STP Timișoara Forum: Germania - Bundesrepublik Deutschland - Federal Republic of Germany - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (32 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Germania - Bundesrepublik Deutschland - Federal Republic of Germany Berlin - Hamburg, Munich, Cologne, Frankfurt, Stuttgart Evaluare topic: ***** 3 Voturi

#521 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 01 februarie 2015 - 19:05

Iata ca daca nu demult va scriam despre acest nou "val" in lumea autobuzelor numita VDL, KVB a mai achizitionat un model, si anume primul articulat.


Personal cred ca finisajele lasa de dorit, insa din ce in ce mai multe isi fac aparitia, deci tin sa cred ca modelul se va impune pana la urma.

Poza nu imi apartine!!

Fisiere atasate


2

#522 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 februarie 2015 - 11:48

Buun, daca nu cu mult timp in urma v-am prezentat deja 2 tipuri de autobuze testate de cei de la SWB(Bonn), iata ca recent au introdus si al III-lea model de autobuz COMPLECT electric, in teste. Este vorba despre un autobuz, sub sigla: Bozankaya cu o motorizare de 160kW, si o autonomie de min. 200 km.

Aparent firma este una turceasca, si dupa o vizita pe site-ul lor, mie imi lasa un gust cam de amatorism asa, dar cine stie...


Sursa poze: Bus und Stadtbahnverkehr Köln/Bonn

Fisiere atasate


0

#523 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 februarie 2015 - 12:56

Parca nu era voie sa iei MTC-uri decat din EU, sau regula se aplica doar "negrilor" din EU?
0

#524 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 februarie 2015 - 13:03

Da Conecto-urile noastre de unde sunt?

Legat de firma de mai sus, este turceasca, dar produce si in DE parca. Oricum, aici circula si modele TEM SA, care tot turcesti sunt, deci nu stiu care e faza cu regula... (o aud pentru prima oara) :eusa_think:
0

#525 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 februarie 2015 - 13:41

Nu conteaza. Firma Mercedes este una germana. Eu am auzit de regula prima data, cand se discuta despre tramvaie noi. Poate la autobuze nu se aplica... :intrebare: Materialul rulant o fi avand alte reguli.
0

#526 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 februarie 2015 - 16:49

Ok asta cu tara de origine a firmei mi s-ar parea o tampenie, sincer....

Cu ce ma incalzeste daca stiu ca unul dintre autobuze este nemtesc, altul turcesc, dar ambele sunt asamblate in Turcia? Sau unde este diferenta? Aceeasi mentalitate, aceeasi mana de lucru, in multe cazuri, chiar aceeasi fabrica.
0

#527 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 februarie 2015 - 18:22

Tu ai dreptate, dar probabil e vorba si de concept, proiectare, supervizare si altele, nu doar de mana de lucru. Daca mana de lucru e supravegheata de nemti si calitatea va fi alta.
0

#528 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 februarie 2015 - 18:29

Nu vreau sa facem vre-un paradox pe tema aceasta, ci doar ca si o ultima idee, cred ca putem cadea de acord, ca Mercedesurile noastre, cu toate ca sunt "nemtesti", ca si calitate lasa muuult de dorit, mai ales daca le comparam cu troleibuzele. :eusa_think:
0

#529 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 februarie 2015 - 18:49

Despre G-uri nu as spune asta... Poate C-urile nu sunt chiar la standard nemtesc, dar G-urile sunt foarte ok. Parerea mea.
0

#530 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 07 februarie 2015 - 22:25

Deci acum doi ani, cand am fost la Geneva am vazut acolo troleibuze, care in afara faptului ca erau TROLEIbuze si nu AUTObuze, erau exact la fel ca G-urile noastre. Aa, si aveau scaunele tapitate. Forma scaunelor era la fel, doar pe mijloc niste textil ca pe scaune in Wegmann. Ideea este ca daca elvetienii le-au acceptat, ttebuie sa fie la standardul UE.
0

#531 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 februarie 2015 - 23:36

Probabil ca ai dreptate, totusi, elvetienii nu sunt in UE. :)
1

#532 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 februarie 2015 - 13:06

Vezi postareaFantoma Tramvaiului 3, la 07 februarie 2015 - 22:25, a spus:

Deci acum doi ani, cand am fost la Geneva am vazut acolo troleibuze, care in afara faptului ca erau TROLEIbuze si nu AUTObuze, erau exact la fel ca G-urile noastre. Aa, si aveau scaunele tapitate. Forma scaunelor era la fel, doar pe mijloc niste textil ca pe scaune in Wegmann. Ideea este ca daca elvetienii le-au acceptat, ttebuie sa fie la standardul UE.



Esti sigur de asta? Mercedes NU fabrica troleibuze. Sincurele Citaro se afla la Szeged, dar si ele initial fiind autobuze, modificate ulterior in trolee. :eusa_think:
0

#533 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 08 februarie 2015 - 21:56

Deci EXACT la fel erau. Nu m-am uitat la sigla dar banuiesc ca nu sunt mai multe marci care fac vehicule la fel (dupa cum am spus,pana si detaliile ca de exemplu scaune, faruri erau la fel). Oricum cred ca ajungem cam off topic.

Aceasta postare a fost editata de Fantoma Tramvaiului 3: 08 februarie 2015 - 21:58

0

#534 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 25 februarie 2015 - 23:08

Se intampla si la case mai mari... :limba: Cu diferenta ca aici vine ADAC-ul cu jucarii serioase, nu un ciocan, o surubelnita, si o cheie de 14...

Oricum, culmea, matahala a parcat cam dea-curmezisul, astfel blocand 2 peroane si 4 linii de autobuz, colana era deja de 5 vehicule. Si mai mare culme, nimeni nu s-a agitat, nici soferii, nici calatorii... Toti au stat si au urmarit cum acel tip (singur) si-a vazut de munca. Am stat aprox. 40 de minute, pana intr-un final s-a dat tipu din drum, si au putut pleca autobuzele...

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  1234.jpg (187.88K)
    Number of downloads: 26

4

#535 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 martie 2015 - 01:46

Iata ce vrea KVB sa-si achizitioneze. Este vorba despre 20 tramvaie Bombardier de ultima generatie NON low-floor. Cele 20 de unitati provin dintr-un lot de 62 de bucati, restul fiind cumparate de catre cei de la Rheinbahn (Düsseldorf). Licitatia a fost castigata de Bombardier, contestata de catre Siemens-Kiepe, care pana la urma si-au retras contestatia, astfel productia poate incepe. Valoarea achizitie (in total 62 buc.) 200 mill €.

Fisiere atasate


0

#536 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 martie 2015 - 11:30

Groaznic :Facepalm_emote_gif: Nu-mi place pretul enorm (peste 3 milioane bucata), ca nu au podea joasa, suprafete vitrate mici, stil 1969, ca nu au podea joasa, partea de conectare (tamponul) ca de locomotiva. Per total, arata ca un vagon din '69 modernizat, nu ca un produs nou care mai si costa o gramada de bani.
Daca vorbeam de un tren regio, era perfect ok, dar asta se presupune ca va circula prin orase, nu intre sate. -_-
0

#537 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 martie 2015 - 12:11

Pai non low-floor, nu este chiar non low-floor. Dupa cum se vede si in poza, tramvaiul are scari pliante. Ele se vor deschide DOAR in cazul in care statia are peron normal, si nu ridicat. Cum in 80% din cazuti pe unde va circula tramvaiul sunt peroane inalte, e ca si cum ar fi low-floor.
Legat de cuple, tramvaiele circula in Köln cuplate cate 2, egal ce model, si circula cu viteze de pana la 80 km/h. Cam sta ar fi motivatia pentru cupla. In rest, acest model va circula printre altele pe liniile 16 si 18, ambele linii legand Köln - Wesseling - Bonn - Bad Godesberg respectiv Köln - Brühl - Bonn cu fiecare a 2 cursa.
0

#538 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 martie 2015 - 21:53

Pai asta si spuneam. Daca circula intre localitati e ok, dar altfel e complet aiurea si raman la parerea asta. Privind o fotografie din Köln, nu imi schimba deloc parerea formata anterior. -_-

Fisier atasat  9044158374_04cc724d03_z.jpg (182.99K)
Number of downloads: 28

Parca e un tren ratacit prin oras.
0

#539 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 martie 2015 - 22:12

Bun, sunt deacord ca daca il vezi in zone precum Libertatii, unde sina e ingropata, arata ca naiba... Dar de exemplu cel din poza e singurul model de tramvai cu clima din Köln... Deci si asa urat e bun :P
1

#540 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 20 martie 2015 - 11:26

Problema sunt statiile subterane. Ar fi enorm de scump sa modifici un tunel pentru tramvaie cu podea joasa. Plus de asta doua linii merg pana la Bonn (deci dpdv. juridic sunt trenuri).
0

Arata acest topic


  • (32 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi