Linia Expres 7
#921
Postat 03 februarie 2015 - 21:49
#922
Postat 03 februarie 2015 - 22:03
#923
Postat 03 februarie 2015 - 22:10
#924
Postat 03 februarie 2015 - 22:17
Dar 1 sau 2 minute, la un grafic care oricum nu se respceta....
#926
Postat 04 februarie 2015 - 13:12
Florin.B RATT, la 03 februarie 2015 - 22:10, a spus:
Calatorii cer..si graficele se modifica din creion...stand la birouri cu clima si caldura...si fara sa se oboseasca nimeni sa verifice pe teren daca se pot respecta...dar sesizarea a fost rezolvata favorabil...si totul cade in capul bietilor soferi care "nu respecta graficul"...yupiii...avem si justificare legala deci ne-am scos....suntem acoperiti..sau vorba lui Dem Radulescu..."noi lucram legal...intotdeauna legal"....oricum daca nu ar exista forumul si bunavointa domnului Florin...multe ar arata si mai rau decat acum.......dar o mana de entuziasti e greu sa suplineasca o armata de indiferenti.... off topic...intradevar panourile de afisaj sunt o faciliate pentru calatori..dar facicilitatea a fost platita din greu din bani publici precum si SAS.....si nimanui nu ii convine ca acesti bani sa se duca...pe apa sambetei. Sunt perfect constient ca fara efortul domnului Florin si fara rapoartele de eroare venite voluntar...lucrurile ar fi muult mai rele...
#927
Postat 04 februarie 2015 - 14:09
BogdanTm, la 04 februarie 2015 - 13:12, a spus:
Stai putin ca iar s-a inteles gresit...
In China, am vazut o solutie duala pentru iluminat stradal, adica pe langa panouri votovoltaice aveau si o mica turbina eoliana (vantul bate si noaptea
#928
Postat 04 februarie 2015 - 14:26
Parcul a fost reabilitat acum ceva ani buni, cu sponzorizarea Petrom.
#930
Postat 04 februarie 2015 - 16:10
Linia Expres 7 de cand m-am mutat la sectia autobuze si pana la plecarea mea de la RATT a fost o linie de formula 1, in special sambata cand sa scos un autobuz si au ramas 2 autobuze pe linie. Apropo dimineata si dupa-masa-seara o tura intreaga avea 50 de minute impartit la 2 vine 25 de minute pe jumate de tura din care 22 de minute de cu tot cu statii si restul de 3 minute stationat la capat. Va invit cu masina mica sa porniti cronometrul de la capat de la abator si mergeti spre posta mare cu viteza de 40-45 de km la ora si la Traian grozavescu opritil ca sa vedeti cate minute va arata si la intoarcere spre abator faceti si statii sa vedeti cate minute va iese pana la abator.
Am uitat sa spun ca jumate din traseul liniei E7 este limitat la 30 la ora, deci soferii de autobuz nu respecta regulile de circulatie si ca sa mai adaug inca ceva de la liceul auto pana la abator drumul era sau inca este de toata jena de te scutura si cazi jos de pe scaun daca mergi mai tare de 30 de km la ora si da sunt soferi care merg cu 60 -65 pe orice fel de drum doar ca sa respecte graficul de circulatie, nu vreau sa mai adaug ca unele sa nu zic majoritatea dintre autobuze au defectiuni la frane si totusi se circula cu 60-65 km la ora fara nici o problema.
Cruntul adevar despre grafice sa adeverit pe linia 40 unde sau taiat 2 statii din cauza ca nu sa vrut acorda alea 5 minute in plus care se pierd cu intrarea/ocolirea MALL-ului si timpul care se pierde pe portiunea Popa Sapca dus intors.
Deci Traiasca RATT.
Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 04 februarie 2015 - 16:20
#931
Postat 04 februarie 2015 - 16:12
#932
Postat 04 februarie 2015 - 16:28
dAImon, la 04 februarie 2015 - 16:12, a spus:
Cu cate maini teai tinut de cate bare din autobuz daca zici ca erau 10 minute ? Asa puteam si eu sa merg cu autobuzul si la posta mare la capat cand deschideam usile cadeau toti jos din autobuz ca si cartofii dintrun sac.
Si daca am deschis subietcul sa stii ca sunt soferi la care stai pe scaun si te tii de bara si tot aluneci de pe scaun in schimb la troleibuze nu prea se poate merge tare ca nu avem retea de alimentare modernizata, daca ar fii asa modernizata macar ca in ungaria va asigur eu ca ar merge si troleibuzele cu viteza maxima doar ca sa respecte graficul de circulatie.
Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 04 februarie 2015 - 16:35
#933
Postat 18 februarie 2015 - 02:58
#934
Postat 18 februarie 2015 - 12:04
Sa zicem ca s-a intamplat ceva cu autobuzul respectiv. Cum te gandesti ca ai putea fi anuntat la ora 12 noaptea, mai ales intr-o statie care nu are panou?
#935
Postat 18 februarie 2015 - 13:10
Florin.B RATT, la 18 februarie 2015 - 12:04, a spus:
Sa zicem ca s-a intamplat ceva cu autobuzul respectiv. Cum te gandesti ca ai putea fi anuntat la ora 12 noaptea, mai ales intr-o statie care nu are panou?
Am ajuns in statie la 23:30 deci mai erau 6 minute pana sa soseasca
Au trecut o gramada de troleibuze care se retrageau dispecerul cred ca putea trimite o rezerva in locul lui daca sa defectat sau sa intamplat alceva cu el sau cred ca putea trimite un trolebuz care sa mearga pe diesel pana la FZB asa a trebuit sa iau un taxi sa ajung mai repede acasa altfel faceam aproape 2 ore pe drum si tot eu sunt in paguba
#936
Postat 18 februarie 2015 - 13:36
Din pacate la ora aceea nu mai aveai nici pe linia 3 nimic.
#937
Postat 18 februarie 2015 - 13:39
Florin.B RATT, la 18 februarie 2015 - 13:36, a spus:
Din pacate la ora aceea nu mai aveai nici pe linia 3 nimic.
Da stiu ca pe 3 nu mai era nimic
Nu puteti afla deloc ce sa intamplat?Nici la dispecer?
#938
Postat 18 februarie 2015 - 13:55
#939
Postat 18 februarie 2015 - 14:06

Ajutor









