STP Timișoara Forum: Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (88 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere managementul traficului in oras

#281 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 ianuarie 2015 - 10:45

La cat trafic pietonal e pe acolo, trecerea existenta e arhisuficienta. Maria sa pietonul poate sa faca un ocol de 15-20 de metri.
2

#282 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 ianuarie 2015 - 11:02

Normal este sa fie treceri pentru pietoni pe ambele parti.

La intersectiile unde traficul pietonal este aproape inexistent este marcata trecere pentru pietoni pe ambele parti, dar aici, unde chiar trec pietoni, nu este. In zona sunt numeroase biserici, un parc, o fantana si statiile pentru autobuz.

Am obserat ca aceste greseli, cum le consideram noi, sunt lucruri normale in Brasov. Acolo, multe intersectii au traversari pentru pietoni pe o singura parte.
1

#283 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 ianuarie 2015 - 11:26

Si mie imi pare normal pentru o intersectie cu trafic pietonal redus.
1

#284 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 18 ianuarie 2015 - 11:36

Din moment ce intersectia este semaforizata, era absolut normal sa fie treceri duble...Altfel un pieton care vrea sa traverseze de pe partea bisericii ortodoxe spre Macilor (sau invers) va avea 3 cicluri semaforizate pe care in mod sigur nu le va respecta pentru ca nu este idiot...Va traversa tot pe aici (unde nu exista marcaj) cand masinile vor avea rosu la semafor...Este doar o chestiune de-al introduce in legalitate pe "Maria Sa" pietonul, categorie din care facem cu totii parte, unii mai mult, altii mai putin...



@andrei_tm


N-am inteles pana la capat...Care varianta o sustii, pe cea din Brasov sau pe cea "normala" din Timisoara?... :eusa_think: ... :naughty1:
0

#285 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 ianuarie 2015 - 11:45

Sustin ideea cu trecerile pentru pietoni pe ambele parti.

Florin, aceasta intersectie este circulata de pietoni. In jur sunt multe obiective de interes. Le-am enumerat in mesajul de mai sus.
0

#286 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 20 ianuarie 2015 - 12:43

Probabil s-a facut observatia ca din cauza acelei treceri de pietoni (anulata acum), in timpul cit au verde masinile de pe strada secundara, trec prea putine masini, sau daca se mareste temporizarea, se formeaza cozi de masini pe str. Closca.
0

#287 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 20 ianuarie 2015 - 12:48

Nu mai gasesc daca era un topic despre sistemul de management al traficului:



Citeaza

Edilul-şef al Timişoarei a explicat, marţi, că noua licitaţie pentru proiectul de management al traficului s-a încheiat, dar fără succes deocamdată. Şi asta, susţine Robu, după ce una dintre firmele participante a fost descalificată şi a depus contestaţie. Primarul a anunţat că va depune plângere penală împotriva Grupului UTI, controlat de omul de afaceri Tiberiu Urdăreanu.

„Pregătim o plângere penală pentru obstrucţionarea proiectelor Timişoarei şi încă o dată îmi exprim speranţa că şi instituţiile specializate ale statului vor acorda atenţie licitaţiilor, pentru că din păcate poziţia unor ofertanţi, pe parcursul licitaţiilor, nu are nimic în comun cu participarea la o competiţie în mod onest (...) Noi acum trebuie să multiplicăm 20.000 de pagini, că atât este documentaţia licitaţiei, să trimitem tot acest volum la Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor şi, desigur, să aşteptăm ca CNSC să se pronunţe”, a afirmat Robu, reclamând o „acţiune de boicot”.

Întrebat ce anume s-a reclamat, edilul a declarat că firma a fost nemulţumită de faptul că a fost scoasă din joc.

„Au reclamat că au fost descalificaţi. Descalificarea s-a făcut pentru că nu au îndeplinit condiţiile cerute prin caietul de sarcini. E a cincea contestaţie care a fost depusă,


....

Valoarea totală a proiectului privind managementul traficului este de aproape 10 milioane de euro.

Proiectul cuprinde modernizarea şi extinderea sistemului de semaforizare pentru 134 intersecţii (extindere în 44 de intersecţii), dotarea intersecţiilor cu 230 de echipamente de supraveghere (camere video), instalarea de radare de viteză şi radare de informare, pentru atenţionarea şoferilor care depăşesc viteza legală, instalarea unor sisteme de detecţie a trecerii pe culoarea roşie a semaforului, crearea unui centru de comandă şi control pentru coordonarea activităţilor de management al traficului şi supraveghere video etc.


tion
1

#288 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 20 ianuarie 2015 - 18:21

"noi acum trebuie sa multiplicam 20.000 de pagini"....nu pot crede ca primarele va dormi langa xerox sa le multiplice....are o armata de angajati cu program de "gravide"...cu publicul de la 9 la 12...si in rest .."munca de teren"... macar asa fac ceva util si onor angajatii primariei...si oricum hartia si toner ul tot din bani publici se consuma....bine...inseamna ca raman bani mai putini pt 2-3 palmieri....
0

#289 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 21 ianuarie 2015 - 01:37

Nici mie nu-mi convine "programul de gravide" al unor institutii publice, insa nu-mi pare in regula nici ceea ce se intampla cu licitatia pentru acest proiect de Management al Traficului, care e tot amanat de vreo 8-9 ani !!! La inceput de neputinta si nepriceperea vechii administratii, iar ulterior de catre interesele anumitor societati doritoare de felii din cascavalul de 10 milioane.

Oricum, cele doua aspecte sunt complet diferite (programul de gravide, respectiv licitatia pentru trafic management), iar faptul ca le asociezi printr-o comparatie cred eu ca reprezinta o refulare de-a ta personala vis a vis de anumite decizii si manifestari recente ale reprezentantilor primariei, in speta ale primarului. Care iarasi nu prea cred ca au legatura cu aceasta contestare a licitatiei.
In fine, sunt doar banuieli ale mele. Astept confirmari/infirmari.


Ca fapt divers, din experienta proprie, iti pot spune ca multiplicarea, sortarea si impachetarea unei documentatii de 2.000 de pagini poate dura cam 2 zile complete in echipa de 3 persoane. Probabil ca pentru cele 20.000 de pagini procedura poate dura ceva mai mult :eusa_think:
0

#290 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 21 ianuarie 2015 - 09:47

Aceste documente pe hirtie trebuie inlocuite, macar la presiunea UE, cu documente electronice, este o aberatie chiar si pentru o licitatie sa stringi atita hirtie. Unde are primaria spatiu sa depoziteze atitea tone de hirtie? Ce se intimpla in caz de incendiu? Daca totusi pompierii reusesc sa stinga cladirea, hirtia o sa fie distrusa si documentele pierdute definitiv/ In alte tari s-a trecut la stocarea electronica, imi aduc aminte in 2009 cind mi-am cumparat o masina din Germania cum la biroul primariei de inmatriculari functionara a scanat CIV, talon etc cu un scaner ultrarapid, ca un fax, inghitea coala si o scana simultan pe ambele fete, in mai putin de 1 secunda.

Cit despre aceste licitatii, trebuie schimbata legislatia, vazut cum este la altii, pribabil cine contesta nejustificat are de suferit, macar sa piarda o garantie in bani, daca nu sufera chiar penal.
1

#291 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 ianuarie 2015 - 10:01

Pentru digital trebuie reguli, backup automat pe servere aflate in locatii geografice diferite si aflate la minim X sute de km una de alta, etc.

Nu zic ca n-ar trebui sa se faca din cauza asta, zic ca romanii daca fac "dupa ureche" mai bine nu se face.
0

#292 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 21 ianuarie 2015 - 12:43

Tipul acesta de licitatie cu necesar de documente in format fizic (Hardcopy) este derulat atat de catre companiile de stat, care au de respectat o legislatie poate invechita, insa este deopotriva preferat si de catre companiile private sau multinationale.
In principal cred ca se procedeaza asa pentru ca, in general, sunt cerute:
- documente de la organele financiare ale statului (in cadrul procedurii de eligibilitate/pre-calificare), semnate si stampilate de catre autoritati
- documente si certificate de atestare a sistemelor de management ale calitatii si securitatii in munca, semnate si stampilate de catre autoritatile de certificare din domeniu
- alte zeci sau sute de pagini care trebuiesc semnate nu digital, ci cu pixul de catre reprezentantul legal al fiecarei firmei participante

Restul (grosul) este reprezentat de catre documente tehnice si financiare.
0

#293 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 22 ianuarie 2015 - 13:32

timpolis:

Citeaza

Punct final în 2015 la controversatul contract al semnalizării rutiere din Timişoara?

La concurenţă cu schimbul de terenuri pentru “Acvariul” din Piaţa Operei, serviciile de semnalizare rutieră fac obiectul unuia dintre cele mai controversate contracte ale Municipalităţii timişorene, fiind încheiat în 2001, pentru o perioadă de 14 ani. Rămâne de văzut ce variantă va găsi Primăria Timişoara pentru gestionarea semnalizării rutiere în oraş. Consilierii locali spun că, deocamdată, nu s-a discutat nimic oficial în acest sens.

O relaţie contractuală de cursă lungă

Simion MosiuPrimăria Timişoara a decis în anul 2001, în timpul fostei administraţii Ciuhandu, să încheie un contract pentru semnalizarea rutieră din municipiu, pe o perioadă de 14 ani, acesta fiind unul dintre cele mai lungi contracte ale Primăriei. Deşi mai mulţi consilieri locali spun că ar fi fost de dorit un contract pe termen mai scurt, pentru ca să oblige cumva părţile la derularea unei relaţii contractuale cât mai bune şi, în plus, pentru a nu limita accesul Municipalităţii timişorene la posibile servicii mai bune, oferite la un preţ mai mic.
“Nu s-a anunţat absolut nimic până acum cu privire la intenţia Primăriei de a organiza licitaţie pe acest segment. Bănuiesc că situaţia se va rezolva, aşa cum ar fi normal, prin licitaţie, nu prin prelungiri de contract”, spune consilierul local PDL Simion Moşiu.
Problema, în acest caz, poate că nu trebuie căutată, însă, la firma beneficiară, ci la Primărie, care a atribuit acest con­tract pe un termen atât de lung. De obi­­cei, contractele de acest gen se atribu­ie pe termen de maximum cinci – şase ani, în cazul unor servicii publice, invo­cându-se necesitatea specializării şi do­tării în timp a firmei contractante.

Noi “premiere” remarcate în domeniul semnalizării şi în 2014

Nici anul trecut nu au lipsit noi apariţii de senzaţie în domeniul semnalizării rutiere la Timişoara. De exemplu, la una dintre şedinţele de plen, mai mulţi consilieri au remarcat că în Timisoara au fost montate indicatoare rutiere direct pe trunchiurile unor copaci. Aleşii locali au propus atunci, în glumă, să se înregistreze la Oficiul de Stat de Invenţii şi Mărci “inovaţia” de la Timişoara. Tot anul trecut se remarca în Consiliul Local că sunt multe indicatoare montate pe domeniul public ce conţin greşeli gramaticale sau de ortografie, gen parcare interzisă “Cu excepția Prefecturii şi a Consiliului Judeţean” sau “Bulevardul Revoluţei”.
“În plus, din ce am văzut eu, s-au dat jos indicatoarele de pe vreo zece străzi, în zona central, care acum se reabilitează, şi nu se ştie ce s-a întâmplat cu ele, unde s-au dus. Sper să nu se ajungă în situaţia în care Primăria să cumpere a doua sau a treia oară aceleaşi semne de circulaţie”, afirmă Simion Moşiu.

Controale fără niciun efect, inventarieri în curs

indicatoareÎn ultimele rapoarte privind gestionarea finanţelor publice locale, Curtea de Conturi confirmă faptul că, deşi ar fi trebuit să ţină o evidenţă strictă a acestor lucrări de semnalizare rutieră realizate din bani publici, Primăria Timişoara nu a făcut acest lucru. Auditorii publici externi au constatat că elementele de semnalizare furnizate Municipalităţii – indicatoare, borne, calmatoare de trafic, panouri de orientare – nu fac obiectul înregistrării în evidenţele tehnico-operative, altfel spus, facturile de prestări servicii şi furnizare de materiale semnalizatoare sunt înregistrate doar valoric în contabilitate în contul cheltuieli cu întreţinerea şi reparaţiile, fără a afecta conturile de imobilizări – pentru mijloacele fixe sau conturile de stocuri – pentru obiectele de inventar.
În urma auditului, Curtea de Conturi a solicitat Primăriei inventarierea şi stabilirea naturii tuturor bunurilor din intersecţiile semaforizate şi a materialelor de semnalizare din oraş (inclusiv a calmatoarelor de trafic şi a stâlpişorilor de delimitare). Municipalităţii timişorene i s-a cerut reglementarea corespunzătoare a activităţii de semaforizare şi semnalizare din punct de vedere al necesităţii, oportunităţii şi legalităţii. Lucru care nu s-a întâmplat până în prezent.
Mai mult, într-un raport făcut public anul trecut, inspectorii Curţii de Conturi arătau că activitatea de control intern la nivelul Primăriei timişorene nu se desfăşoară pe coordonate mulţumitoare în ceea ce priveşte contractul de semnalizare rutieră: “O concluzie care se desprinde este insuficienţa implementării de către persoanele cu atribuţii a controlului intern, precum şi o prea mare uşurinţă în acordarea vizei controlului financiar preventiv.” Inspectorii exemplifică în acest sens situaţia legată de deficienţele consemnate cu ocazia verificării modului de recepţionare a lucrărilor efectuate de către SC Rosign SA, a modului şi documentelor care au stat la baza înregistrării în contabilitate a vânzării de locuinţe.
Anul trecut, conducerea Primăriei Timişoara a fost interpelată de mai multe ori pe tema inventarierii semnelor de circulaţie, iniţiată de Primărie după izbucnirea scandalului legat de semnalizare în municipiu, în ideea că se va constata ce este montat în plus. “În urmă cu ceva timp cred că foarte bine intenţionat aţi dispus un control legat de semaforizare şi semnalizare. Sperăm că nu durează 15 ani, cât contractual. Am primit un răspuns curios – pe o singură stradă s-au demontat 40 de semne de circulaţie. Fiind 1.100 de străzi în Timişoara, dacă presupunem că ar fi în plus doar zece semne de circulaţie o stradă, am ajunge la 10.000. Sunt interesante pentru bugetul oraşului unu – două milioane de euro sau nu?”, întrebau în acest context unii dintre aleşii locali care au făcut interpelări.
Nicolae Robu“Pot să vă spun că este în curs de introducere pe inventar, pentru că din păcate nu a existat aşa ceva. La Serviciul Transporturi, operaţiunea este făcută, documentaţia este predată către Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse, care este singura abilitată să gestioneze elemente de patrimoniu şi care, cu implicarea unui expert autorizat, conform prevederilor legii, va lua în inventar absolut tot ce există pe străzi, în maniera cea mai serioasă Nu putem să considerăm că pe toate stră­zile s-au produs astfel de excese. Noi trebuie să avem grijă de banul public şi niciun semn măcar nenecesar nu trebuie montat doar pentru ca cineva să încaseze un ban de pe urma acestei montări”, a spus primarul Nicolae Robu.
Printre excesele remarcate în ultimii doi ani în urma semnalizării rutiere excesive se număra şi cazul străzii Paul Morand, aflată în Parcul In­dustrial Freidorf, mai degrabă o alee industrială înfundată, pe care îşi au sediul doar trei societăţi comerciale. Conform unor contabilizări făcute de Forţa Civică Timiş, de-a lungul a mai pu­ţin de 300 metri au fost amplasate 29 de indicatoare cu “oprirea interzisă”, încă 29 de plăcuţe care atenţionează şoferii că, da­că opresc, ar putea să le fie ridi­cate maşinile, precum şi alte in­dicatoare rutiere. În total peste 70 de indicatoare, adică unul la patru metri, raportat la lungimea străzii.
Pe lângă indicatoarele montate în exces, stâlpii de semnalizare şi delimitare, plătiţi din bani publici şi amplasaţi pe domeniul public, au făcut obiectul unor nemulţumiri legate de oportunitatea plasării acestora în anumite zone, şi despre necesitatea acestor investiţii.
Conform unor consilieri locali, în destule zone din oraş stâlpii mai mult încurcă traficul decât să îl disciplineze. Plasarea unor astfel de stâlpi pe tronsoane circulate, mai spun aceiaşi aleşi locali, este în totală contradicţie cu lucrările de deszăpezire, pentru că există scuza perfectă pentru care plugurile nu intră pe anumite tronsoane – pentru că acolo sunt puşi stâlpi de semnalizare. Plugurile nu pot intra sau, dacă intră pe anumite porţiuni, smulg aceşti stâlpi, care ulterior dispar sau sunt distruşi. Conform aceloraşi voci din Consiliul Local, sunt zone în care, din cauza stâlpilor, ambulanţa nu poate depăşi coloana, şi nu poate ajunge la timp la o intervenţie
Oportunitatea amplasării acestor stâlpi nu este adusă în discuţie doar în cazul celor care delimitează sensuri. Sunt zone, precum Calea Torontalului, în care zeci de stâlpi de acest gen au fost plasaţi pe trotuare, pentru a împiedica accesul autoturismelor şi parcarea abuzivă pe trotuare. Doar că aceşti stâlpi, care costă destul de mult, nu par să-i intimideze pe şoferii care caută parcări cât mai aproape de locul în care lucrează sau la care au treabă. Aşa se face că pe strada Miresei, de exemplu, care face legătura între Calea Torontalului şi Aradului, din câteva zeci de stâlpi de demarcaţie puşi pe trotuare au mai rămas în picioare doar câţiva, restul fiind doborâţi de şoferi, probabil din cauza sistemului destul de slab de ancorare în pavaj.

0

#294 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 22 ianuarie 2015 - 20:38

Da, programul de gravide ma nemultumeste profund in institutia publica numita primaria Timisoarei..prin jocul sortii si mersul lucrurilor sa sti ca si eu...fara o pregatire tehnica ...am ajuns sa fiu parte a participarii la licitatii publice...personal am scris destule "serii" de documente de calificare...si am pierdut muulte nopti stampiland si numerotand de nebun pe fiecare fila mii de pagini de devize pe care functionarii corupti si puturosi ai maretului nostru stat nici nu se obosesc sa le deschida de multe ori...din pacate. Stiu ca sunt acte necesar a fi depuse in original...certificatele fiscale ANAF si pentru bugetul local, certificatul de la registrul comertului...dar poate sunt eu mai tampit dar nu pricep de ce mii de pagini de documente nu pot fi semnate digital printr-o semnatura digitala acreditata...asadar pentru STATUL ROMAN reprezentat prin autoritatea fiscala ministerul finantelor...pot depunde deconturi de tva de zeci de mii de lei care se considera VALIDE cand sunt semnate digital si puse pe site-ul ANAF..cu toate consecintele legale ce le implica. ... pentru orice banca din lumea civilizata pot face tranzactii online cu un un "token" digital...si semnatura aceea digitala face ca banca sa transfere (ipotetic vorbind) un milion de euro intre 2 conturi...dar pentru "modernii" din administratia publica romaneasca totul trebuie in TREI exemplare pe hartie stampilate numerotate semnate pe fiecare fila si pusa si parafa "conform cu originalul"....deci .....
2

#295 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 22 ianuarie 2015 - 21:51

Ai participat si la licitatii externe?! Aceeasi poveste, cu pixul.
0

#296 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 23 ianuarie 2015 - 07:37

Vezi postareaMHN, la 22 ianuarie 2015 - 21:51, a spus:

Ai participat si la licitatii externe?! Aceeasi poveste, cu pixul.

Sunt convins ca ai dreptate...acelasi mecanism birocratic..inteleg ca e necesar sa depui original sau confirmat documente care sa iti confirme bonitatea...dar pentru partea tehnica si cea financiara ar fi infinit mai simplu sa ti se ceara doar un centralizator cu sume..si in cazul in care te incadrezi vi cu tona de devize detaliate sa justifici costul la care ai ajuns...aceiasi porcarie si la licitatiile cu finalizare electronica...interesant ca acolo poti pune o suma mai mica...ipotetic castigi...dar nimic nu se concretizeaza pana nu depui documentatia justificativa...de ce ce la faza electronica se poate si la cea fara nu? Din experienta proprie am umblat printre "gravide" toata luna decembrie ca sa imi accepte o amarata situatie de lucrari si sa sa dea factura la plata...mereu am auzit poezia cu "persoana care se ocupa nu e aici" ...chit ca stateam la usa lor de la 8 dimineata la 5 dupa=masa....pana cand mi-a venit ideea sa merg sa ii caut la bufet....fireste erau toti acolo gramada.....cu un chef de muncaa....tone de hartii peste tot si nimeni nu isi asuma nimic...ca doar sunt functionari publici. Un amic de la cfr...imi povestea ca pentru un simplu CFS (concediu fara salar) la ei trebuie sa semneze 21 (douazeci si unu) de directori...deci...tot stampila e sfanta....
2

#297 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 26 ianuarie 2015 - 18:55

Sa ne mai destindem:

Imagine atasata: monthly_01_2015/post-2599-040943200 1422291333.txt
2

#298 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 01 februarie 2015 - 10:26

Pina sa faca Robu plingere penala, se pare ca celebra firma care a depus contestatie la licitatia pentru sistemul de management al traficului din Timisoara are niste probleme penale:

Citeaza

Poliţiştii fac 146 de percheziţii în Bucureşti şi 11 judeţe, fiind vizate 90 de persoane suspectate de spălare de bani şi evaziune în domeniile IT şi construcţii, cu un prejudiciu de 30 milioane de euro, surse judiciare declarând că printre firmele percheziţionate sunt Erbaşu, UTI şi Strabag.
...

evz
0

#299 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 februarie 2015 - 10:35

Bun, nu stiu daca firma in sine poate fi acuzata de ce scrie acolo, ci mai de graba persoane din conducerea ei. Cum firma nu poate fi arestata :) , nu cred ca ar fi probleme. (doar daca treaba e atat de grava incat se pune sechestru pe tot)
0

#300 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 01 februarie 2015 - 18:40

Daca firma este decapitata de directori, actionari sint arestati, este foarte posibil sa se duca dracului.... Nu am nimic de impartit cu Uti, cred ca pe plan local avea o prezenta modesta (contracte mici).

Pina una alta forumul a fost primul care a spus ca una din firmele vizate de perchizitii pune bete in roate licitatiei din Timisoara si poate am fost sursa de inspiratie a articolului:

Citeaza

Printre societăţile comerciale vizate de procurori este şi UTI, nimeni alta decât firma care ţine în şah Primăria Timişoara pentru implementarea proiectului de sistem inteligent de semaforizare şi fluidizare a traficului. Deşi au pierdut licitaţia, cei de la UTI, nemulţumiţi de rezultat, au depus contestaţie. Timişoara ar putea acum chiar să piardă acestă finanţare. Primarul Nicolae Robu pregăteşte o plângere penală împotriva celor de la UTI pentru obstrucţionarea proiectelor Timişoarei.
...
Citeste mai mult: adev.ro/nj3hlb

0

Arata acest topic


  • (88 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi