A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km
#2561
Postat 21 decembrie 2014 - 17:16
Oare ce e cu acel munte de la min 1:43 din al doilea video (se vede mult mai clar in primul video, dar nu stiu minutul exact) ? Totul e plat, doar acel "munte" iasa din tipare si clar iti sare in ochi.
#2562
Postat 22 decembrie 2014 - 09:43

Citeaza
Eu as zice ca greu ne aliniem la tarile civilizate!...

Vezi cu cata chinuiala se "nasc" autostrazile la noi. Apoi, dupa ce sunt "receptionate", intra in tot felul de reparatii. Ca sa nu mai pomenesc de lipsa aproape totala a serviciilor de-a lungul autostrazilor...
Deci, avem inca drum lung de parcurs pana la ... tarile civilizate!...
#2563
Postat 22 decembrie 2014 - 11:46

Am incercat sa mentin o nota mai optimista


#2565
Postat 24 decembrie 2014 - 13:39
Sa vedem ce va iesi!...
#2566
Postat 24 decembrie 2014 - 20:21
#2567
Postat 25 decembrie 2014 - 00:55
#2568
Postat 15 ianuarie 2015 - 23:30
#2570
Postat 22 ianuarie 2015 - 17:44
Prin acest frumos videoclip postat anterior si din articole reiese ca se vor face noi licitatii la lotul 2, deci noi intarzieri. Astfel se intelege ca iar vom avea o portiune, vreo 11 km, de autostrada terminata din lot 3 dar imposibil de folosit (exact ca Balint - Sanovita).
Cu siguranta, din pacate, si aici se va alege varianta asteptarii si in nici un caz a realizarii unei descarcari (provizorii).
#2571
Postat 29 ianuarie 2015 - 14:27

tion.ro: Trei noi descarcari de pe autostrada: Consiliul Judetean Timis a alocat bani pentru studiile de fezabilitate
Adica eu n-am nimic contra acestor noduri insa, m-am cam saturat de promisiunile fara acoperire ale lui Bojin (vezi centura de Sud care a fost "prinsa" si centrul intermodal de la Remetea, de care s-a uitat).
#2573
Postat 04 martie 2015 - 23:48
Dupa cele doua tuneluri aparute in proiect cu rolul de ecoducte (la insistenta organismelor specifice, care se ocupa cu protectia si mentinerea continuitatii coridoarelor ecologice), mai exact dupa locatia in care va fi construit cel de-al doilea tunel, inspre lotul 3, comisiile tehnice dezbat zilele acestea transformarea unui debleu cu adancime mare in tunel. Treaba aceasta survine mai ales in urma experientei negative legate de stabilizarea taluzurilor in cazul portiunilor cu alunecari de teren din zona Aciliu, de pe Orastie - Sibiu Lot 3.
#2574
Postat 11 aprilie 2015 - 22:34


Mai multe poze: http://forum.peundem...g72815#msg72815
#2575
Postat 11 aprilie 2015 - 23:19

#2578
Postat 11 aprilie 2015 - 23:52