Cam așa văd eu pista:
PLUSURI (+):
- linie discontinuă care delimitează sensurile de mers
- stâlpi reflectorizanți
- bariere care blochează accesul mașinilor
- opt popasuri unde te poți odihni
- borne kilometrice
MINUSURI (-):
- asfalt de proastă calitate în unele zone
- bariera poate fi ridicată
- popasurile au „bănci” de beton
S-ar mai putea face
- puncte de alimentare cu mâncare și apă la fiecare popas
- la fiecare popas să fie niște panouri informative despre obiectivele turistice din zonă (de ex. Ecluza Uivar, biserica din Bobda, obiective turistice din Zredjanin și din Timișoara, etc.)
- să se facă piste de biciclete din fiecare sat și comună din apropiere până la pista principală
- să se pună un material (de ex. lemn) pe betonul din refugii
Distanțele aproximative la care se află refugiile, începând de la ieșirea din Timișoara:
0) KM 0+0 începutul pistei (Timișoara)
1) KM 1+5 popas 1
2) KM 2+4 popas 2
3) KM 7+1 popas 3
4) KM 9+3 popas 4
5) KM 17+4 popas 5
6) KM 22+4 popas 6
7) KM 26+4 popas 7
8) KM 33+9 popas 8
9) KM 37+3 sfârșitul pistei (granița cu Serbia)
În următorul mesaj voi pune pozele.
Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 18 ianuarie 2015 - 14:38