Lucrări de infrastructură în lume
#141
Postat 25 ianuarie 2015 - 15:05
Utilaje se gasesc usor, de exemplu prin subcontractare.
#142
Postat 30 ianuarie 2015 - 19:30
Linie rapida Ulm - Stuttgart. Caracteristici:
- durata: 28 de minute
- viteza maxima: ~250 km/h
- suita de tuneluri de pana la 10 km lungime
#144
Postat 09 februarie 2015 - 13:22

Adica, ar trebui sa merg pana in Cehia, la Brno si de acolo spre nord, ocolind mult si tot nu as merge 100% pe autostrada. A fost cineva in directia asta? Gresesc eu cu ceva?
#145
Postat 09 februarie 2015 - 14:28
Ca si alternativa, am inteles ca au un fel de drumuri expres...

#146
Postat 09 februarie 2015 - 14:56
Pe traseul pe care m-am dus, pe atunci nu era construita autostrada M2 de la Budapesta la Vác, iar pe traseul de intoarcere, in Slovacia portiunea R2 Prešov - Košice era in constructie.
In Polonia, in zona Cracoviei am rulat doar pe o scurta portiune de drum expres, neavand tangenta decat foarte putin cu traseul autostrazii sau drumului expres construit pe relatia Est - Vest. Cel putin in estul Cracoviei, unde am avut treaba cateva zile, in acea perioada nu era construita decat o portiune de vreo 10 km de drum expres.
Daca ai alege traseul prin Brno, ai face cu 250 de km in plus si in mod cert ai avea un consum mai insemnat de combustibil, iar castig ca si timp nu prea cred ca ai avea.
Altfel, orasul (Cracovia) este foarte interesant. Ai ce vedea pentru un weekend.
Una peste alta, impresia mea e ca in cazul polonezilor prioritatea nu a fost conectarea cu vecinii de la sud, ci cu vecinii de la vest, iar in cazul slovacilor prioritatea a fost conectarea cu capitala tarii.
Nici unii, nici ceilalti, nu se bazeaza pe un trafic extraordinar din partea ungurilor si a celorlalti vecini din sudul Europei.
#147
Postat 09 februarie 2015 - 22:52


#148
Postat 06 martie 2015 - 16:09

Aici putem vedea un fel de vopsea/material izolant/de protectie aplicat pe peretii intrarii in tunel. Presupun ca si la noi ar urma asa ceva, dat fiind faptul ca ofera si un aspect mai placut decat acel beton in enspe mii de noante.

Aici putem vedea cate straturi se asterne pentru carosabil. Avem odata pamant compactat - in unele locuri fundatie de beton de vreo 10cm - cele 4 straturi din imagine si urmeaza stratul de uzura.
#149
Postat 13 iunie 2015 - 18:18
Cat de gandite sunt/par toate la acest aeroport...

#150
Postat 15 iunie 2015 - 13:19
Se distorsioneaza realitatea intr-un atat de avansat grad, incat nu o poti recunoaste nici daca ai vazut-o cu ochii tai. Ideea e ca aceste filmari, ar trebuii folosite in alte scopuri, cum ar fi proiectii 360 de grade, si nu afisate pe YT, sau alte chestii de genul.
De multe ori, sunt realizate chestii, doar pentru a ne arata cat de tare se paote forta tehnica in zilele noastre. Adica, come on, de ce ma rog e filmata toate chestia in 8K? Nici nu avem unde sa le redam la acea calitate... Mai mult chair nici 4K, nu avem. Pe langa asta, pe un monitor de 15", ochiul uman nici nu prea poate face diferenta intre 1080p si 4k...
Oricum....
Am dat dislike, pentru ca nu am prieput mare lucru din clip, ba mai mult nici o orientare nu am avut in ceea ce se petrece in clip.
#151
Postat 15 iunie 2015 - 14:41
realitatea
#153
Postat 07 iulie 2015 - 16:41
Prezentare video cu noul segment Skarfia - Raches de pe A1 (deschis circulatiei in 2015):
#155
Postat 08 iulie 2015 - 09:23
Ma intreb oare cu ce bani va fi platit constructorul.

#158
Postat 21 februarie 2016 - 16:27
- Noiembrie 2015 - Serbia semnează o nouă înțelegere cu autoritățile și constructorii chinezi pentru finanțarea și construirea unor noi secțiuni de pe autostrada Belgrad - Bar (așa numitul coridor XI), în zona de sud vest a Belgradului, inclusiv pod nou peste Sava:
- Decembrie 2015 - o nouă secțiune din Centura Exterioară, cu 3 benzi pe sens!









sursa
Bonus: Filmare nocturnă cu podul Ada
#159
Postat 21 februarie 2016 - 17:36
Update cu secțiuni din A1, din luna Octombrie 2015








sursa
PS: joncțiunea dintre A1 și A6 de lângă Lugoj ar fi trebuit construită cam ca-n prima fotografie, nu pentru traficul din prezent, ci pentru viteză de proiectare mai mare și eventual pentru evoluția ulterioară a traficului