-un troleibuz (?) din Bucuresti. Un calator in varsta o apostrofeaza fara sa-si dea seama ca nu e vorba de o tigara reala. Se ajunge la injuraturi si lovituri. Toata lumea ramane cu impresia ca a avut dreptate in disputa ..
0

#1088 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 01 septembrie 2015 - 15:30

Veşti bune pentru Bucureşti! 100 de milioane de euro pentru tramvaie noi, dar nu cumpărate de la noi

Veşti bune pentru cei care folosesc mijloacele de transport în comun în Bucureşti. Nu doar că nu va fi scumpit biletul aşa cum doresc directorii RATB, mai mult, Primăria vrea să cumpere tramvaie noi.

Trei sferturi dintre vagoanele care circulă în aceste momente pe străzile Capitalei au peste 30 de ani.

Însă nu toate lucrurile decurg aşa cum ar trebui: primarul a anunţat că nu va cumpăra tramvaie produse la uzina Regiei de Transport, pentru că muncitorii nu pot produce mai mult de 4-5 pe an. Dar, problema este că un vagon achiziţionat din străinătate costă şi două milioane de euro, dublu faţă de cel autohton. Aşa că, Primăria trebuie să ia un credit uriaş.

sursa: www.presalibera.net
0

#1089 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 01 septembrie 2015 - 15:36

Deci chiar nu pot intelege rostul.. De ce naiba se bate fierul atat pe productia autohtona, cand aceasta si-a demonstrat incompetenta de N ori deja... :Facepalm_emote_gif:
2

#1090 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 septembrie 2015 - 08:56

Pai s-a explicat de atatea ori acest lucru...

Daca achizitia se face pe bani europeni, ar fi foarte bine ca acesti bani sa ramana in tara, la un producator intern de tramvaie. Din acest lucru ar decurge mult mai multe aspecte pozitive decat ne putem imagina asa la prima vedere...Dar daca judecam cu picioarele, le vom cumpara din strainatate si banii se vor duce acolo de unde au venit...

Eu nu-mi pot inchipui ca Zagrebul va cumpara vreodata tramvaie noi din strainatate atat timp cat au fabrica lor de tramvaie,...

De fapt, problema enuntata de primar ar fi productia scazuta la producatorul roman, de 5 tramvaie pe an, deci pentru 50 de tramvaie de exemplu ar trebui sa se astepte 10 ani de zile. Si asta daca producatorul nu produce tramvaie si pentru alte orase...


Insa eu sunt aproape sigur ca daca producatorul roman ar primi o comanda sigura si atat de mare de tramvaie, s-ar mobiliza si si-ar mari capacitatile de productie prin credite si astfel, in paralel, s-ar produce tramvaie si pentru alte orase din tara sau pentru export...

De altfel, nici un producator de tramvaie nu poate onora o comanda mare intr-un timp scurt, fie el si un an de zile...

Sunt curios in cat timp au fost livrate tramvaiele noi la Cluj sau Szeged, de la livrarea primului pana la livrarea ultimului?...
0

#1091 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 septembrie 2015 - 10:45

Perfect adevarat ce spui, doar ca nu avem un producator adevarat de tramvaie (parerea mea si nu mi-o schimba nici unul din evenimentele mai recente ;) ). Si daca am avea, pentru intern in mod sigur ar avea alte standarde, mult sub cele cerute la export.
2

#1092 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 septembrie 2015 - 10:50

Asta pentru ca in general suntem un popor neserios... :( ...incepand de la conducatori si pana la ultimul cetatean...
1

#1093 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 03 septembrie 2015 - 11:49

https://en.wikipedia.org/wiki/Pesa_SA

https://en.wikipedia...wiki/Pesa_120Na

https://pl.wikipedia...wiki/Pesa_Twist

... si sunt ferm hotarati sa livreze catre cat mai multe orase (inclusiv din Romania)...
0

#1094 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 03 septembrie 2015 - 15:21

Ele arata foarte bine. Dar cat costa unul?
0

#1095 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 septembrie 2015 - 17:04

Cam 1,3 milioane de euro e un Swing.
0

#1096 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 03 septembrie 2015 - 18:24

1.5 Mil Florine Imagine postata
0

#1097 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 03 septembrie 2015 - 20:11

In realitate e ceva mai scump, dar la Cluj au scazut puternic pretul, stiind ca Astra e disperata sa sparga gheata (cei de la PESA au depus la comisia de licitatie solicitare pentru garantarea achizitiei ferme a 12 bucati, pentru ca la randul lor au negociat cu furnizorii la sange, fiind fortati, astfel, sa cumpere mai mult si sa-si faca stoc de componente, ceea ce nu se obisnuieste, dar solicitarea le-a fost respinsa - totusi, au mers mai departe la risc si si-au cam luat teapa, ba nici banii pe primele doua nu si-i prea primeau, fiind nevoiti sa amane livrarea vagoanelor 3 si 4). Deci, cam 1,6-1,7 milioane de euro ar fi pretul corect.
1

#1098 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 septembrie 2015 - 21:54

Pretul vehiculat si de care am auzit si eu, adica cel de 1,3 mil. €, e posibil sa fi fost fara TVA, ca nu se specifica niciunde asta. (oricum, TVA-ul difera, in functie de tara)
0

#1099 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 04 septembrie 2015 - 02:02

Cluj: 1,47 mil. euro
Sofia: 1,7 mil. euro
Fara TVA.
0

#1100 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 septembrie 2015 - 09:57

Cica pentru Budapesta doreau sa ofere o varianta bi-directionala (clar mai scumpa) pe la 8 milioane de zloti (cam 1,9 mil. €), dar s-au retras de la licitatie la vremea respectiva (2013)

Pentru Varsovia au castigat licitatia (in fata CAF si Solaris) in 2012, cu oferta pentru un bi-directional de 32,5 metri lungime, la 2,6 mil. dolari.
0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi