Pista de biciclete Timisoara - frontiera Serbia Programul IPA: România –Serbia, din fonduri UE. const: Coniz Romarg
#161
Postat 21 ianuarie 2015 - 13:29
#162
Postat 10 februarie 2015 - 10:59
Citeaza

...
In luna martie, atunci cand va fi inaugurat oficial traseul, va avea loc si un CONCURS intre biciclisti, cu premii. Totodata, timisorenii care nu detin inca biciclete isi vor putea inchiria vehicule pe 2 roti chiar de la iesirea din Timisoara.
“Mai trebuie sa achizitionam cam 40 de biciclete, asa este proiectul facut. Acestea vor putea fi inchiriate din Timisoara, vom amenaja o statie chiar la inceputul pistei. Atunci cand vom inaugura oficial traseul va fi si un concurs pe pista, pentru biciclisti de diferite categorii, cu premii”, a declarat, pentru opiniatimisoarei.ro, Luci Ervin, directorul Administratiei Bazinale de Apa Banat.
Pista de biciclete are 37 km, incepe din Timisoara si continua de-a lungul raului Bega, pe coronamentul digului de aparare impotriva inundatiilor, pana la frontiera cu Serbia. Desi pista nu este inca data in folosinta oficial, numerosi biciclisti se bucura deja de placerea de a pedala intr-un mediu natural, nepoluat si sigur.
...
#163
Postat 10 februarie 2015 - 15:08
Interesanta ideea cu acel concurs de la inaugurarea pistei.

#164
Postat 10 februarie 2015 - 15:35

Sunt curios, cum se va putea legitima un biciclist la vamesul sarb, in apropierea granitei, in caz ca se va aventura accidental pana la capatul traseului.

Apele Banat cumpara 30 de biciclete pentru pista ce leaga Timisoara de Serbia
Citeaza
Sursa: TiON
#165
Postat 10 februarie 2015 - 17:43
Chagall, la 10 februarie 2015 - 15:35, a spus:

Sunt curios, cum se va putea legitima un biciclist la vamesul sarb, in apropierea granitei, in caz ca se va aventura accidental pana la capatul traseului.

Apele Banat cumpara 30 de biciclete pentru pista ce leaga Timisoara de Serbia
Sursa: TiON
Cu pasaportul

#166
Postat 10 februarie 2015 - 20:03
Citeaza
#167
Postat 18 februarie 2015 - 20:29
O filmare a utilizatorului Sorin Pop găsită pe YT:
Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 18 februarie 2015 - 20:29
#169
Postat 19 februarie 2015 - 11:33
Aceasta postare a fost editata de vicente: 19 februarie 2015 - 14:25
#170
Postat 19 februarie 2015 - 15:13
Pacat ca este o idee buna, dar unii si-au batut joc de ea.

Sunt curios cum arata pista de biciclete de la Salonta. Ca, de la frontiera se poate merge prin Ungaria pe pistele special amenajate (exemplu).
#171
Postat 21 februarie 2015 - 22:24

Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 21 februarie 2015 - 23:43
#173
Postat 22 februarie 2015 - 00:51
#174
Postat 22 februarie 2015 - 08:34
#175
Postat 22 februarie 2015 - 10:13
#176
Postat 22 februarie 2015 - 11:11

Tot un considerent de ordin tehnic: o camera IP cu leduri IR pentru iluminare noaptea consuma 1A la 12V, sau chiar mai mult. Un panou de afisare in statie consuma in jur de 300-400 mA la 12V si am avut probleme serioase, care au dus la luarea unor masuri extreme (legare la iluminat public, sau chiar renuntarea si alimenterea la reteaua de semafoare), deci suprafata unor panouri pentru camere ar trebui sa fie cel putin dubla fata de ce avem noi. Desigur, vara totul va fi bine si frumos, dar iarna... "Iarna nu-i ca vara"

Mai in gluma mai serios, poate o solutie ar fi o patrula de politisti pe biciclete, scutere, biciclete electrice, segway. Acestia ar putea si interveni pe loc in diverse cazuri, nu ca unul care sta la un monitor la kilometri distanta.
#177
Postat 22 februarie 2015 - 11:56

Cred ca nici in Africa in saracia saraciilor nu se fura ca la noi...
#178
Postat 22 februarie 2015 - 12:35
#179
Postat 22 februarie 2015 - 17:14








Mai are rost că cei cu scutere își fac de cap pe pistă? Mai are rost să spun că șoferii găsesc „portițe” pe care să urce pe pistă?


Mai are rost să spun că bornele kilometrice nu mai sunt la locul lor? mai are rost să spun că săptămânal sunt rupți stâlpi reflectorizanți?



Mai are rost să vă arată gunoaiele de la intrarea în oraș? Ce părere își vor face sârbii care vor veni la Timișoara cu bicicleta despre orașul nostru?




#180
Postat 25 februarie 2015 - 17:43
Citeaza
Bojin despre soferii care intra pe pista de biciclete de pe malul Begai: Asa suntem noi, romanii
În timp ce în birourile autorităţilor locale din Timiş şi din Serbia se discută despre potenţialul turistic al canalului Bega, în realitate timişorenii sunt sideraţi de modul în care arată pista de biciclete de pe teritoriul municipiului, iar maşinile intră aproape zilnic pe pista construită în afara Timişoarei, spre Serbia. Preşedintele Consiliului Judeţean Timiş, Titu Bojin, dă vina pe caracterul pur... românesc, al unora.
(...)
„Pista de biciclete care a fost realizată de către Administraţia Bazinală Banat, cu participarea Consiliului Judeţean Timiş şi a primăriei Zrenianin este făcută, cred eu, pe toată suprafaţa în modul în care a fost proiectată. Este binevenită, sper să se facă recepţia finală în acest an şi să se încheie proiectul inclusiv prin cumpărarea bicicletelor care vor fi puse la dispoziţia celor care vor să le închirieze. (...)Aşa suntem noi, românii, în loc să respectăm un lucru bun făcut – pista de biciclete – care e făcută pentru biciclete nu pentru maşini şi pentru camioane, noi apoi spunem că nu e bine făcută. Va trebui să elaborăm un regulament pentru ca să se închidă discuţiile şi să se stabilească şi drepturile pentru folosirea pistei de biciclete, dar şi obligaţiile. Pentru că ar fi păcat ca acum, după ce am făcut-o şi ne-am străduit să dăm o vizibilitate pozitive a Begăi până la ieşirea din ţară, să ajungem iară ca să vedem doar dărâmături, urme de maşini pe pista de biciclete sau în Timişoara să vedem maşini parcate vara pe pista de biciclete”, a mai spus Bojin.
TION