STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1421 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 12 ianuarie 2015 - 01:08

Combinatia a fost perfecta, peisaj de iarna, imagini filmate din vagon (noroc ca era deschis spre locomotiva) si din locomotiva. :coolspeak:

Pina si vagoanele erau ornate de Craciun cu ghirlande.

Viteaza este incredibil de mica... :eusa_think:

Foarte interesant, trenul trece pe strazi, pe linga garduri...


Rusii au gasit o metoda eficienta impotriva celor care ignora barierele si semnalele luminoase:


1

#1422 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 18 ianuarie 2015 - 09:33

Filmat ieri, linga Otelec, la plimbarea pe pista de biciclete:



Nu este slow motion, chiar asa de "repede" mergea...
2

#1423 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 18 ianuarie 2015 - 10:32

Daca-i vorba doar de o restrictie de viteza pe pod, atunci treaca-mearga dar daca circula cu aceasta viteza pe intreg traseul, atunci este clar de ce lumea va parasi aceasta linie de cale ferata...

Mai bine cu bicicleta pe dig decat cu acest tren!.... :rad:
0

#1424 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 ianuarie 2015 - 10:41

Poate scopul e sa urce si sa coboare lumea din mers, sa nu mai opreasca in toate haltele. :04:
0

#1425 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 ianuarie 2015 - 10:52

Pe linia Ionel - Carpinis, viteza maxima cu care circula trenurile este de 30 km/h. Pe acel pod este o restrictie de 10 km/h. Cu toate ca viteza este mica, lume inca merge cu trenul. Am mers cu acest tren intr-o zi de sambata (parca) si avea destul de multi calatori. In zilele de scoala, trenul este plin. Daca va intereseaza, am postat un reportaj complet cu aceasta linie aici.

Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 18 ianuarie 2015 - 11:03

1

#1426 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 18 ianuarie 2015 - 11:24

Da, am parcurs reportajul!

Inca nu-mi dau seama unde ne indreptam cu soselele insa cu calea ferata ne indreptam spre lumea a trei-a. Este trist sa vezi cum aceste linii locale sunt lasate in voia timpului si a nepasarii umane...

Ce-am avut si ce-am pierdut...Este clar ca societatea trebuie sa progreseze insa ea poate progresa impreuna si cu calea ferata, nu marginilizand-o, trimitand-o catre pierire... :Facepalm_emote_gif:
2

#1427 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 18 ianuarie 2015 - 13:42

Aceasta este o linie secundara si este ignorata, trist este ca dupa 1990 si de la Timisoara la Bucuresti viteza trenurilor a tot scazut pentru ca nu se fac lucrari de intretinere.

Poze de la podul Otelec:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 08.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 09.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 10.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 11.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 12.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 13.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 14.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 15.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 16.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 17.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 18.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 19.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 20.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 21.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 22.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 23.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 24.jpg
  • Imagine atasata: Otelec - Pustinis - 2015.01.17 - 25.jpg

6

#1428 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 19 ianuarie 2015 - 12:39

Citeaza

Deşi multă lume nu ştie, una din cele mai de amploare lucrări de infrastructură din ţară datează din 1929 şi este tunelul de la Teliu, care măsoară 4.369,5 metri lungime. Construit cu gândul că va lega oraşele Braşov şi Buzău, apoi Ardealul de Dobrogea, acesta e acum folosit doar de câţiva localnici navetişti pentru a ajunge la Întorsura Buzăului sau de puţinii turişti care ajung în zonă.

Construcţia pasajului care deserveşte linia de cale ferată către Întorsura Buzăului a început în jurul anului 1920, din ambele capete şi era considerat un proiectul extrem de îndrăzneţ pentru acele timpuri, cu o investiţie de 100 de milioane de lei şi cu implicarea unei companii germane, a cărei conducere a hotărât ca lucrările să fie dirijate de iniţiatorul proiectului, inginerul Colţână şi de un neamţ.

Imagine postata
...

Din cele povestit de-a lungul anilor de martori, Colţână s-a urcat pe o scenă amplasată la intrarea în tunel, a tăiat panglica inaugurală, iar apoi, într- un gest ce ar fi trebuit să simbolizeze conectarea tunelului la energie electrică, a unit două fire. “S-a făcut flamă, iar inginerul a căzut secerat! Toată lumea ştie!”, ne-a spus serios Gabriel, căruia bătrânii i-au povestit că de-a lungul anilor fantoma inginerului ar fi fost văzută plimbându-se prin tunel.


Mai mult: http://www.libertate...l#ixzz3PGK9qGdx


Din primul articol nu am observat ca tunelul a fost construit pentru linie dubla:

Citeaza

Construit intre 15 Iulie 1924 si 30 Septembrie 1928, tunelul, ce a ramas pana in prezent cea mai ampla lucrare de acest tip realizata in Romania, a fost sapat manual de lucratorii angajati de antrepriza germana Julius Berger Tiefbau A.G. - Berlin. Realizata folosind o serie de solutii tehnice vizionare, aflate cu mult inaintea perioadei istorice in care se gasea Romania acelor ani (gabarit pentru linie dubla, electrificata), grandioasa lucrare de arta este foarte putin utilizata, fiind strabatuta, in fiecare zi, de doar cateva trenuri - automotoarele ce asigura cursele de calatori intre Brasov si Intorsura Buzaului - locul unde indrazneata idee a unei noi cai ferate transcarpatice s-a oprit definitiv.

brasovultau
3

#1429 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 19 ianuarie 2015 - 13:33

Carpinis - Ionel viteza maxima de circulatie este de 30km/h dar din halta Cetatuia pana in Ionel si inapoi este limitare permanenta de viteza de 20km/h cu acea restrictie peste pod de 10km/h care nu ar mai trebui sa existe deoarece traversele problema au fost inlocuite.
0

#1430 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 ianuarie 2015 - 19:55

Vezi postareaandrei_tm, la 18 ianuarie 2015 - 10:52, a spus:

Pe linia Ionel - Carpinis, viteza maxima cu care circula trenurile este de 30 km/h. Pe acel pod este o restrictie de 10 km/h. Cu toate ca viteza este mica, lume inca merge cu trenul. Am mers cu acest tren intr-o zi de sambata (parca) si avea destul de multi calatori. In zilele de scoala, trenul este plin. Daca va intereseaza, am postat un reportaj complet cu aceasta linie aici.



Acele vagoane de cereale, sunt trase si uitate, sau chiar folosite? :eusa_think:
0

#1431 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 ianuarie 2015 - 23:20

Vezi postareacseh_17, la 19 ianuarie 2015 - 19:55, a spus:

Acele vagoane de cereale, sunt trase si uitate, sau chiar folosite? :eusa_think:


Daca te referi la cele din Carpinis da, sunt folosite...

In reportaj inainte de poza cu vagoanele este poza cu iesirea din Carpinis, prima linie duce spre Siloz, a 2-a spre Jimbolia si linia pe care era automotorul e cea spre Ionel. Se vede ca linia spre siloz mai e circulata sporadic. Vagoanele par a fi ale GFR.
0

#1432 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 21 ianuarie 2015 - 11:01

Citeaza

206/20.01.2015
Ion Simu - Alexandru pentru CNCF "CFR"SA-SRCF TIMIŞOARA
AVRAM IMBROANE Km 569+582
obtinere A.C. - Lucrari tip c)- Constructii pt. cai de comunicatie- Modernizare trecere la nivel cu calea ferată, linia CF 100, la Km 569+582


Citeaza

148/14.01.2015
ION SIMU-ALEXANDRU pentru CNCF "CFR"SA-SRCF TIMISOARA
Statiile Timisoara Nord si Ronat, Km 2+064
obtinere A.C. - Lucrari tip c)- Constructii pt. cai de comunicatie- Modernizare trecere la nivel cu calea ferata , linia CF 218, Km 2 + 064


cu primaria tm
0

#1433 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 21 ianuarie 2015 - 13:11

:up_arow: Se pare ca este vorba de trecerea dintre Rosetti - Banul Udrea din Ronat...
0

#1434 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 ianuarie 2015 - 18:18

Manevrele mocăniței în Brad:


5

#1435 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 25 ianuarie 2015 - 21:37

Interesant. Pe linga faptul ca vedem cum intoarce trenul gasim si explicatia de ce in clipul anterior locomotiva mergea cu spatele. :coolspeak:
0

#1436 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 ianuarie 2015 - 23:50

Mulțumesc! Când am ajuns la capătul traseului, mă tot întrebam cum vor muta locomotiva dintr-un capăt în celălalt al trenului, pentru că era un singur macaz în zonă. Nu mă gândeam nicio secundă că vor trage vagoanele cu un furtun.

Ca o curiozitate, linia pe care a intrat locomotiva are ecartament dublu, îngust și normal, și duce spre zona gării mari din Brad.
0

#1437 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 02 februarie 2015 - 02:23

Citeaza

Comisia Europeană a aprobat acordarea unei sume de 220 de milioane de euro din Fondul de Coeziune pentru achiziţia a 42 de trenuri în Ungaria, potrivit unui comunicat al Executivului comunitar.

Proiectul va îmbogăţi calitatea, siguranţa şi predictibilitatea sectorului public de transport, ajutând la trecerea unei părţi din traficul rutier către cel de cale ferată, cu beneficii pentru mediu, se mai arată în comunicat. Proiectul trebuie terminat până la finele acestui an.

„Investiţia este un bun exemplu despre cum politica regională poate contribui la modernizarea transportului pe calea ferată, asigurând în acelaşi timp pasagerilor condiţii de siguranţă, sustenabilitate şi de protecţia mediului“, a declarat Corina Creţu, comisar european pentru Dezvoltare Regională.

Suma este acordată prin programul de Transport, axa „Îmbunătăţirea transportului public urban şi suburban, prin dezvoltare prietenoasă cu mediul“. Întregul proiect valorează 260 de milioane de euro, din care contribuţia Bruxelles-ului este de 221 de milioane de euro.
...
Acestea vor avea aer condiţionat, internet wireless, sistem de informare audio-vizuală pentru pasageri şi podea joasă, cu facilităţi de urcare şi coborâre pentru persoanele invalide sau cu probleme locomotorii.

Citeste mai mult: adev.ro/nj3qh6

0

#1438 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 februarie 2015 - 10:10

Prezentare vagoanelor mocăniței de la Brad:


4

#1439 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 februarie 2015 - 19:48

Diesel Power - LDE 2100

La 0:55 este oprita temporar incalzirea (locomotiva "furnizeaza" 1500 v catre vagoane si poate duce o sarcina de ~400kw) - se vede clar cum motorul revine la relantiu - multi mecanici fac acest lucru pentru a avea mai multa putere disponibila la demaraj dupa care o recupleaza.

Fumul are 2 cauze - motor inca rece / consum ulei.


3

#1440 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 februarie 2015 - 20:06

Scuze pentru off topic: asa faceau si soferii de Tico echipat cu AC. Decuplau AC-ul daca aveau de efectuat o depasire mai in forta. :rad_masa:
1

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi